logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Black Red White: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 25
Konferencja e-commerce Event 2.0 w Złotych Tarasach

14 marca w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się druga edycja “Ecommerce.pl Event 2.0”. Rok temu impreza zgromadziła ponad 800 uczestników i z miejsca stała się jednym z tych wydarzeń w branży handlu internetowego, którego nie można opuścić. W tym roku nie może być inaczej, bo oprócz inspirujących historii i potężnej dawki wiedzy, uczestnicy jako pierwsi w Polsce będą mogli zapoznać się z wirtualnym asystentem AI od Sembota - pierwszym tego typu rozwiązaniem na świecie, pozwalającym marketerom na oddelegowanie swoich zadań do sztucznej inteligencji.

29.02.2024 | przeczytano: 390 razy
Sklepy internetowe a UX: wyniki raportu Koszyk Roku 2022

Martes Sport, Black Red White i Media Expert to zwycięzcy czwartej edycji raportu Koszyk Roku - ogólnopolskiego badania branży e-commerce. Sklepy, które mogą pochwalić się najlepszym UX, zostały wyłonione spośród 100 największych e-commerców w Polsce. W pierwszej dziesiątce znalazły się również: Answear, Castorama, Tchibo, 50style, SFD, Media Markt i Sizeer.

04.05.2022 | przeczytano: 1498 razy
Michał Sosiński Graphic Designerem w Walk Creative

Do Walk Creative dołączył Michał Sosiński, obejmując stanowisko Graphic Designera. Będzie odpowiadał m.in. za współpracę z zespołem obsługującym klienta Atrium Real Estate.

13.08.2019 | przeczytano: 561 razy
They.pl ze strefą Home zone 360̊

Agencja They.pl tworzy strefę home zone 360̊, która będzie scalać kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu dla marek wnętrzarskich.

10.09.2018 | przeczytano: 554 razy
„Trzech Mistrzów Black Red White” – nowa platforma komunikacyjna marki

Black Red White startuje z nową platformą komunikacyjną „Trzech Mistrzów Black Red White”. Nowy format, który został oparty na postaciach trzech głównych bohaterów – mistrzów stolarstwa – jest wynikiem poszukiwania idei, która będzie świeża, unikalna, ale i na tyle pojemna, by przekazać odbiorcom najważniejsze dla marki wartości, takie jak wysoka jakość, atrakcyjne ceny i niepowtarzalny design oferowanych produktów. Działania prowadzone są pod nowym claim’em: Robimy dom.

13.08.2018 | przeczytano: 532 razy
Piotr Siemaszko – z Deloitte Digital do Mindspot

Do zespołu social media agencji Mindpspot Communication & Media dołącza Piotr Siemaszko, który przechodzi z Deloitte Digital. W poprzednim miejscu pracy, jako członek zespołu Content Factory wspierał działania na kanałach social media takich klientów jak: Pepsi, Mirinda, Mazda Polska, Pizza Hut, Black Red White i wielu innych.

18.07.2018 | przeczytano: 576 razy
Większy dział kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + JUNG v MATT dołączyli senior copywriter Grzegorz Paraska i senior art director Michał Koncikowski.

17.05.2018 | przeczytano: 659 razy
Mateusz Dykier – New Business Manager w Grupie Me & My Friends

Mateusz Dykier objął stanowisko New Business Managera. Do jego obowiązków będzie należało pozyskiwanie klientów dla spółek Grupy Me & My Friends i bieżąca obsługa zapytań ofertowych. Będzie on też odpowiedzialny za prowadzenie negocjacji handlowych oraz realizację planu sprzedażowego zgodnie z celami biznesowymi Grupy.

04.04.2018 | przeczytano: 559 razy
Black Red White z nową odsłoną platformy „Dziękujemy, że tworzysz Dom”

„A kuku!” to najnowsza odsłona kampanii reklamowej w ramach platformy „Dziękujemy, że tworzysz Dom”, która wystartowała w maju ubiegłego roku. Akcja najnowszego spotu telewizyjnego toczy się w sypialni, której centrum zajmuje nowoczesna i wielofunkcyjna szafa. Bohaterowie spotu to rodzina, która wspólnie spędza sobotni poranek. Prozę dnia codziennego ubarwia postać małego chłopca, który bawi się z rodzicami w chowanego, a w pakownej i wielofunkcyjnej szafie odnajduje najlepsze miejsce na swoją kryjówkę. Ta pełna ciepła, rodzinna historia może znaleźć swoje odzwierciedlenie w każdym domu.

26.02.2018 | przeczytano: 499 razy
Black Red White w trakcie przetargu na dom mediowy

Trwa przetarg na obsługę mediową Black Red White. Do walki stanęło pięć domów mediowych, które rywalizują o kompleksową obsługę marki w zakresie planowania i zakupu mediów oraz wsparcie firmy w realizacji kampanii reklamowych.

17.10.2017 | przeczytano: 645 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 25)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764