logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Blueway Com: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 9
Rossmann z nową platformą komunikacji

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.

25.05.2017 | przeczytano: 3666 razy
Rainbow: kampania „Ale Objazd! Ale Wczasy”

Rozpoczęła się w Rainbow kampania, której głównym celem jest wsparcie sprzedaży wycieczek objazdowych, ale wielbiciele wczasów również mogą liczyć na znakomite rabaty i korzyści dodatkowe. Akcji towarzyszy spot pt. „Ile Ty masz lat” emitowany od 06 lutego w TV, oraz na VOD.

09.02.2017 | przeczytano: 688 razy
Świat przeżyć w letniej kampanii Rainbow przygotowanej przez Fat Baby

Wystartowała kampania Rainbow dotycząca oferty Lato 2016, której celem jest nie tylko zachęcenie i przekonanie klientów do zalet planowania wakacji z dużym wyprzedzeniem, ale pokazanie przeżyć związanych z poznawaniem nowych miejsc.

03.11.2015 | przeczytano: 557 razy
Brązowe Effie dla Rainbow

12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow odebrał Brązowe Effie w kategorii Usługi w prestiżowym konkursie Effie Awards 2015. Wyróżnienie dotyczy kampanii „Zwierzaki"- Lato 2015. To kolejna nagroda dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.

16.10.2015 | przeczytano: 905 razy
Nowa kampania Rainbow na Lato 2016

„Zaplanuj wakacje, zanim mama to zrobi” - to jedno z haseł kampanii przedsprzedaży oferty lato 2016 w Rainbow.

08.10.2015 | przeczytano: 1007 razy
Festiwal Korzyści w Rainbow Tours - promocja w ramach kampanii Lato 2015

03 lutego w Rainbow Tours wystartowała promocja „Festiwal Korzyści Przed Last Minute”. Promocja obowiązuje w ramach oferty Lato 2015. Z komunikacji przygotowanej przez Fat Baby klienci dowiadują się, że dokonując rezerwacji mogą otrzymać aż trzy wyjątkowe benefity: 0% zaliczki (do 14 dni), gwarancję zmiany rezerwacji gratis, oraz w zależności od wybranego rodzaju wyjazdu: voucher na kolejny wyjazd z Rainbow Tours lub voucher na wycieczkę fakultatywną. Touroperator po raz pierwszy proponuje tak różnorodne rozwiązania do wyboru podczas jednej promocji.

04.02.2015 | przeczytano: 654 razy
Nowa odsłona kampanii Rainbow Tours przygotowanej przez Fat Baby

Rainbow Tours rozpoczął promocję oferty LATO 2015. Przygotowana przez Fat Baby kampania jest kontynuacją ubiegłorocznej koncepcji –„ZWIERZAKI”, która pokazuje odbiorcom, że touroperator ma najbogatszą i najbardziej zróżnicowaną ofertę na rynku. W promocji obowiązującej do 19.12.2014 klienci otrzymują rabaty do 30%.

05.11.2014 | przeczytano: 1455 razy
Srebrne i brązowe Effie dla Rainbow Tours

06 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej, Rainbow Tours odebrał 2 statuetki w konkursie Effie Awards 2014. Srebrne Effie za kampanię "Zwierzaki" -Lato 2014 oraz Brązowe Effie za kampanię „ Prawdziwa Egzotyka”-Egzotyka 2013/14. Są to kolejne wyróżnienia dla touroperatora w konkursie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie reklamowe.

09.10.2014 | przeczytano: 1309 razy

STS, największy legalny bukmacher w kraju, rozpoczyna kampanię informującą o sponsoringu reprezentacji Polski w piłce nożnej. Jej start zainauguruje emisja spotu przed pierwszym meczem Polski w eliminacji do UEFA EURO 2016. Działania będą prowadzone w telewizji oraz Internecie. To już druga kampania informacyjna STS prowadzona z wykorzystaniem telewizji, poprzednia dotyczyła sponsoringu strategicznego drużyny KKS Lech Poznań.

05.09.2014 | przeczytano: 966 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 9)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764