logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blik: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 61
Era Blika – nowa kampania marki

Miliony użytkowników codziennie płacą BLIKIEM, realizując transakcje szybko, wygodnie i bezpiecznie. Od uruchomienia systemu w 2015 roku, rynek bezgotówkowy i zwyczaje płatnicze Polaków uległy znacznej zmianie, co wywołało podział na czasy przed i w Erze BLIKA. Dlatego w najnowszej kampanii, marka pokazuje różnice między tymi okresami. W humorystycznych spotach reklamowych ukazana została transformacja w realizowaniu płatności – od skomplikowanych, często niewygodnych metod do prostego i intuicyjnego rozwiązania, jakim jest BLIK. To kolejna kampania marki, która została dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przetłumaczona na polski język migowy.

15.03.2024 | przeczytano: 248 razy
Group One z największą liczbą nominacji w Youtube Works Awards 2023

Poznaliśmy shortlistę YouTube Works Awards 2023. W tym roku najwięcej nominacji otrzymały agencje Group One, których realizacje zostały wytypowane do nagrody za najlepsze kampanie wideo aż 8 razy. O statuetki powalczą: Change Serviceplan, GONG, Game Changer, Mediaplus, Media Republic oraz Salestube.

11.02.2024 | przeczytano: 1024 razy
Przygody Tomka kasjera w kampanii Blika

BLIK startuje z nową kampanią, w której zachęca użytkowników do korzystania z wygodnych, szybkich i przede wszystkim bezpiecznych płatności zbliżeniowych. Główną rolę odgrywa Tomasz Kot, który wciela się w postać kasjera przyjmującego płatności.

06.11.2023 | przeczytano: 630 razy

Kumpel zapomniał oddać za bilet na mecz? Przyjaciółka nie dorzuciła się do pizzy? Brat nie rozliczył się po wyjeździe wakacyjnym? W takim razie trzeba ich trochę postrofować! W nowej kampanii, BLIK dzięki Strofkom pomaga rozwiązać problem nieprzyjemnego upominania się o pieniądze. Głównym bohaterem jest Tomasz Kot, który w krótkich spotach, strofuje adresatów oraz przypomina, że mogą łatwo i szybko się rozliczyć przy pomocy przelewu na telefon BLIK. Strofki BLIKA to pierwsza kampania marki dostępna dla osób z niepełnosprawnościami wzroku lub słuchu. 

06.10.2023 | przeczytano: 374 razy
Pierwszy serial Blika już w emisji

BLIK wystartował z nowym projektem, który ma zachęcać Polaków do korzystania z tej innowacyjnej metody płatności oraz pokazać, jak łatwe i bezpieczne na co dzień jest jej użycie. Pierwszy wertykalny serial marki ukazuje perypetie rodziny Bliskich, którzy podczas swojej podróży stają przed różnorodnymi wyzwaniami, a BLIK jest ich nieocenionym towarzyszem. Projekt powstał we współpracy z agencjami LiquidThread oraz HoH. Z kolei partnerem technologicznym serialu jest marka OPPO.

29.08.2023 | przeczytano: 527 razy
Blik z nową kampanią „przelewów na numer telefonu Blik”

“Oddasz następnym razem… A gdyby następnego razu miało nie być?  Zamiast słuchać wymówek, rozlicz się tu i teraz - błyskawicznym przelewem na numer telefonu BLIK”. To motyw przewodni nowej kampanii przelewów na telefon BLIK z ambasadorem marki Tomaszem Kotem w roli głównej.  Za kreację oraz koncept kreatywny kampanii reklamowej w mediach online i offline, a także za nadzór nad produkcją spotów odpowiada agencja Change Serviceplan (Group One).

18.08.2023 | przeczytano: 416 razy

W ramach współpracy z systemem płatności mobilnych BLIK zespół „Gazety Wyborczej” przygotował dla odbiorców nową ofertę prenumeraty cyfrowej. Czytelnicy i czytelniczki korzystający z płatności BLIK mogą cieszyć się rocznym dostępem do Pakietu Premium Wyborczej w atrakcyjnej cenie 189 zł. Oferta skierowana jest do nowych czytelników.

10.07.2023 | przeczytano: 389 razy

DCB, czyli Direct Carrier Billing, jest innowacyjną usługą płatniczą wprowadzoną z początkiem kwietnia na platformie Onet Premium, która pozwala przeprowadzać transakcje za pośrednictwem operatorów telefonii komórkowej. Obecnie za Onet Premium poprzez DCB można zapłacić w T-Mobile, Play oraz Plus.

07.04.2023 | przeczytano: 650 razy

Ruszyła kampania BLIKA promująca nową edycję BLIKOMANII, która wykorzystuje ChatGPT – generator tekstu bazujący na sztucznej inteligencji opracowany przez OpenAI, do stworzenia struktury SEM reklam elastycznych w Google Ads. Za koncept i testy z wykorzystaniem chatbota odpowiada agencja marketingu efektywnościowego Performics, a za strategiczne planowanie i zakup mediów agencja mediowa Spark Foundry. Obie agencje należą do Publicis Groupe.

06.04.2023 | przeczytano: 565 razy
Lsd.studio z nagrodą Best Shop Concept 2022

W codzienności architekta najczęściej nagrodą za jego pracę jest zadowolony inwestor lub grupa docelowa, do jakiej adresowany jest jej rezultat. Efekty pracy architekta, szczególnie w branżach retail czy horeca - muszą przynosić odpowiednie zyski. Satysfakcja z dobrze wykonanej pracy schodzi na dalszy plan. Tym cenniejsze jest, gdy dany projekt zyska uznanie w oczach specjalistów z branży.

19.12.2022 | przeczytano: 783 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 61)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764