logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Podróży Reklamy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 97
Agencja Biuro Podróży Reklamy na czas pracy zdalnej zmienia nazwę

W związku z ogólną sytuacją pandemiczną agencja Biuro Podróży Reklamy zdecydowała się na działanie wciąż pełną parą, ale w rozproszeniu, pracując zdalnie z domów.

16.03.2020 | przeczytano: 447 razy
Specjaliści IT pracujących w modelu B2B zarabia ponad 10,5 tys. zł

Ponad 60% kobiet i ponad 70% mężczyzn pracujących jako specjaliści IT w oparciu o kontrakt B2B zarabia w Polsce powyżej 65 zł na godzinę, wynika ze zrealizowanego przez Ework Group badania polskiego rynku specjalistów IT, pierwszego tego typu na polskim rynku. Jednocześnie ponad 66% badanych deklaruje, że pracuje powyżej 160 godzin w miesiącu, co oznacza, że ich miesięczne zarobki to minimum 10,5 tys. zł netto miesięcznie. Większość uważa jednak, iż zarobki powinny być wyższe. „Komfort finansowy” znajduje się na stosunkowo niskim poziomie, najniższym spośród wszystkich badanych wskaźników. Kobiety odczuwają wyższy komfort pracy i komfort rozwoju, mężczyźni natomiast wyższy komfort finansowy oraz wyżej oceniają „styl pracy”.

24.01.2020 | przeczytano: 866 razy

Firma Oceanic dołączyła do grona klientów Biura Podróży Reklamy. Agencja została wybrana do przeprowadzenia kampanii reklamowej dla nowej linii premium marki AA MEN. Kampania obejmie digital/display oraz działania w obszarze Social Media.

15.10.2019 | przeczytano: 208 razy
Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę ze szwedzką firmą Ework Group

Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna współpracę z nowym klientem, którym została notowana na giełdzie Nasdaq szwedzka agencja konsultingowa, Ework Group. Projekt ten agencja zdobyła w wyniku przetargu. Pierwszym działaniem agencji dla tego klienta jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii brandingowej, w tym realizacja badania polskiego rynku specjalistów IT pracujących w oparciu o kontrakt B2B.

09.10.2019 | przeczytano: 316 razy
Artykuły piśmienne Schneider na billboardach i citylightach

Firma Schneider, specjalizująca się w produkcji artykułów piśmienniczych, planuje na wrzesień przeprowadzenie kampanii reklamowej na nośnikach OOH, w największych miastach kraju. Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy, współpraca jest wynikiem wygranego przez tę agencję przetargu wiosną br.

29.07.2019 | przeczytano: 664 razy
Biuro Podróży Reklamy zwycięzcą przetargu Schneider, kampania w maju

Agencja Biuro Podróży Reklamy, po wygranym przetargu, przeprowadzi kampanię reklamową „Litery i charaktery” dla firmy Schneider, specjalizującej się w produkcji artykułów piśmienniczych. Głównym medium wykorzystywanym w kampanii będzie Internet, dodatkowym wsparciem będzie kampania outdoorowa.

07.05.2019 | przeczytano: 877 razy

Grupa Biuro Podróży Reklamy stworzyła spółkę celową Reach a Blogger Sp. z o.o. Sp. k., która będzie od teraz operatorem platformy REACHaBLOGGER łączącej marketerów i blogerów we wspólnych działaniach komunikacyjnych. Jak zapewniają managerowie Biura Podróży Reklamy jest to naturalny krok w rozwoju platformy, która w ubiegłym roku osiągnęła już poziom ponad 700 tys. zł przychodów netto i z roku na rok dynamicznie się rozwija. Krok jest związany także z planami ekspansji zagranicznej i z ewentualnym pozyskaniem inwestora finansowego.

07.03.2019 | przeczytano: 511 razy
Rockstar Energy Drink prowadzi kampanię związaną z premierą filmu „Venom”

Rockstar Energy Drink, marka z portfolio PepsiCo, rozpoczął kampanię wizerunkowo-sprzedażową w digital promującą wejście do kin filmu „Venom”. Rockstar Energy Drink przygotował limitowaną edycję puszek Rockstar Venom, dwóch podstawowych smaków: Rockstar Original i Rockstar Xdurance. Za przygotowanie kampanii digital odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy.

11.10.2018 | przeczytano: 643 razy (komentarzy: 4)
Biuro Podróży Reklamy dla kampanii Rockstar Energy Drink

Agencja Biuro Podróży Reklamy przygotowała klipy wideo na potrzeby kampanii reklamowej napoju Rockstar Energy Drink z portfolio PepsiCo. Klipy są utrzymane w międzynarodowym formacie brandu pt. „Party like a Rockstar”. Kampania digital z wykorzystaniem klipów właśnie startuje i potrwa do końca września.

20.09.2018 | przeczytano: 325 razy
Agnieszka Sosnowska CEO agencji Biuro Podróży Reklamy

Agnieszka Sosnowska, dotychczas Account Director w agencji Biuro Podróży Reklamy, zostaje szefową tej agencji, obejmując stanowisko CEO & Partner.

22.08.2018 | przeczytano: 882 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 97)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764