logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blachotrapez: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Prawdziwy obraz polskiego marketingu: Marketing Survey 2020

Jaki jest prawdziwy obraz polskiego marketingu? Czego szefowie firm oczekują od tytułowego działu? Czy ten zaciągnął dług organizacyjny, który teraz musi spłacać? A może nie będzie w stanie, ponieważ nie jest traktowany w sposób odpowiedni, nie posiada stosownych danych oraz narzędzi? Na te i wiele innych pytań odpowiada pierwszy taki raport w Polsce: Marketing Survey 2020, który został przygotowany przez MKTout, Abananę, Marketing Przy Kawie oraz Brief.pl.

07.12.2020 | przeczytano: 870 razy
Blachotrapez Sponsorem Reprezentacji Polski w Skokach Narciarskich

10 grudnia wraz z podpisaniem umowy Grupa Blachotrapez rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim, jako sponsor Polskiej Reprezentacji Skoków Narciarskich. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2019/2020 z opcją automatycznego przedłużenia. W ostatni weekend polscy skoczkowie wystartowali w konkursie Pucharu Świata w Niżnym Tagile z reklamą producenta z Rabki-Zdroju, a w TVP podczas transmisji skoków mogliśmy zobaczyć bilbordy z życzeniami świątecznymi od producenta systemów rynnowych KROP.

11.12.2019 | przeczytano: 1551 razy
Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?

Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób, które nie potrafiły wskazać żadnej marki spadł poniżej 60 proc.

20.07.2018 | przeczytano: 2396 razy
Kamil Glik w kampanii wizerunkowej Blachotrapez

Nowa umowa sponsorska z Kamilem Glikiem obowiązuje do końca mistrzostw świata w Katarze, w 2022 roku. Reprezentant Polski, a jednocześnie podstawowy obrońca AS Monaco będzie popularyzował wizerunek polskiego producenta uczestnicząc w działaniach promocyjnych i akcjach marketingowych. Piłkarz będzie twarzą marki m.in. w spotach telewizyjnych, reklamach prasowych i kampanii internetowej.

30.03.2018 | przeczytano: 685 razy
Blachotrapez przedłuża kontrakt z Reprezentacją Polski

Blachotrapez i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę, w ramach której czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych w naszym kraju, jest Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Nowy kontrakt został podpisany 17 sierpnia br. w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywał do Mistrzostw Świata w Katarze w 2022 r.

18.08.2017 | przeczytano: 913 razy (komentarzy: 19)
Blachotrapez i Kamil Glik w nowym spocie reklamowym

Dla firmy Blachotrapez działającej na rynku pokryć dachowych rok 2017 to czas zdecydowanego zaangażowania w promocję polskiego sportu. 15 lutego firma podpisała umowę partnerską z PZPN, następnie doszło do porozumienia z Kamilem Glikiem, który został ambasadorem marki. Jednak to nie koniec, już 8 czerwca rusza kampania reklamowa, której osią będzie nowy spot, z udziałem polskiego obrońcy.

05.06.2017 | przeczytano: 2146 razy (komentarzy: 13)
Kamil Glik ambasadorem firmy Blachotrapez

Kamil Glik, Reprezentant Polski i piłkarz AS Monaco, jeden z najlepszych obrońców na świecie, został oficjalnym ambasadorem firmy Blachotrapez, czołowego producenta pokryć dachowych i elewacyjnych. To kolejna, po podpisaniu umowy partnerskiej z Reprezentacją Polski (15 lutego 2017 r.), inwestycja firmy z Rabki-Zdroju w polski sport. Spoty telewizyjne, promujące firmę Blachotrapez, z udziałem Kamila Glika, będą emitowane przed wszystkimi meczami i w trakcie przerw meczów pierwszej Reprezentacji Polski.

17.05.2017 | przeczytano: 654 razy
Blachotrapez Oficjalnym Partnerem Piłkarskiej Reprezentacji Polski

Blachotrapez, czołowy producent pokryć dachowych i elewacyjnych, w sport i polskich sportowców inwestuje nie od dziś. 15 lutego 2017 roku firma uzyskała tytuł „Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski”. Umowa została podpisana w siedzibie Polskiego Związku Piłki Nożnej i będzie obowiązywała do 31 lipca 2018 roku.

20.02.2017 | przeczytano: 1613 razy
Blachotrapez w kampanii „Dachy wielu pokoleń”

Wystartowała kampania wizerunkowa marki Blachotrapez, producenta pokryć dachowych. Działania promocyjne w mediach ogólnopolskich prowadzone są pod hasłem „Dachy wielu pokoleń” i potrwają do 30 października.

06.09.2016 | przeczytano: 1976 razy
Blachotrapez ponownie z kampanią telewizyjną

Ruszyła kolejna edycja kampanii wizerunkowej firmy Blachotrapez „Dachy wielu pokoleń”. Otworzyły ją spoty telewizyjne w prime-time’ach największych stacji telewizyjnych w kraju.

13.08.2015 | przeczytano: 824 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764