logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Black Friday: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 84

Najwięksi internetowi detaliści reklamowali noworoczne obniżki na poziomie do 70 proc. W rzeczywistości sięgnęły one średnio 9-12 proc.

20.01.2020 | przeczytano: 207 razy
Raport klikalności odzieży i dodatków - domodi.pl

Zakupy w sieci to już dzisiaj codzienność. Łatwe, szybkie i wygodne - zostawiają sklepy offline w tyle. Wśród zakupowych kategorii, najchętniej wybieranych przez Polaków w 2019 roku, na piedestale znalazły się: odzież i akcesoria. Domodi.pl - platforma z modą online - sprawdziła, w jakie dokładnie rodzaje obuwia czy ubrań klikaliśmy w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

20.12.2019 | przeczytano: 168 razy

Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online? Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie. Przebadano zachowania i zakupy dokonane przez pół miliarda ludzi w okresie przedświątecznym. Co wynika z tych badań?

18.12.2019 | przeczytano: 252 razy

Szał świątecznych zakupów trwa, przez sklepy przewijają się tłumy odwiedzających, a platformy internetowe obsługują rekordowe ilości zamówień. Grudzień co roku stanowi intensywny okres przygotowań do Świąt zarówno dla klientów, którzy wybierają się na zakupy gwiazdkowych prezentów, jak i samych sieci handlowych, które muszą dostosować możliwości operacyjne do zwiększonego zainteresowania konsumentów. Już od drugiej połowy listopada Polacy polują na gwiazdkowe prezenty dla bliskich. Co znajduje się w czołówce wybieranych przez nich produktów?

13.12.2019 | przeczytano: 166 razy

Listopad i grudzień to miesiące, w których działy marketingu i sprzedaży pracują na najwyższych obrotach. Black Friday, Cyber Monday i Święta Bożego Narodzenia to dla biznesu okazje do zwiększenia przychodów. Mimo że firmy nie dysponują jeszcze dokładnymi danymi, jak podaje serwis rabatowy picodi.com, w tym roku podczas „Czarnego Piątku” Polacy mogli wydać ponad 2 mld zł, co jest rekordowym wynikiem. Z kolei Deloitte szacuje, że na Boże Narodzenie polska rodzina wyda średnio ponad 1,5 tys. zł. Jednak dla biznesu ważniejsza od jednorazowych skoków sprzedaży jest lojalność klienta. Co zrobić, aby kupujący wrócili w styczniu? Jak wynika z badania SAS, 58% marek podaje wysoką jakość produktu czy usługi jako główny czynnik decydujący o lojalności klientów.

11.12.2019 | przeczytano: 215 razy
„Ulubione Prezenty Polaków 2019”

W tym roku Allegro już po raz czwarty zapytało Polaków o to, kiedy, gdzie i jakie prezenty kupują̨, o czym marzą̨, w jaki sposób przygotowują̨ się̨ do Świąt Bożego Narodzenia, a także, jak wygląda ich budżet świąteczny w kontekście prezentów. Dodatkowo, Allegro wprowadza na Święta nową funkcję, dzięki której możemy stworzyć i podzielić się swoją listą prezentową ze znajomymi.

11.12.2019 | przeczytano: 246 razy

Branża fashion jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Dział modowy umacnia się nie tylko pod względem wielkości czy wartości, ale także perspektyw. Zmienia się również sposób ubierania Europejczyków. Jednak pomimo tego, że dzisiejsza moda jest uniwersalna, to wybory konsumenckie w wielu krajach wciąż bardzo się różnią.

11.12.2019 | przeczytano: 108 razy
Sprzedaż sezonowa – wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Branża e-commerce stale szuka i znajduje kolejne powody, które napędzają koniunkturę sprzedaży online. Black Friday czy Cyber Monday to początek zakupowego szaleństwa, jakie towarzyszy nam w listopadzie i grudniu. Jak wykorzystać ten czas, aby zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowych klientów?

05.12.2019 | przeczytano: 219 razy
Ubrania, kosmetyki i rekordowy Black Friday

Black Friday w Polsce nie ma takiego umocowania w kalendarzu świąt jak w USA - u nas to po prostu końcówka listopada. Jednak sprzedawcom, zwłaszcza tym internetowym, udało się od zera w kilka lat wykreować ten dzień na festiwal zakupów. Świetnie zadziałała tu magia marketingu, a zwłaszcza sprawdzony zabieg: czas promocji ograniczony.

04.12.2019 | przeczytano: 307 razy
Rekordowy Czarny Piątek w Empiku

1,3 miliona wizyt na stronie i 5 000 zamówień składanych co godzinę w szczytowych momentach dnia, czyli ponad 84 zamówienia na minutę – jeden z największych i najpopularniejszych polskich sklepów online odnotował rekordowy Czarny Piątek w swojej historii. Tegorocznej odsłonie dnia największych wyprzedaży i obniżek cen w Empiku towarzyszyły liczne promocje w ciągu tygodnia (Black Week) i wielkie okazje dostępne tylko od piątku do niedzieli (Black Weekend). Jednak największe zainteresowanie zakupami online i sprzedażowy sukces nastąpiły właśnie 29 listopada w Black Friday.

02.12.2019 | przeczytano: 225 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 84)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764