logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bluerank: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 185
Bluerank stawia na analitykę - Tomasz Trzósło nowym Head of Marketing Analytics

Jako szef analityki internetowej będzie odpowiedzialny za rozszerzanie oferty analitycznej, a także nadzorowanie bieżących projektów i pozyskiwanie nowych. - Przedstawiona wizja rozwoju firmy, a szczególnie analityki w Bluerank współgra z moimi wyobrażeniami o nowoczesnej agencji, w której dane odgrywają kluczową rolę. Kierunek jest jasny, analityka jeszcze bardziej ma stanowić fundament każdej oferty jaką przygotujemy – zapowiada  

20.09.2022 | przeczytano: 438 razy
15 lat współpracy Bluerank i Rainbow Tours

Mija 15 lat od kiedy Bluerank, agencja marketingu internetowego, rozpoczęła współpracę z Rainbow Tours, jednym z największych tour operatorów w Polsce. Firmy zgodnie podkreślają, że kluczowe dla utrzymania długoterminowej relacji są kompetencje, nieustanny rozwój i wspomniane już w tytule partnerstwo.

06.09.2022 | przeczytano: 422 razy
Nowa odsłona bloga Mitsubishi Stories

Polski oddział Mitsubishi Motors we wspólpracy z agencją Oxymoron zaprezentował właśnie najnowszą odsłonę wyjątkowego lifestylowego bloga www.mitsubishistories.pl, który inspiruje odbiorców do poznania ciekawych miejsc i przede wszystkim ludzi, którzy z oddaniem poświęcają się realizacji swoich pasji. Nowy blog wyróżnia się emocjonującą treścią, estetyką zdjęć i filmów najwyższej jakości oraz wysoką funkcjonalnością rozwiązań z zakresu UX i UI a także skuteczną optymalizacją pod kątem SEO.

29.08.2022 | przeczytano: 536 razy

Agencja marketingu internetowego osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 26 proc. do prawie 29 mln zł, a jej zysk netto wyniósł w 2021 r. ponad 2 mln zł. Jeszcze lepszy wynik odnotowała spółka powiązana z Bluerank. Sprzedaż Full Stack Experts urosła o 54% do poziomu prawie 40 mln zł, a zysk netto wyniósł 2,5 mln zł.

19.07.2022 | przeczytano: 203 razy

Grupa Robocza Social Media, działająca w strukturach IAB Polska, przygotowała kolejną publikację, która dotyka tematów z pogranicza social media, prawa i podatków. Po publikacji „Branże regulowane w social media” i „Formach angażowania użytkowników w social media”, przyszedł czas na „CSR w social media”.

24.06.2022 | przeczytano: 222 razy
Mitsubishi Motors i Bluerank, co znaczy 10 lat współpracy

Współpraca marki z agencją ma swój krótko bądź średniookresowy cykl życia. Często kończy się po czasie określonym w umowie, osiągnięciu zamierzonego celu bądź wręcz przeciwnie, ze względu na brak zaplanowanych efektów współpracy. Podejście customer journey pozwala Bluerank utrzymywać długotrwałe relacje z Partnerami, które nieustająco się rozwijają, zyskując nowe obszary współpracy. Aż 8 spośród Partnerów Bluerank współpracuje z agencją dłużej niż dekadę. Jednym z nich jest Mitsubishi. Właśnie minęło 10 lat tego partnerstwa

21.06.2022 | przeczytano: 426 razy

26 maja br. odbyła się uroczysta gala w rozdania European Search Awards 2022 – najważniejszych, europejskich nagród przyznawanych za działania w obszarach SEO, PPC, Digital i Content Marketing. Wśród nagrodzonych znalazły się 4 polskie agencje - członkowie IAB Polska. Gratulacje dla Up&More, Bluerank, Mediacom i Sempai!

03.06.2022 | przeczytano: 529 razy

Po pracy zdalnej i hybrydowej, Bluerank testuje pracę na wakacjach. Cały, prawie 120 osobowy zespół otrzymał możliwość pracy przez tydzień w Grecji, Hiszpanii, Turcji bądź Maroko.

15.04.2022 | przeczytano: 232 razy

W finale prestiżowego konkursu European Search Awards są m.in. projekty Bluerank realizowane z Partnerami: Rainbow Tours, Mitsubishi Motors i Fundacją DKMS. Łącznie polskie agencje marketingowe mają 47 szans na nagrody główne, oprócz Bluerank jeszcze jedna zdobyła 11 nominacji

05.04.2022 | przeczytano: 553 razy
Salestube wzmacnia kompetencje martech i BI

Agencja SalesTube wzmacnia kompetencje zespołów dedykowanym globalnym projektom martech & Business Intelligence. Do działów Intelligence Division oraz Marketing Platforms dołączyły w ostatnim czasie trzy osoby: Martech Consultant Michał Pawłowski, Econometric Specialist Marta Kubicz oraz BI Specialist Monika Banaszek.

22.03.2022 | przeczytano: 409 razy
1 2 3
Strona 1/19 (artykułów: 185)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764