logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

BlueCloud: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Nationale-Nederlanden skłania do znalezienia zgubionego „JA”

Nationale-Nederlanden w swojej nowej kampanii „#ZgubiłemSwojeJa” zachęca ludzi do odnalezienia zagubionego „JA”, zwracając w ten sposób uwagę na to, że troszczą się w życiu o tak wiele rzeczy, że zapominają przy tym o sobie. Ambasadorami akcji zostali: dziennikarz Marcin Prokop, blogerka kulinarna i osobowość telewizyjna Daria Ładocha, blogerka lifestylowa i autorka książki „Mam wątpliwość” Aleksandra Radomska oraz rekordzista Polski w maratonie Henryk Szost.

27.11.2020 | przeczytano: 670 razy
Pytania o siebie w kampanii Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią reklamową. Marka podkreśla w niej, że wraz z wiekiem zaczynamy troszczyć się o coraz więcej ważnych w naszym życiu rzeczy, zapominając o nas samych. Dlatego misją ubezpieczyciela jest dbanie o klientów, ich zdrowie oraz bezpieczeństwo finansowe.

20.10.2020 | przeczytano: 885 razy
Jerzy Dudek w kampanii Premio

Sieć serwisów Premio Opony-Autoserwis staruje z nową kampanią marketingową oraz promocjami dla kierowców. Na szczególną uwagę zasługuje specjalna oferta w punktach Premio, gdzie za zakup kompletu opon letnich Goodyeara kierowcy otrzymają kartę paliwową o wartości 100 zł.

23.03.2015 | przeczytano: 944 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764