logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biedronka: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 286
Koszyk Zakupowy droższy o 7,5%% w skali roku

W październiku inflacja w Polsce wyniosła 6,6%. Choć dynamika podwyżek utrzymała trend spadkowy, to zakupy spożywcze nie tanieją. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency w październiku br. wartość koszyka zakupowego wzrosła rok do roku o 7,5%. Warto podkreślić, że nasilenie konkurencji cenowej pomiędzy sieciami handlowymi spowodowało spadek wartości koszyka minimalnego o 24% w skali miesiąca i o 28% w skali roku. Na pozycję lidera najniższych cen wróciła sieć Lidl. Najmocniej drożeją artykuły sypkie, natomiast spadki cen zanotowały produkty tłuszczowe, nabiał oraz mięso, wędliny i ryby.

25.11.2023 | przeczytano: 185 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2023!

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, Jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po 8 nominacji.

09.10.2023 | przeczytano: 1873 razy
Nowy Manager ds. PR Grupy Amica

Eliza Orepiuk-Szymura została nowym Menedżerem ds. Public Relations Grupy Amica, gdzie odpowiada za zapewnienie spójnej komunikacji zewnętrznej, w tym za relacje z mediami i inwestorami oraz działania wizerunkowe.

07.10.2023 | przeczytano: 303 razy
Mars Polska i Biedronka wspierają zdrowie jamy ustnej

Już w październiku, w ramach wyjątkowej współpracy sieci sklepów Biedronka oraz Mars Polska – producenta bezcukrowych gum Orbit – w trasę po największych miastach Polski ruszy Dentobus. Zainteresowani będą mieli okazję skorzystać w nim z bezpłatnego przeglądu stomatologicznego oraz dowiedzieć się jak prawidłowo dbać o zęby, żeby zapobiegać próchnicy. Aby wziąć udział w akcji wystarczy dokonać zakupu za min. 50 zł w sklepie sieci Biedronka, w tym dowolnej gumy bezcukrowej marki Orbit w dzień stacjonowania w mieście Dentobusa.

06.10.2023 | przeczytano: 340 razy
Go Active z logotypem reprezentacji Polski w sklepach Biedronka

4 września w sklepach Biedronka pojawiła się nowa linia produktów Go Active z logotypem reprezentacji Polski, a także hasłem: łączy nas najlepszy skład. To efekt długofalowej współpracy Polskiego Związku Piłki Nożnej i sieci Biedronka, wieloletniego partnera biznesowego federacji.

05.09.2023 | przeczytano: 471 razy
Oto Film dołącza do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Do Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych (SPR), dołączył dom produkcyjny OTO Film. Tym samym grono członków organizacji, powiększyło się do 27 firm.

25.08.2023 | przeczytano: 319 razy
Gry (niedo)słowne, czyli dlaczego zabawy językowe są tak potężnym narzędziem marketingowym

Gry słowne otaczają nas zewsząd. Ubarwione nimi slogany słyszymy w radiu, widzimy na billboardach, znajdujemy na produktach w sklepie i trafiamy na nie w social mediach. Kreatywne i wpadające w ucho hasło zwraca uwagę i zapada w pamięć. Skoro jednak od lat tak wiele marek stosuje gry słowne w komunikacji, dlaczego wciąż są one tak powszechne? Kiedy ta moda przeminie i dlaczego nieprędko?

14.08.2023 | przeczytano: 2206 razy
Biedronka razem z influencerami wprowadza nową markę własną Baitz

„Żyj po swojemu” to hasło, które przyświeca nowej kampanii marketingowej sieci Biedronka z udziałem znanych influencerów. Projekt powstał z okazji wprowadzenia nowej marki własnej sieci Biedronka – BAITZ, który podobnie jak sam brand jest skierowany do pokolenia Z. W ramach kampanii influencerzy dzielą się swoimi największymi pasjami, pokazując przy tym nowe przekąski od BAITZ.

07.08.2023 | przeczytano: 691 razy (komentarzy: 4)
Biedronka wprowadziła rozwiązanie od Tetra Pak

Od teraz klienci Biedronki decydując się na wybór soków Riviva w litrowych opakowaniach, będą jednocześnie mogli w łatwiejszy sposób zadbać o środowisko. Popularna sieć sklepów wprowadziła właśnie nowe, przytwierdzone na stałe do opakowań zakrętki opracowane przez firmę Tetra Pak, jednego z liderów przetwórstwa i pakowania żywności Co stoi za tą zmianą i co oznacza ona dla konsumentów? Wyjaśniamy!

04.08.2023 | przeczytano: 595 razy (komentarzy: 8)
1 2 3
Strona 1/29 (artykułów: 286)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764