logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BiznesUp!: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Raport: Polacy nie gęsi, swój design mają

Aż 2/3 ankietowanych firm z branży projektowej z powodzeniem funkcjonuje na zagranicznych rynkach – wynika z najnowszego raportu Łódź Design Festival „Polski design za granicą 2018” zrealizowanego w ramach tegorocznej edycji Łódź Design Festival. Rodzimy design jest kosmopolityczny i coraz częściej staje na równi z globalnymi brandami. Co więcej, według przeprowadzonych ankiet, blisko 90 proc. respondentów nie obawia się zagranicznej konkurencji. Jesteśmy pewni siebie, a także, pewni jakości i innowacyjności produktów, które oferujemy. Co możemy zrobić, by umacniać naszą pozycję za granicą?

23.10.2018 | przeczytano: 1394 razy
Anna Plocek, Paulina Morawska i Katarzyna Balińska dołączają  do Kamikaze

Dział Client Service agencji Kamikaze wzmocniły 3 nowe osoby. Pracę w agencji rozpoczynają: Anna Plocek, jako Senior Account Executive oraz Paulina Morawska i Katarzyna Balińska – obie na stanowiskach Account Executive

13.08.2018 | przeczytano: 1029 razy
Konkurs na gadżet dla Łódź Design Festival

Pomyśl kreatywnie i zaprojektuj gadżet dla Łódź Design Fetival – nabór projektów do 31 sierpnia 2018 r.

30.07.2018 | przeczytano: 1089 razy
Polskie meble potrzebują silnej marki, by podbić świat

Jak wynika z raportu Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR), polska branża meblarska zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem eksportu mebli[1]. Do 2020 r. możemy jednak być numerem jeden w Europie i wyprzedzić takie kraje, jak Niemcy czy Włochy. Już teraz eksportujemy więcej mebli niż, m.in. Stany Zjednoczone, Meksyk czy Wietnam. By dotrzeć do szerokiego grona europejskich odbiorców, trzeba jednak pokonać bariery i włożyć wysiłek m.in. w umocnienie marki polskich mebli. Decydującą rolę odgrywają tutaj rodzimi projektanci, którzy coraz śmielej wkraczają na zagraniczne rynki i są rozpoznawalni na świecie.

24.07.2018 | przeczytano: 3507 razy (komentarzy: 2)
Biała Fabryka łódzkimi markami stoi: Wystawa Polishup

Od 13 czerwca do 31 sierpnia, w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, będzie można oglądać wystawę PolishUp, przedstawiającą 40 wyjątkowych polskich produktów, w tym aż 20 z województwa łódzkiego. Wystawa jest częścią projektu BiznesUp! design made in Poland wspierającego młodych projektantów i producentów w promocji swoich produktów za granicą. Ekspozycja  towarzyszy także III Forum Sektorów Kreatywnych Chiny – Europa Środkowo-Wschodnia, którego gospodarzem jest Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

18.06.2018 | przeczytano: 866 razy
O polskim designie na „Biznesup! Design made in Poland”

Nie boimy się odważnych rozwiązań, jesteśmy kreatywni i otwarci na innowacje, mamy imponujące zaplecze rzemieślnicze, a nasze produkty odznaczają się jakością i są doceniane przez zagranicznych konsumentów. Przed jakimi wyzwaniami stoi więc polska branża projektowa? Zapytano o to marki, które zgłosiły się do tegorocznej edycji projektu BiznesUp! design made in Poland, a także międzynarodowych ekspertów, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji forum. Wnioski? Polski design trzeba spójnie komunikować i budować jego rozpoznawalność na świecie. O czym jeszcze rozmawiano podczas wydarzenia?

07.06.2018 | przeczytano: 824 razy
Zagraniczne rynki usłyszą o kreatywnej Łodzi

Aż 20 łódzkich marek z branży projektowej znalazło się w międzynarodowym projekcie BiznesUp! design made in Poland, którego celem jest wsparcie działań z zakresu promocji polskiego designu na świecie. Już 24 i 25 maja w Łodzi odbędzie się dwudniowe forum, podczas którego, przedstawiciele 40 firm, w tym 20 z województwa łódzkiego, wezmą udział w dyskusjach, spotkają się z inwestorami i dystrybutorami obecnymi na wydarzeniu, a także zaprezentują swoje produkty na specjalnej wystawie PolishUp, promującej polski design.

24.05.2018 | przeczytano: 520 razy
Piet Hein Eek na Biznesup! design made in Poland w Łodzi

Tworzy niepowtarzalny design z pozornie bezużytecznych rzeczy. Jego projekty wyróżnia niedoskonałość i unikatowość, cechy tak pożądane we współczesnym designie. Uznawany za mistrza upcyklingu, czyli twórczego wykorzystania odpadów z jednoczesnym podwyższeniem jakości wykorzystanego materiału. Piet Hein Eek, światowej sławy, holenderski projektant i kreator trendów, absolwent prestiżowej Design Academy Eindhoven, będzie gościem specjalnym tegorocznej edycji BiznesUp! design made in Poland. Piet Hein Eeek podczas wykładu otwartego w piątek, 25 maja o godzinie 17:30 opowie o ekologii w służbie współczesnego designu.

30.04.2018 | przeczytano: 1152 razy

W jaki sposób sprzedawać swoje produkty za granicą i jak skutecznie je promować? Co wyróżnia polski design – z czego powinniśmy być dumni, a nad czym musimy jeszcze pracować? Co stanowi klucz do sukcesu w działaniu na rynkach zagranicznych? Na te i wiele innych pytań odpowiedź znajdziemy 24 i 25 maja 2018 roku podczas dwudniowego forum BiznesUp! design made in Poland, które odbędzie się na terenie Art_Inkubatora podczas Łódź Design Festival.

23.03.2018 | przeczytano: 631 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764