logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Betfan: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
­Betfan i balonik oczekiwań w kampanii przed mundialem - „Zakład? Zakład!”

Ruszyła nowa kampania marketingowa BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, przez którą chce przekazać, że mundial to powód do wspólnej zabawy, a nadmierna presja jej nie służy. „Koń na drzewie”, „Poranna zaprawa”, „Siwy bajerant” i „Laga na Robercika” – takie tytuły noszą najnowsze spoty, w których można podziwiać aktorskie umiejętności ambasadora BETFAN - Mariusza Pudzianowskiego. Towarzyszy mu „Człowiek Koń” - live brand hero marki i jednocześnie alter ego konia Betfana, którego Pudzian jest właścicielem, a bukmacher sponsorem tytularnym.

09.11.2022 | przeczytano: 747 razy
­Betfan z nową kampanią przed Roastem Pudziana

BETFAN, polski legalny bukmacher, ruszył z nową kampanią marketingową z udziałem swojego ambasadora, Mariusza Pudzianowskiego. Sześć spotów reklamowych z zawodnikiem MMA i strongmanem w intelektualnym wydaniu informuje o zaletach oferty BETFAN. Bukmacher uruchomił kampanię przed zbliżającym się Roastem Pudziana, którego jest też sponsorem. W wydarzeniu wystąpią m.in. Popek i Łukasz „Juras” Jurkowski.

31.03.2022 | przeczytano: 1148 razy
­­­­­Betfan sponsorem ciszy w Canal+

BETFAN, polski legalny bukmacher, zrezygnował z tradycyjnych spotów sponsorskich nadawanych dotąd w telewizji. Zamiast nich pojawiają się plansze, na których BETFAN oraz Pudzian, zapraszają na chwilę ciszy i oddech od reklam innych bukmacherów. Plansze można zobaczyć na różnych antenach Canal+.

21.03.2022 | przeczytano: 673 razy
­Betfan z kampanią „Lewy Guuurom”

BETFAN, legalny polski bukmacher, uruchomił kampanię promocyjną we współpracy z TVP Sport wokół plebiscytu Złota Piłka. W ramach akcji „Lewy Guuurom” bukmacher przygotował zakład specjalny, w którym najlepszy polski piłkarz zwyciężył jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem laureata głosowania dziennikarzy sportowych z całego świata. Oferta jest dostępna dla użytkowników aplikacji mobilnej TVP Sport oraz stałych graczy bukmachera. Kampanię wspierają działania promocyjne na TVPSport.pl, działania PR oraz w social mediach.

25.11.2021 | przeczytano: 756 razy
Betfan z nową „Extra Pensją dla trenera”

BETFAN ruszył z nową edycją akcji marketingowej „Extra Pensja dla trenera”, czyli wypłaty 50 tys. zł trenerowi piłkarskiej Ekstraklasy, który jako pierwszy opuści sam lub straci stanowisko. W akcję bukmacher zaangażuje też kibiców, a jej promocja będzie się toczyła w internecie - na kanałach social media, w serwisie Betfan.pl oraz na Interia.pl. Według analiz BETFAN trenerami, którzy jako pierwsi pożegnają się ze swoimi drużynami są Michał Probierz z Cracovii, Adam Majewski ze Stali Mielec lub Kamil Kiereś z Górnika Łęczna.

10.08.2021 | przeczytano: 503 razy
Betfan z Pudzianem w kampanii „Polska Guuurom!”

BETFAN, legalny polski bukmacher, rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Polska Guuurom!”, w którą zaangażował Mariusza Pudzianowskiego. Kampanijny spot od 10 czerwca promuje w internecie i telewizji ofertę BETFAN związaną z Euro 2020. Akcja promocyjna jest wieloetapowa i obejmuje także współpracę z youtuberami, influencerami oraz działania na własnych kanałach w social mediach. Finałem kampanii będzie akcja „Leć na wakacje z BETFAN”.

10.06.2021 | przeczytano: 2128 razy
Betfan debiutuje w telewizji

16 października w kanałach sportowych stacji Canal+, Polsatu i TVP pojawiły się pierwsze spoty telewizyjne promujące BETFAN. Komunikacja prowadzona przez legalnego polskiego bukmachera pod hasłem: „Masz już konto w BETFAN? Czy mam Ci je wklepać?” łączy najlepsze cechy Mariusza Pudzianowskiego – legendy sportu z marką BETFAN.

20.10.2020 | przeczytano: 654 razy
Betfan z nagrodami za debiut roku i kampanię marketingową roku

BETFAN, legalny polski bukmacher, zdobył dwie nagrody w konkursie dla najlepszych firm działających na rynku biznesu rozrywkowego - Polish Gaming Aces 2019. Bukmacher zwyciężył w dwóch kategoriach - „Debiut roku” i „Kampania marketingowa roku”.

24.02.2020 | przeczytano: 1023 razy
Betfan  z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

Jakub Świsłowski, szef marketingu BETFAN, legalnego bukmachera w Polsce, wraz z podlegającym mu zespołem zostali nagrodzeni w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019. Statuetkę przyznano w kategorii „Hobby i Sport”.

03.12.2019 | przeczytano: 1135 razy
Pudzian twarzą Betfan

Mariusz Pudzianowski został twarzą marki BETFAN. Jednocześnie ten nowy, legalny bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do Pudziana konia. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie na rynku. Ogier o imieniu Betfan ma być też live brand hero marki.

30.09.2019 | przeczytano: 1089 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764