logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Björn: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 10
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku polskim i zagranicznym.

18.03.2019 | przeczytano: 279 razy
Znamy zwycięzców Art of Packaging 2019. Wielka Gala już za namiZobacz fotorelację

Zakończyła się trzynasta edycja konkursu ART OF PACKAGING odbywającego się pod hasłem NEW GENERATION PACKAGING. Podczas uroczystej Gali, która odbyła się 11 marca w poznańskiej Sali Ziemi, wyłoniono Perłę Wśród Opakowań, a także przyznano wiele innych, prestiżowych nagród i wyróżnień. Jak co roku, Gala była także niebywałą okazją do spotkania dla przedstawicieli branży opakowaniowej z całej Polski i Europy.  

15.03.2019 | przeczytano: 827 razy
Butelka Björn nominowana w konkursie Art of Packaging 2019

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, została nominowana w Art of Packaging 2019 w kategorii Pragnienia. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku polskim i zagranicznym.

05.03.2019 | przeczytano: 623 razy
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Dobry Wzór 2018

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, została jednym ze zwycięzców jubileuszowej 25. edycji konkursu Dobry Wzór. Instytut Wzornictwa Przemysłowego wyróżnia w ten sposób najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. To pierwsza butelka mocnego alkoholu, która zwyciężyła w kategorii „Grafika użytkowa i opakowania”.

31.10.2018 | przeczytano: 386 razy
Butelka Björn finalistą konkursu Dobry Wzór 2018

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, znalazła się w finale jubileuszowej 25. edycji konkursu Dobry Wzór. Instytut Wzornictwa Przemysłowego wyróżnia w ten sposób najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. To pierwsza butelka mocnego alkoholu w finale tego konkursu w kategorii „Grafika użytkowa i opakowania”.

06.08.2018 | przeczytano: 2293 razy
Bezpieczeństwo od ludzkiej strony w spocie Volvo XC60

„Czasami największe znaczenie mają te chwile, które nigdy nie nadejdą.” To jest główna myśl stojąca za nowym filmem Volvo Cars o modelu XC60. Ale co to oznacza?

30.06.2017 | przeczytano: 357 razy
Artyści szwedzcy w kampani Volvo V40

Volvo Cars rozpoczyna kampanię reklamową nowego Volvo V40. Najnowsza kampania jest kontynuacją współpracy Volvo z kreatywnymi i wyjątkowymi artystami.

20.05.2016 | przeczytano: 618 razy

Ericsson ConsumerLab po raz piąty w swojej historii prezentuje 10 najgorętszych trendow konsumenckich na nadchodzący rok. Głównym trendem w tegorocznym raporcie są nowe sposoby interakcji.

12.12.2015 | przeczytano: 747 razy
„Poligrafia i Przyjaciele” – druga edycja turnieju Poligrafia Golf Cup

Kilkadziesiąt osób z całej Polski wzięło udział w drugiej edycji turnieju golfowego Poligrafia Golf Cup, który odbył się w dniach 22-24 sierpnia na terenie Mazury Golf & Country Club w Naterkach k. Olsztyna.

07.09.2008 | przeczytano: 1277 razy
Björn Wesström nowym dyrektorem w Kodak’s Graphic Communications Group

Björn Wesström został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego International Clusters w Kodak’s Graphic Communications Group. Będzie odpowiadał za rynki Europy Wschodniej, Rosji, Środkowego Wschodu oraz Afryki, jak również liczne kraje Europy Południowej, w których Kodak GCG nie posiada bezpośredniego kanału sprzedaży, a współpracuje z lokalnymi partnerami handlowymi i serwisowymi.

10.02.2008 | przeczytano: 1250 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 10)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764