logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Björn: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Zwycięzcy konkursu profesjonalnego, otwartego, studenckiego i młodzieżowego SWPA 2021

World Photography Organisation ogłosiło zwycięzców prestiżowego konkursu Sony World Photography Awards 2021. Tytuł Fotografa roku, nagrodę w wysokości 25 000 dolarów i zestaw sprzętu fotograficznego firmy Sony otrzymał znany fotograf-dokumentalista Craig Easton (Wielka Brytania) za serię zdjęć zatytułowaną Bank Top. Ogłoszono także nazwiska dziesięciorga zwycięzców i zdobywców II i III miejsc w poszczególnych kategoriach konkursu profesjonalnego oraz zwycięzców konkursu otwartego, studenckiego i młodzieżowego.

16.04.2021 | przeczytano: 1112 razy
Finaliści i wyróżnieni w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021

World Photography Organisation ogłosiło nazwiska finalistów i zdobywców wyróżnień w konkursie profesjonalnym Sony World Photography Awards 2021. W 14. edycji nagradzane są cykle zdjęć wyróżniających się doskonałością techniczną i świeżym spojrzeniem na problematykę współczesności.

26.02.2021 | przeczytano: 1188 razy
10 najważniejszych trendów konsumenckich do 2030 r. wg Ericsson

Konsumenci oczekują, że nowoczesne technologie sieciowe współpracujące z naszymi zmysłami wzroku, słuchu, smaku, zapachu i dotyku będą w roku 2030 w powszechnym użytku, oraz że zaoferują im one wiele nieznanych dotąd możliwości. Oczekiwania konsumentów dotyczące Internetu Zmysłów stanowią jeden z elementów dziewiątej edycji badania ConsumerLab Hot Consumer Trends przeprowadzonego przez firmę Ericsson.

16.12.2019 | przeczytano: 1090 razy
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Art of Packaging 2019

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, zwyciężyła w Art of Packaging 2019 w kategorii Proffesional 2019 Opakowanie Pragnienia. Jurorzy oceniali ponad pół tysiąca projektów, spośród których nagrodzono tylko 24 w różnych kategoriach. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku polskim i zagranicznym.

18.03.2019 | przeczytano: 554 razy
Znamy zwycięzców Art of Packaging 2019. Wielka Gala już za namiZobacz fotorelację

Zakończyła się trzynasta edycja konkursu ART OF PACKAGING odbywającego się pod hasłem NEW GENERATION PACKAGING. Podczas uroczystej Gali, która odbyła się 11 marca w poznańskiej Sali Ziemi, wyłoniono Perłę Wśród Opakowań, a także przyznano wiele innych, prestiżowych nagród i wyróżnień. Jak co roku, Gala była także niebywałą okazją do spotkania dla przedstawicieli branży opakowaniowej z całej Polski i Europy.  

15.03.2019 | przeczytano: 2462 razy
Butelka Björn nominowana w konkursie Art of Packaging 2019

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, została nominowana w Art of Packaging 2019 w kategorii Pragnienia. Ideą konkursu jest promowanie kreatywności i innowacyjności w branży opakowań na rynku polskim i zagranicznym.

05.03.2019 | przeczytano: 1142 razy
Butelka Björn w gronie zwycięzców konkursu Dobry Wzór 2018

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, została jednym ze zwycięzców jubileuszowej 25. edycji konkursu Dobry Wzór. Instytut Wzornictwa Przemysłowego wyróżnia w ten sposób najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. To pierwsza butelka mocnego alkoholu, która zwyciężyła w kategorii „Grafika użytkowa i opakowania”.

31.10.2018 | przeczytano: 1437 razy
Butelka Björn finalistą konkursu Dobry Wzór 2018

Butelka wódki Björn, produkowanej przez BZK Alco, znalazła się w finale jubileuszowej 25. edycji konkursu Dobry Wzór. Instytut Wzornictwa Przemysłowego wyróżnia w ten sposób najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. To pierwsza butelka mocnego alkoholu w finale tego konkursu w kategorii „Grafika użytkowa i opakowania”.

06.08.2018 | przeczytano: 3944 razy
Bezpieczeństwo od ludzkiej strony w spocie Volvo XC60

„Czasami największe znaczenie mają te chwile, które nigdy nie nadejdą.” To jest główna myśl stojąca za nowym filmem Volvo Cars o modelu XC60. Ale co to oznacza?

30.06.2017 | przeczytano: 606 razy
Artyści szwedzcy w kampani Volvo V40

Volvo Cars rozpoczyna kampanię reklamową nowego Volvo V40. Najnowsza kampania jest kontynuacją współpracy Volvo z kreatywnymi i wyjątkowymi artystami.

20.05.2016 | przeczytano: 775 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764