logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Biuro Reklamy TVP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 24
Zwiastun tegorocznej akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”

Telewizja Polska tradycyjnie wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego dochód trafi do potrzebujących dzieci. Przez ponad 30 lat trwania „Reklamy Dzieciom”, dzięki wsparciu i zaangażowaniu reklamodawców, publiczny nadawca zebrał na ten szczytny cel niemal 35 mln zł. W spocie promocyjnym 32. akcji „Reklama Dzieciom” zobaczymy gwiazdy TVP, a wśród nich m.in.: Katarzynę Dowbor, Martę Manowską, Joannę Dunikowską-Paź czy Roberta Janowskiego. Spot będzie emitowany od 7 grudnia do 6 stycznia na antenach Telewizji Polskiej.

08.12.2024 | Z rynku | przeczytano: 385 razy
Reklama Dzieciom – akcja charytatywna Telewizji Polskiej

Telewizja Polska po raz 32. organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1 – bezpośrednio po programie informacyjnym „19.30” – zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Sprzedaż czasu reklamowego prowadzi Biuro Reklamy TVP.

09.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 372 razy
Biuro Reklamy TVP podsumowuje Igrzyska Olimpijskie w Paryżu

Lider widowni telewizyjnej, znakomite wyniki w internecie i znaczący wzrost przychodów komercyjnych – tak w skrócie wygląda podsumowanie ostatnich igrzysk w Telewizji Polskiej. Biuro Reklamy TVP podaje szczegóły.

14.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 484 razy
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty

Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.

27.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 687 razy
Telewizja Polska ogłosiła zasady emisji spotów wyborczych

Biuro Reklamy TVP opublikowało zasady rozpowszechniania płatnych audycji wyborczych oraz cennik czasu reklamowego obowiązujący podczas kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego.

10.05.2024 | Świat mediów | przeczytano: 653 razy

Najwyżej wyceniono reklamy przy meczu półfinałowym w siatkówce mężczyzn – cena 30-sekundowego spotu po trzecim secie wynosi 171 300 zł (cena przed rabatami). Do 17 czerwca pierwszeństwo zakupu mają oficjalni sponsorzy imprezy. Sprzedaż dla pozostałych klientów rozpocznie się 18 czerwca. Telewizja Polska pokaże wszystkie starty Polaków, tj. 350 godzin transmisji na ogólnodostępnych antenach głównych: TVP1, TVP2, TVP Sport oraz w TVP online.

30.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 523 razy
Biuro Reklamy TVP rozpoczyna współpracę z Rakuten TV

Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.

20.04.2024 | Świat mediów | przeczytano: 564 razy

Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży obowiązujące przy transmisjach Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024. Mecze będą nadawane w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Pierwszeństwo zakupu - do 10 marca - mają oficjalni sponsorzy. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 11 marca.

25.02.2024 | Świat mediów | przeczytano: 887 razy
Najlepsze kreacje reklamowe 2023 nagrodzone przez Biuro Reklamy TVP

Biuro Reklamy TVP po raz dziewiąty wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe wyznaczające najwyższe standardy językowe w przekazach komercyjnych oraz odgrywające istotną rolę społeczną i kulturalną. Wśród laureatów tegorocznego finału konkursu Złota Mowa Reklamowa znalazły się: Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna. Wyróżnienia otrzymały firmy: CEKO oraz Żabka Polska.

25.02.2024 | Konkursy | przeczytano: 1734 razy
Spot 31. edycji „Reklamy Dzieciom”

Tradycyjnie – już po raz 31 – Telewizja Polska wyemituje specjalny blok reklamowy, z którego dochód trafi do potrzebujących dzieci. Przez 30 lat trwania „Reklamy Dzieciom” publiczny nadawca zebrał, dzięki wsparciu i zaangażowaniu reklamodawców, ponad 33 mln zł. W spocie promocyjnym tegorocznej odsłony akcji wystąpili m.in.: Halina Frąckowiak, Marek Piekarczyk, Maja Krzyżewska i Jan Górka.

12.12.2023 | Świat mediów | przeczytano: 757 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 24)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764