logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 159
Złote Spinacze 2022 rozdane

Znamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji MSL.

05.12.2022 | przeczytano: 443 razy

“Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni potwierdzają swoje zdrowie, nie szukając wymówek w postaci braku czasu. To inicjatywa Fundacji Rak'n'Roll, której celem jest nagłaśnianie potrzeby regularnego wykonywania badań profilaktycznych (m.in. badań USG), a także przekonanie pracodawców, że warto zadbać o zdrowie swoich pracowników i przyznać im dodatkowy, płatny dzień wolnego. Na ten krok zdecydowała się agencja Big Picture, która w tym roku odpowiadała za działania PR wokół kampanii.

29.11.2022 | przeczytano: 281 razy
Premiera kolekcji Time Reimagined z trzema whisky Glenfddich

Glenfiddich, najbardziej nagradzana na świecie szkocka whisky typu single malt[1], odsłania Time Reimagined – kolekcję 50, 40 i 30-letnich whisky, które dumnie łączą przeszłość z teraźniejszością.

02.11.2022 | przeczytano: 275 razy
Fundacja Rak’n’Roll po raz kolejny zachęca do zrobienia sobie Dnia na U

Dzień na U, czyli dzień, w którym kobiety i mężczyźni biorą wolne, potwierdzają swoje zdrowie i nie szukają wymówek w postaci braku czasu. To, czego w razie potrzeby powinni szukać, to chwilowe zastępstwo, by móc pójść się przebadać. A takie na pewno się znajdzie, bo jest wiele postaci takich, jak Warszawska Syrenka, która w tegorocznej odsłonie kampanii poświęconej Dniu na U, pomaga, jak może, zastępując w pracy kogo tylko się da. Pokazano to w promującym akcję spocie, w którym poza Syrenką odgrywaną przez Aleksandrę Hamkało, pojawiają się także m.in. Marta Wierzbicka, Zofia Zborowska, Lara Gessler czy Mery Spolsky. Inicjatorem kampanii jest Fundacja Rak'n'Roll, którą po raz kolejny wsparła marka Avon oraz Prezydent m.st. Warszawy. Do grona partnerów dołączyło także Nationale-Nederlanden. Firma podkreśliła swój udział, dając pracownikom dodatkowy dzień wolny na przeprowadzenie badań profilaktycznych.

17.10.2022 | przeczytano: 529 razy
Robert Lewandowski promuje diety dla mężczyzn marki Supermenu

Robert Lewandowski dołączył do marki SuperMenu by Anna Lewandowska i jako ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli 3 diety dla mężczyzn – Active, Super Active i Power Active.

10.10.2022 | przeczytano: 268 razy
Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2022

Spośród rekordowej liczby 445 zgłoszeń w jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy, Jury wybrało 110, które zostały zakwalifikowane do II etapu i będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymały agencje: MSL Group (13 nominacji), Grupa Komunikacja Plus (7 nominacji) oraz Linkleaders (6 nominacji).

07.10.2022 | przeczytano: 439 razy
Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR

W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.

30.09.2022 | przeczytano: 381 razy

W tym roku marka Milka przechodzi największe zmiany od 25 lat. Stawia na doskonalszą recepturę, nowe opakowania i odmieniony kształt kostek. Zmiany to gwarancja nieopisanej delikatności i niebywałej przyjemności.

19.09.2022 | przeczytano: 224 razy

W ramach FIFA World Cup Trophy Tour by Coca-Cola już 22 września do Polski zawita Puchar Świata FIFA. W tym roku Trofeum odwiedzi aż 51 krajów, a w Polsce powitamy je po raz drugi. Marka Coca-Cola w ramach kampanii „Piłka to Magia” inspiruje do celebrowania piłkarskich emocji, zachęcając do kibicowania w nadchodzących Mistrzostwach Świata 2022.

16.09.2022 | przeczytano: 1335 razy
Największe od 25 lat zmiany marki Milka

Czy czekolada Milka może być jeszcze lepsza? Tak! W tym roku marka przechodzi największe zmiany od 25 lat. Stawia na doskonalszą recepturę, nowe opakowania i odmieniony kształt kostek. Zmiany to gwarancja nieopisanej delikatności i niebywałej przyjemności.

01.09.2022 | przeczytano: 773 razy
1 2 3
Strona 1/16 (artykułów: 159)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764