logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 215
Komisja Etyki Public Relations rozpoczyna działalność

Powołana została Komisja Etyki Public Relations, której przewodniczącą została prof. UW dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska – ekspertka w zakresie etyki i komunikacji z Uniwersytetu Warszawskiego. Celem Komisji jest umacnianie standardów etycznych w branży Public Relations.

13.05.2025 | Z rynku | przeczytano: 59 razy
Milka Biscoff debiutuje na rynku z promocyjnym wsparciem

Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym produktem w postaci czekolady Milka Biscoff. To rezultat współpracy między firmami Mondelez International i Lotus Bakeries, które wspólnie stworzyły unikalne połączenie aksamitnej, alpejskiej czekolady Milka z charakterystycznie kruchymi ciasteczkami Biscoff.

24.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 295 razy
Fundacja Fairtrade Polska nadal z Big Picture

Big Picture kontynuuje współpracę z Fundacją Fairtrade Polska, umacniając swoją pozycję jako zaufany partner w komunikacji z organizacjami o silnym wpływie społecznym. Agencja drugi rok z rzędu będzie wspierać Fairtrade Polska w promocji idei Sprawiedliwego Handlu i zrównoważonej produkcji. Wzrost świadomości konsumenckiej i zainteresowania odpowiedzialnym biznesem sprawia, że współpraca ta nabiera szczególnego znaczenia. Big Picture odpowiada za opracowanie planu komunikacji, proaktywne biuro prasowe oraz pozycjonowanie ekspertów Fairtrade Polska.

09.04.2025 | Z rynku | przeczytano: 224 razy
Big Picture rozpoczyna współpracę z Studiem 225

Studio 225, wyjątkowa przestrzeń w sercu Warszawy wspierająca rozwój i kompetencje przyszłości kobiet, dołącza do grona klientów Big Picture. Agencja będzie odpowiadała za kompleksową obsługę PR-ową oraz współpracę z influencerami.

31.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 415 razy
Big Picture rozpoczyna współpracę z BLAAR

BLAAR, polska marka modowa, projektująca ubrania dla kobiet niższego wzrostu, dołącza do grona klientów Big Picture. Agencja będzie odpowiadała za otwarcie pierwszego butiku stacjonarnego marki oraz kompleksową obsługę PR-ową.

10.03.2025 | Z rynku | przeczytano: 205 razy
Maksymalna bliskość w kampanii Durex Sensual

Marka Durex przekonuje Polaków, że zbliżenia z innymi osobami powinny być oparte przede wszystkim na trosce o bezpieczeństwo, bez utraty bliskości. A to nie tylko fizyczna obecność drugiej osoby, ale przede wszystkim więź, która rodzi się z zaufania, komfortu i wspólnego przeżywania emocji. W odpowiedzi na te założenia Durex prezentuje najnowszy produkt - najcieńsze w historii marki prezerwatywy Durex Sensual oraz uruchamia kampanię „Czuję cię bardziej”.

27.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 436 razy
Ewa Gołaszewska-Pacek w zespole Lifestyle PR agencji Big Picture

Big Picture wzmacnia swoją praktykę lifestyle’ową. Do zespołu dołączyła Ewa Gołaszewska-Pacek, obejmując stanowisko Senior PR Consultant. Ewa wnosi wieloletnie doświadczenie w obszarze komunikacji produktowej, zdobyte w pracy dla topowych marek z sektora beauty, fashion i lifestyle.

24.02.2025 | Personalia | przeczytano: 447 razy
Marka kaktus z nowym wizerunkiem i platformą komunikacji

KAKTUS przechodzi rebranding i prezentuje nowy, odświeżony wizerunek! Zmiany na poziomie logotypu oraz opakowań, a także nowa platforma komunikacyjna i pozycjonowanie, odzwierciedlają innowacyjny charakter marki, która niezmiennie wyznacza kolejne trendy na rynku lodów, zachowując jednocześnie swój charakterystyczny wyróżnik. To jednak nie wszystko – KAKTUS ogłasza także współpracę z popularnym twórcą internetowym i jednocześnie wielkim fanem kultowych lodów – Jakubem Pateckim, znanym w sieci jako Patec Wariatec.

13.02.2025 | Z rynku | przeczytano: 666 razy
Big Picture dla marki bonprix

Marka bonprix nawiązała współpracę z agencją Big Picture. Dedykowany zespół będzie odpowiedzialny za działania z zakresu media relations oraz influencer marketingu, a także projektów specjalnych.

16.01.2025 | Z rynku | przeczytano: 362 razy
Hollywood Hair klientem agencji Big Picture

Marka Hollywood Hair nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za działania z zakresu media relations oraz influencer marketingu, a także projekty specjalne.

18.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 379 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 215)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764