logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 161

Branże regulowane w social media: Branża ubezpieczeniowa

W przypadku branży ubezpieczeniowej, regulacje dotyczące promowania usług i produktów ubezpieczeniowych wynikają z ustawy o dystrybucji ubezpieczeń z 2017 r. Zgodnie z nią, wszystkie informacje mające charakter reklamowy oraz marketingowy powinny być jasne, rzetelneoraz nie wprowadzać odbiorców w błąd. Zapraszamy do lektury artykułu z najnowszej publikacji Grupy Roboczej Social Media IAB Polska.

16.04.2021 | przeczytano: 75 razy

Aż 22 pracowników Bluerank otrzymało awans w wyniku właśnie zakończonych rocznych rozmów rozwojowych. To blisko 20% osób zatrudnionych w agencji. Zmiana stanowisk to efekt realizacji celów przez pracowników oraz ich dalszego rozwoju w kierunku profilowanych ścieżek specjalistycznych. Bluerank wdrożył nowy model kompetencji, który wynika ze zmian biznesowych oraz dywersyfikacji oferty agencji. Bluerank aktywnie rekrutuje także nowych specjalistów.

13.04.2021 | przeczytano: 105 razy

W Bluerank ludzie zyskują nowe stanowiska, nie wtedy, kiedy są wakaty do obsadzenia, a dlatego, że osiągają wyższy poziom w rozwoju.

12.03.2021 | przeczytano: 276 razy
Dominika Chachuła dołącza do zespołu Lvl Up Media

Dominika Chachuła dołączyła do zespołu LVL UP MEDIA na stanowisku Junior E-commerce  Specialist.  Do  jej  zadań  należy  wsparcie  i  analiza  e-commerce’owych kanałów dystrybucji oraz współpraca z klientami agencji.

24.02.2021 | przeczytano: 274 razy
„Podziel się życiem!” - akcja DKMS i Bluerank

Podziel się miłością, podziel się życiem! - to wspólna akcja Fundacji, której misją jest znalezienie Dawcy dla Pacjenta potrzebującego przeszczepienia komórek macierzystych szpiku i agencji marketingu internetowego.

23.02.2021 | przeczytano: 364 razy

Reklama firm z branż regulowanych jest objęta ograniczeniami przez ustawodawcę, ale to nie jedyne utrudnienia dla marketera. Również regulaminy poszczególnych platform social mediowych wyznaczają granice kreacji komunikacyjnej. Prowadzenie działań dla tego typu specyficznego rodzaju klienta stanowi zatem wyzwanie do którego trzeba dobrze się przygotować

23.02.2021 | przeczytano: 174 razy

Firma odczuła skutki COVID-19, jednak powołanie nowej spółki Full Stack Experts oraz rozwój w obszarze technologii doprowadziły ostatecznie do rekordowych przychodów na poziomie 49 mln PLN dla grupy kapitałowej Bluerank - FSE.

09.02.2021 | przeczytano: 119 razy

Przed rynkiem reklamy staje wyzwanie – zapowiadane m.in. przez Google zmiany w przeglądarkach polegające na eliminacji ciasteczek 3rd party. Co to oznacza dla reklamodawców? W niektórych obszarach online marketingu nawet radykalne ograniczenie możliwości realizacji kampanii reklamowych. Jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies? – Bluerank wraz z ekspertami zewnętrznymi przygotował bezpłatny raport „Era post (third party) cookies".

05.02.2021 | przeczytano: 216 razy
Szkolenie i obiad dla WOŚP od Bluerank

W tym roku wystawiamy na licytację - będące odpowiedzią na aktualne wyzwania komunikacji biznesowej - szkolenie z budowania profesjonalnego wizerunku podczas spotkań online. Dodatkowo, zwycięzca zje obiad z Maciejem Gałeckim, założycielem Bluerank

01.02.2021 | przeczytano: 133 razy
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk

Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu obligują się do przestrzegania określonych zasad.

19.01.2021 | przeczytano: 208 razy
1 2 3
Strona 1/17 (artykułów: 161)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764