logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Big Picture: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 126
Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Rituals Cosmetics

Ostatnie dwa kwartały 2021 roku są kluczowym czasem dla rozwoju marki kosmetycznej Rituals w Polsce. Brand, którego produkty dostępne były dotychczas w e-commerce oraz perfumeriach Douglas i Sephora, otwiera swój pierwszy stacjonarny sklep w Polsce i wdraża szeroką strategię rozwoju biznesu. Do obsługi komunikacyjnej najbliższych, kluczowych dla marki projektów, marka postanowiła zaangażować agencję Big Picture. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

26.07.2021 | przeczytano: 246 razy
„Pasuje Idealnie” – letnia kampania Durex

Co wspólnego mają moda i seks? W obydwu można odnaleźć swój styl, a następnie dopasować do niego elementy, które pozwolą poczuć się maksymalnie swobodnie i wyrazić siebie. W seksie takim elementem są prezerwatywy, a do szukania ich idealnego rodzaju zachęca Durex. W swojej najnowszej kampanii marka pragnie obalić przekonanie, że wszystkie prezerwatywy są takie same. Szerokie portfolio Durex oferuje szereg różnych rodzajów przyjemności i warto znaleźć ten, który pasuje najbardziej. Kampania wystartowała 1 lipca i potrwa do 30 września 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu, emisję spotu reklamowego w TV, komunikację PR oraz aktywacje z influencerami.

07.07.2021 | przeczytano: 219 razy
Kotlinek – nowy ketchup dla dzieci

Kotlin pragnie zmieniać jedzenie na lepsze – zarówno to dedykowane starszym, jak i młodszym konsumentom. Z myślą o tej drugiej grupie odbiorców, marka wprowadziła do swojego portfolio pierwszy produkt dla dzieci, z dostosowaną do ich potrzeb recepturą i składem bogatym w witaminy wspomagające odporność. Z takim dodatkiem nawet niejadek chętniej zje swoją porcję posiłku.

24.06.2021 | przeczytano: 257 razy
Henkel rozszerza współpracę z agencją Big Picture

Po realizacji projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil (Pralnie Społecznie Odpowiedzialne), firma Henkel zdecydowała się powierzyć agencji Big Picture kolejne działania, rozszerzając tym samym obszar współpracy o PR konsumencki.

17.06.2021 | przeczytano: 261 razy
Brown-Forman Polska rozpoczyna współpracę z Big Picture

Firma Brown-Forman wybrała agencję Big Picture do obsługi nowego produktu z portfolio Finlandia Vodka – Finlandia Botanical. Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie strategii komunikacji PR dla brandu oraz jej egzekucję. Do zadań agencji należy również pozycjonowanie w mediach nowej kampanii Finlandia Vodka. Big Picture realizuje działania wraz z agencją kreatywną HOLO.

07.06.2021 | przeczytano: 173 razy
Milka świętuje 120. lat delikatności i spełnia życzenia polskich konsumentów

W tym roku Milka świętuje 120. lat delikatności. Marka, która od lat inspiruje konsumentów do drobnych gestów czułości i głęboko wierzy, że najlepszą formą celebrowania nie jest dostawanie prezentów, a ich dawanie, zaprasza wszystkich Polaków do wspólnego świętowania. W tym celu zorganizowała wyjątkową loterię, w ramach której miłośnicy słodkości codziennie mogą wygrać 10 tysięcy złotych na zrealizowanie nawet najskrytszych życzeń.

07.06.2021 | przeczytano: 164 razy

W maju bieżącego roku mija 10 lat od powstania kultowego już w Warszawie bistro Charlotte. Z okazji okrągłej rocznicy istnienia, Charlotte zaplanowało szereg działań i akcji specjalnych, które będą częścią świętowania. Do współpracy przy kilkumiesięcznej komunikacji urodzin zaproszono Big Picture. Agencja odpowiada za rekomendacje strategiczne w kontekście komunikowania 10. urodzin, działania medialne oraz koordynację projektów specjalnych, skierowanych do mediów i liderów opinii.

31.05.2021 | przeczytano: 97 razy
Awans Karoliny Pękalskiej w Big Picture

Karolina Pękalska, z Big Picture związana od 2017 roku, awansuje na stanowisko Senior Consultanta. Łącząc kompetencje PR produktowego, influencer relations oraz obsługi korporacyjnej, będzie kierować komunikacją topowych marek FMCG, a także projektami Panasonic.  

10.05.2021 | przeczytano: 275 razy
Durex z pierwszą polską kampanią promującą lubrykanty

Seks jest lepszy z lubrykantem, więc należy po niego sięgać, gdy tylko pojawi się taka potrzeba – to główny przekaz najnowszej kampanii „Nawilżanie jest seksi”, z którym Durex pragnie dotrzeć kobiet. Marka walczy ze stygmatyzacją zjawiska niedostatecznego nawilżenia i stawia za cel znormalizowanie stosowania lubrykantów przez kobiety. Kampania wystartowała 4 maja i potrwa do 4 czerwca 2021 roku. Obejmuje działania w digitalu, emisję spotu reklamowego w TV, komunikację PR oraz aktywacje z influencerkami.

06.05.2021 | przeczytano: 362 razy
„Herbapol-Lublin” powraca z limitowaną edycją syropów owocowych

Ciepły sezon zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim czas pełen owocowych i soczystych smaków. 19 kwietnia Herbapol-Lublin ruszył ze sprzedażą orzeźwiających syropów z letniej edycji limitowanej.

27.04.2021 | przeczytano: 298 razy
1 2 3
Strona 1/13 (artykułów: 126)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764