logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Data: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 230
WhitePress: od startupu do globalnej platformy linkbuildingowej

Ponad 100 tys. portali polskich i zagranicznych, dostępność 30 języków i przekroczenie bariery 100 mln złotych przychodów – to liczby, którymi WhitePress może pochwalić się w 2024 rok. Od ponad 10 lat marka sukcesywnie rozwija swoją ofertę i poszerza zasięg działalności o nowe kraje. Dzisiaj jest jedną z najpopularniejszych w Europie platform wspierających firmy w zakresie content marketingu, SEO i influencer marketingu. Na tym jednak nie koniec – w ostatnich latach WhitePress wkroczył na rynki Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej, robiąc krok w kierunku globalnego rozwoju biznesu.

31.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 269 razy
Sztuczna inteligencja: nowe regulacje w e-commerce

Sztuczna inteligencja to jeden z głównych trendów, które będą kształtować w najbliższym czasie rozwój e-commerce. Według ekspertów IdoSell w 2024 roku AI na dobre rozgości się w tej branży, stwarzając nowe możliwości m.in. w dotarciu do konsumentów, personalizacji oferty czy zautomatyzowanej obsłudze klientów. Na wdrażanie tego typu rozwiązań w e-commerce wpłynie przyjęty w marcu br. unijny akt w sprawie sztucznej inteligencji, który zacznie w pełni obowiązywać za dwa lata. – Branża e-commerce bardzo intensywnie przyglądała się temu procesowi legislacyjnemu i czekała na ostateczny kształt tych przepisów, żeby wiedzieć, jak się do nich przygotować. Teraz te procesy wdrożeniowe będą się rozpoczynać – mówi Witold Chomiczewski, pełnomocnik Izby Gospodarki Elektronicznej ds. legislacji.

03.07.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 354 razy
„Wyborcza” powołała zespół ds. wzrostu

Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. To kolejny, ważny krok na ścieżce transformacji cyfrowej tytułu. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i wizerunku „Wyborczej”.  

18.06.2024 | Świat mediów | przeczytano: 240 razy
Nowa funkcja w Grupie Agora – Chief Data & AI Officer

Grupa Agora utworzyła w swojej strukturze nową, strategiczną funkcję – Chief Data & AI Officer (CDAO), którą od 1 kwietnia br. pełni Luiza Pawela-Wargocka, kierująca wcześniej działem Big Data.  

08.04.2024 | Personalia | przeczytano: 271 razy
M. Boni: Potrzebny plan wdrożenia aktu o sztucznej inteligencji

W środę 13 marca Parlament Europejski zatwierdził AI Act. To pierwsza tego typu regulacja tak szeroko obejmująca obszar sztucznej inteligencji. Celem nowych przepisów jest zbudowanie środowiska prawnego, które pozwoli na rozwój tej technologii, przy jednoczesnym poszanowaniu praw podstawowych, ochronie demokracji czy praworządności przed systemami wysokiego ryzyka. – Przy wielu artykułach, które niekoniecznie są interpretowalne łatwo i w spójny sposób, proponowałbym, żeby Komisja Europejska, ale to może być też polska rola podczas prezydencji, przygotowała plan wdrożenia regulacji o sztucznej inteligencji – ocenia były minister cyfryzacji Michał Boni. 

17.03.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 367 razy
Przyszłość zakupów online. Najnowsze trendy w e-commerce

Ubiegły rok stanowił dla branży e-commerce wielopłaszczyznowe wyzwanie, ale również szansę na usystematyzowanie podejmowanych działań. Gwałtowne wzrosty zakupów online wywołane przez pandemię pozwoliły rynkowi uzyskać stabilizację na wysokim poziomie, a także zmierzyć się z rosnącą inflacją, wymagającą sytuacją geopolityczną oraz kryzysem gospodarczym. Wspomniane trudności nie wywołały wyhamowania w handlu elektronicznym. Wręcz przeciwnie, zakupy online stale odnotowują wzrosty, jednak tempo rozwoju nie jest już tak dynamiczne, jak jeszcze dwa lata temu.

08.02.2024 | Wywiady i opinie | przeczytano: 728 razy

„Marketing polityczny w ostatnich latach tak się zmodernizował, że dzisiaj o sukcesie decydują algorytmy, Big Data i sztuczna inteligencja” - powiedział dr hab. Zbigniew Widera, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

17.10.2023 | Świat mediów | przeczytano: 401 razy
Wybory wygrywają dziś algorytmy i social media

Kampanie wyborcze do tej pory kojarzyły się głównie ze spotami telewizyjnymi albo billboardami i rozklejanymi plakatami z wizerunkami polityków. Jednak w ostatnich kilku latach internet i social media drastycznie zmieniły krajobraz polityki i dziś duża część kampanii toczy się właśnie w sieci. Partie nawiązują współpracę z influencerami, a politycy chętnie publikują memy i krótkie wideo albo wchodzą w bezpośrednie polemiki z użytkownikami, walcząc o głosy młodych wyborców. – Wygra ten, kto będzie się lepiej posługiwać mediami społecznościowymi, krótkimi formami wideo, bazami sympatyków i narzędziami analitycznymi – uważa Mateusz Sabat, prezes zarządu Big Data 4 Leaders.

11.08.2023 | Świat mediów | przeczytano: 453 razy
Addepto: rozwiązania AI polskiej firmy wspierają największy na świecie system ekranów LED

Polska spółka Addepto opracowała innowacyjne rozwiązanie będące częścią gigantycznej infrastruktury, która wypełnia nową, spektakularną halę widowiskową amerykańskiego holdingu rozrywkowego Madison Square Garden w Las Vegas. Otwarcie obiektu MSG Sphere planowane jest we wrześniu br.

18.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 1036 razy

Komputronik został nominowany w kategorii "Najskuteczniejsza kampania sprzedażowa" w V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2023, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To pierwsza w Polsce inicjatywa, skupiająca się na performance i afiliacji również poza granicami kraju.

15.05.2023 | Konkursy | przeczytano: 580 razy
1 2 3
Strona 1/23 (artykułów: 230)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764