logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Benefit Systems: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33
Benefit Systems zmienia logo

Benefit Systems – twórca programu MultiSport – w nowy rok wszedł z odświeżoną identyfikacją wizualną i strategią produktową, a także z ważnym projektem zorientowanym na dzielenie się wiedzą. W ramach specjalnej serii podcastów, prowadzący - Jarosław Kuźniar w towarzystwie ekspertów, takich jak Natalia Hatalska, dr Ewa Hartman, czy Jakub Mauricz poruszą temat wellbeingu, motywacji i nowoczesnych technologii wspierających pracowników i pracodawców. Wszystko po to, by zwrócić uwagę firm na dobrostan zespołów.

07.02.2024 | przeczytano: 539 razy
Zdrofit - Reklama 3D na ekranie w centrum Warszawy

Od października, w samym centrum Warszawy, emitowana jest trójwymiarowa reklama sieci klubów fitness Zdrofit. Widzowie mogą zobaczyć, jak trójwymiarowi bohaterowie kampanii ćwiczą i zachęcają do wspólnego treningu w Zdroficie.

16.11.2023 | przeczytano: 979 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Krzysztof Ibisz zaprasza do Zdrofitu

„Stary, byłam w klubie Zdrofit. Mówię ci, tam wszystko jest NAJ” – relacjonuje w radiowym spocie wizytę w klubie rozemocjonowana dziewczyna. „Weź, zaraz tam stary. Bądź niezmiennie młody duchem i trzymaj formę tak jak ja. Przećwicz możliwości klubów samych NAJ” – odpowiada Krzysztof Ibisz. Do końca listopada trwa kampania reklamowa „NAJbliżej do formy” klubów fitness należących do Benefit Systems. 

30.10.2023 | przeczytano: 689 razy
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360

„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest za pośrednictwem platformy DV360. Kampania jest prowadzona w modelu programmatic preffered deal. Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiedzialne są agencje Value Media i SalesTube (Group One).

26.09.2023 | przeczytano: 874 razy
Powstała agencja Marketing Hackers

Marketing Hackers to nowa agencja strategii digital otworzona przez Marcina Michalskiego, byłego członka zarządu i współtwórcy sukcesu Cube Group. Wśród kluczowych pracowników firmy znalazły się m.in. Martyna Lińska, która we wrześniu odeszła z Havas Media oraz Ewa Bender i Kinga Strzelecka.

26.09.2023 | przeczytano: 429 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

21.08.2023 | przeczytano: 857 razy

Na nowy cykl wydawniczy “Wysokich Obcasów” i “Wyborczej”, który rozpoczął się 13 maja 2023 r., składają się ciekawe i inspirujące artykuły, podcasty oraz materiały wideo. Zgodnie z hasłem “Życie zawodowe. Rozmowy o pracy” jest on poświęcony tematowi miejsca pracy w naszym życiu - między innymi w obliczu ogromnych zmian rzeczywistości, których doświadczamy już od kilku lat.

18.05.2023 | przeczytano: 433 razy
Fog Film oraz Vein Postproduction z produkcją dla Multisport

Wystartowała kampania “Zaprojektuj formę” promująca nową platformę edukacyjno-sportową stworzoną przez MultiSport, zawierającą gotowe plany na poprawę zdrowia i jakości życia jego użytkowników, których jest w Polsce już blisko 1,2 mln.

28.03.2023 | przeczytano: 887 razy
Benefit Systems w kampanii „Dzień dobry na Multilife”

Ruszyła kampania Benefit Systems „Dzień dobry na MultiLife”, której celem jest budowanie wśród pracodawców i pracowników świadomości nowego produktu MultiLife – nowoczesnej platformy online z Multidostępem do partnerskich usług z obszaru psychologii, zdrowia, rozwoju i odżywiania. Platforma stanowi odpowiedź na rosnącą potrzebę kompleksowego zadbania o dobrostan wśród pracujących Polaków. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca kwietnia 2023 roku.

09.03.2023 | przeczytano: 1111 razy
Maciej Maciejowski Chief Technology Officer Home.pl

Maciej Maciejowski obejmuje stanowisko Chief Technology Officer (CTO) w home.pl. Jest ekspertem w zakresie technologii i managerem z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Do jego głównych zadań należeć będzie zarządzanie strategią rozwoju technologicznego spółki, opieka nad infrastrukturą home.pl, koordynacja działań IT oraz zadania z obszarów R&D.

21.02.2023 | przeczytano: 494 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764