logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blue 449: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem

Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.

19.03.2019 | przeczytano: 952 razy
Tok FM pierwszą polską aplikacją radiową w Asystencie Google

W każdym urządzeniu z nową wersją systemu Android od marca br. można uruchomić sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. To ważna funkcja dla kierowców oraz innych osób korzystających z coraz popularniejszej bezdotykowej obsługi urządzeń przenośnych. Radio TOK FM jest pierwszą polską rozgłośnią, której można słuchać na żywo dzięki Asystentowi Google, a dodatkowo TOK FM to pierwsza polska akcja na tej platformie oferująca łatwy i szybki dostęp do ciekawych podcastów z wielu kategorii tematycznych.

07.03.2019 | przeczytano: 417 razy
Spot Tok FM nominowany w konkursie Kreatura 2018

Najnowsza reklama Radia TOK FM będzie rywalizować o nagrodę Kreatura 2018 w konkursie niezależnej kreacji. Spot, który w oryginalny sposób zachęcał wszystkich do słuchania stacji - z hasłem "Kimkolwiek jesteś", znalazł się w gronie 46 projektów docenionych przez jury złożone z przedstawicieli polskiej branży reklamowej. Wyniki konkursu Kreatura 2018 poznamy 22 listopada br.

16.11.2018 | przeczytano: 750 razy

Właśnie wystartowała nowa kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK, pod hasłem "BLIK, KLIK płacisz w internecie w mig". Jej celem jest podkreślenie jak łatwo, wygodnie i szybko płaci się BLIKIEM za zakupy w Internecie. Kampania emitowana będzie w sieci, serwisach VOD oraz telewizji.

05.11.2018 | przeczytano: 877 razy
Effie Awards 2018: Pełne zestawienie wyników!Zobacz fotorelację

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie Awards, Jury pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, Global Head of Brand, Communications & Digital and Marketing w firmie Philips, wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku. Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

31.10.2018 | przeczytano: 2909 razy
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji

Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.

16.10.2018 | przeczytano: 1618 razy
Kimkolwiek jesteś: Kampania reklamowa Radia Tok FM

"Kimkolwiek jesteś" - takim hasłem Radio TOK FM zachęca wszystkich do słuchania swoich programów w nowej kampanii wizerunkowej. Reklamy rozgłośni, akcentujące dodatkowo jej dostępność w internecie i mobilnie, już od początku października br. obecne będą w telewizji, kinach, internecie i prasie. Kampanii towarzyszy akcja na Facebooku - #kimkolwiekjesteś.

05.10.2018 | przeczytano: 1235 razy
Radio Pogoda promuje

W październiku br. w telewizji, kinach, internecie i na nośnikach AMS w 8 miastach w Polsce można zobaczyć nowe reklamy Radia Pogoda, polecające program Roberta Janowskiego oraz jego najnowszy album "Najpiękniejsze melodie" od Wydawnictwa Agora.

05.10.2018 | przeczytano: 929 razy
Artur Jastrzębski szefem analityki biznesowej w Publicis Media

Artur Jastrzębski, dotychczas Head of Industry Analytics and IoT w PWC Polska, objął nowo utworzone stanowisko Head of Business Analytics w Publicis Media. Będzie zarządzał zespołami Data Analytics oraz Business Integration.

17.08.2018 | przeczytano: 1109 razy
Przelew na telefon w mig: Nowa kampania Blika

5 lipca startuje nowa kampania reklamowa Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Jej celem jest podkreślenie jak szybkie są przelewy na telefon BLIK. Kampania zachęca do wypróbowania bezpiecznego i wygodnego dla użytkowników bankowości mobilnej rozwiązania, stanowiącego alternatywę dla gotówki w kontekście codziennych rozliczeń między ludźmi.

05.07.2018 | przeczytano: 1805 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764