logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ben : najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 90
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne

Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii, zgodnie z wymogami zrównoważonego rozwoju.

15.04.2024 | przeczytano: 189 razy
Ewa Sulewska w zespole agencji Veneo

Do zespołu agencji digitalowej Veneo dołączyła Ewa Sulewska na stanowisko Social Media Team Leader. Będzie odpowiedzialna za rozwój działu i projektów social mediowych agencji.

04.04.2024 | przeczytano: 319 razy
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC

Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.

28.03.2024 | przeczytano: 365 razy
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny

Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić najlepsze projekty, wysłuchać wystąpień, czerpać wiedzę od czołowych ekspertów i nawiązywać cenne kontakty.

10.03.2024 | przeczytano: 624 razy
Journey Journalism Bootcamp: nauka dziennikarstwa od najlepszych

Program Journey International Summer School jest dedykowany studentom dziennikarstwa z 14 krajów świata, w tym z Polski. Młodzi adepci dziennikarstwa będą mieli okazję uczyć się od prawdziwych elit międzynarodowych mediów oraz zdobyć praktyczne umiejętności przydatne w przyszłej karierze. Intensywny, 10-dniowy program odbędzie się w sierpniu 2024 roku w stolicy Czech Pradze. Wybrani kandydaci otrzymają pełne stypendium pokrywające koszty uczestnictwa w kursie.

25.02.2024 | przeczytano: 288 razy
Eurocash: program lojalnościowy Delikarta z ponad 4 mln użytkowników

Organizowana przez Eurocash sieć supermarketów Delikatesy Centrum ma już ponad 4 mln użytkowników w systemie Delikarta. To jeden z najbardziej zaawansowanych programów lojalnościowych dla klientów lokalnych sklepów spożywczych. Jego sukces wpisuje się w strategiczne cele Grupy Eurocash, która chce być Platformą Technologiczną dla lokalnych detalistów. Jest też spójny z ogłoszoną we wrześniu ub.r. strategią rozwoju sieci, zgodnie z którą Delikatesy Centrum 2.0., rozwijane przy szerokim udziale franczyzobiorców, mają być najbardziej konsumencką siecią franczyzową na rynku.

15.02.2024 | przeczytano: 411 razy
Mark Andy Digital Pro Plus: nowa maszyna cyfrowa

Mark Andy – wiodący producent rozwiązań bazujących na technologii druku wąskowstęgowego - poinformował o wprowadzeniu na rynek nowej wersji cieszącej się dużą popularnością, przyjaznej dla użytkownika cyfrowej maszyny hybrydowej – Digital Pro. Urządzenie, oferowane pod nazwą Digital Pro PLUS, bazuje na opracowanej przez Mark Andy, sprawdzonej platformie druku fleksograficznego – Pro Series. Jak podkreśla firma, jest ona punktem wyjścia dla obecnie wprowadzonego rozwiązania, dedykowanego produkcji nisko- i średnionakładowej, realizowanej z wysoką jakością. Maszyna łączy w sobie różne technologie: tonerowy druk cyfrowy z opcjonalnymi zespołami fleksograficznymi i licznymi modułami do wykańczania wydruków w trybie inline.

14.02.2024 | przeczytano: 462 razy
Nowa polska agencja AI Supermassive

Komercyjne wykorzystanie sztucznej inteligencji to nie interesujący trend, a nowy sposób działania, który wymaga nowego typu agencji – przekonują założyciele.

01.02.2024 | przeczytano: 479 razy
Sierpień w Playerze

11.08.2023 | przeczytano: 686 razy
TVN nabyło prawa do realizacji „The Traitors”

„The Traitors” szturmem podbija serca światowej widowni. Program w niecałe dwa lata od powstania został zakupiony przez kilkudziesięciu nadawców i bije rekordy popularności. Format trafi też na antenę TVN, która właśnie nabyła prawa do realizacji polskiej wersji.

15.05.2023 | przeczytano: 471 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 90)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764