logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 113
Marcin Herman na czele zespołu Corporate PR Big Picture

Big Picture rozbudowuje zespół zarządzający merytorycznymi segmentami biznesu. Na czele działu Corporate PR stanął Marcin Herman – doświadczony strateg, konsultant i menedżer. Po kilku latach po stronie klienckiej, a wcześniej kilkunastu w agencji Profile, zdecydował się na powrót do consultingowych korzeni i dołączenie do zespołu zarządzającego jednej z topowych agencji właścicielskich w Polsce. Jako Corporate PR Director, od stycznia 2021 roku kieruje zespołem odpowiedzialnym za obsługę obecnych klientów korporacyjnych Big Picture, a także projektami z zakresu rozwoju biznesu, m.in. w obszarze finansów, nowych mediów i technologii.

13.04.2021 | przeczytano: 108 razy
Ad Wo/Man 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni

Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).

09.04.2021 | przeczytano: 189 razy
Rusza jubileuszowa kampania Costa Coffee

COSTA COFFEE to marka dobrze znana zarówno w Polsce, jak i na świecie. I choć jej charakterystyczne logo rozpoznają wszyscy miłośnicy kawy, to mało kto wie, że w tym roku obchodzi ona 50-lecie swojej działalności. Z tej okazji, w 2021 roku marka zamierza celebrować swoje urodziny, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem z pasjonatami kawowego rzemiosła. Działania COSTA COFFEE w wersji do domu wspierać będzie dedykowana konsumentom kampania digitalowa oraz działania komunikacyjne w punktach sprzedaży.

06.04.2021 | przeczytano: 162 razy
Group One rozwija dział PR

W styczniu 2021 do agencji Labcon (Group One) dołączyła Agnieszka Byczot obejmując stanowisko Senior PR Managera. Odpowiada za rozwój oferty i zespołu PR w ramach Labcon, a także za dział PR korporacyjnego Group One.

25.03.2021 | przeczytano: 296 razy
Mondelez Polska kolejny rok z rzędu stawia na współpracę z Big Picture

Mondelez Polska po raz kolejny powierzył działania komunikacyjne agencji Big Picture. Współpraca trwa nieprzerwanie od 2015 roku. Zespół agencji odpowiada za działania z obszaru PR korporacyjnego a także projekty dla marek wchodzących w portfolio producenta, m.in. Milki, Oreo i Toblerone.

15.03.2021 | przeczytano: 133 razy

Do 19 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2020. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR.

01.03.2021 | przeczytano: 321 razy

Po rozpoczętej w październiku 2020 r. współpracy projektowej, dotyczącej komunikacji nowej kolekcji butów Vaya Women, marka rozszerzyła działania z agencją o stałą współpracę. Big Picture odpowiada za strategię komunikacji PR, działania z zakresu media relations, koordynowanie testów produktów oraz organizację wydarzeń specjalnych z udziałem dziennikarzy, influencerów i ambasadorów marki. Współpraca z Salomon to dowód na rosnącą ekspertyzę fashion w agencji. W ostatnich miesiącach do grona marek modowych w Big Picture dołączyły m.in. Elementy, Swatch oraz NAGO.

10.02.2021 | przeczytano: 182 razy
Milka. Cała Polska Sercem z Naszymi – promocje w Tesco i Carrefour

Jak fani skoków narciarskich mogą okazać wsparcie polskim zawodnikom, kiedy nie mają możliwości towarzyszyć im podczas zawodów? Milka znalazła na to sposób i w ramach trwającej kampanii „Milka. Cała Polska Sercem z naszymi” zachęca fanów zimowych sportów nie tylko do wspólnego kibicowania, ale i do udziału w wyjątkowych akcjach konsumenckich, realizowanych m.in. w sieciach sklepów Carrefour i Tesco.

04.02.2021 | przeczytano: 375 razy
Big Picture ponownie odpowiada za obsługę PR marki Wasa

Grupa Barilla, do której należy m.in. marka Wasa, po raz kolejny zdecydowała się powierzyć działania komunikacyjne Big Picture. W ramach współpracy, agencja odpowiedzialna jest za koordynację całościowej strategii PR drugiej odsłony kampanii z udziałem ambasadorki, Agnieszki Radwańskiej.

04.02.2021 | przeczytano: 229 razy
Nowa kampania marki Wasa z Agnieszką Radwańską

„Wypełnij dzień smakiem” to hasło nowej kampanii marki Wasa z udziałem Agnieszki Radwańskiej, rozpoznawalnej na całym świecie, utytułowanej polskiej tenisistki. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach. Kampania rozpoczęła się 1 lutego.

01.02.2021 | przeczytano: 333 razy
1 2 3
Strona 1/12 (artykułów: 113)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764