logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bobby Burger: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12

Do grona klientów Good One PR dołącza Foods Brothers. Po trzymiesięcznej współpracy projektowej, dystrybutor wegańskiej żywności powierzył agencji stałą obsługę w zakresie public relations na polskim rynku.

01.07.2021 | przeczytano: 319 razy

Debiut w najważniejszym konkursie branżowym Złote Spinacze agencja Good One PR zakończyła dwiema nagrodami. Kampania PR dla marki Bobby Burger otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Launch produktu, usługi lub firmy, czyli najwyższą z nagród przyznanych w tej kategorii. Z kolei kampania komunikacyjna akcji crowdfundingowej Mazurskiej Manufaktury Alkoholi w kategorii PR finansowy i relacje inwestorskie została nagrodzona Brązowym Spinaczem.

08.02.2021 | przeczytano: 509 razy
Marcin Kuchno dołącza do K+PR w roli Head of Tech & Consumer

Wraz z początkiem 2021 roku do zespołu Komunikacja+PR dołączył Marcin Kuchno obejmując stanowisko Head of Tech & Consumer. Kuchno będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru PR’u produktowego agencji.

05.01.2021 | przeczytano: 660 razy

Rok 2020 nie należał do najłatwiejszych, mimo tego agencja zrealizowała plany rozwoju zgodnie z założeniami. Otworzyła biuro we Wrocławiu, utrzymała strategicznych klientów, pozyskała nowych w wyniku wygranych przetargów i powiększyła zespół specjalistów. Good One PR ma za sobą również debiut w konkursie Złote Spinacze i badaniu satysfakcji klientów agencji PR zrealizowanym przez Kantar Polska.

21.12.2020 | przeczytano: 514 razy
Good One PR z Eweliną Puławską jako Account Directorem

We wrześniu br. Ewelina Puławska awansowała w strukturach agencji Good One PR i objęła nowo utworzone stanowisko Account Directora. Wcześniej pełniła funkcję Senior Account Managera. Będzie zajmować się rozwojem agencji i jej reprezentacją na zewnątrz. W zakres jej obowiązków wchodzi doradztwo komunikacyjne i strategiczne, koordynacja prowadzonych przez firmę projektów, zarządzanie zespołem oraz nadzór współpracy z kluczowymi klientami agencji. Odpowiada również za kampanie pro bono, realizowane przez Good One PR w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.

17.09.2020 | przeczytano: 440 razy

Warszawska agencja Good One PR uruchomiła swój oddział we Wrocławiu. To kolejny krok w rozwoju firmy, która dzięki nowej lokalizacji będzie mogła być bliżej swoich obecnych i przyszłych klientów.

08.06.2020 | przeczytano: 583 razy
Agencja 24/7 rozbudowuje zespół kierowniczy

Agencja 24/7Communication w pierwszym kwartale 2020 roku powiększyła swoją kadrę menadżerską. Do agencji dołączyli Paweł Tabaka, który objął stanowisko Senior Account Managera oraz Marcin Kuchno, który będzie pełnił funkcję Junior Account Managera. Nowi menadżerowie będą odpowiedzialni za strategiczne doradztwo i zarządzanie projektami klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej, kryzysowej i szeroko rozumianego budowania reputacji. Zmiany nastąpiły również w 24/7Studio – Filip Kożusznik dołączył do zespołu i objął stanowisko Head of 24/7Studio.

16.04.2020 | przeczytano: 1522 razy
Akcja „Podano do domu” zachęca do zamawiania dań z dowozem do domu

Firma Unilever łączy siły z sieciami restauracji i platformami do zamawiania jedzenia online, by wspierać rynek gastronomii znajdujący się w kryzysie, związanym z ograniczeniem pracy restauracji, firm cateringowych i hoteli. W akcji „Podano do domu” zachęcają swoich klientów do zamawiania dań z ulubionych lokali z dowozem, by pomóc im przetrwać trudny okres.

06.04.2020 | przeczytano: 1412 razy
Kwietniowy OOH magazine już na rynku

Mimo ogromnej popularności zakupów online w ciągu ostatnich kilku lat, to jednak w handlu bezpośrednim interakcja między klientem a marką jest najsilniejsza. Działania marketingowe zatem nie mogą być krótkoterminowe, ale powinny polegać na długoterminowej, złożonej komunikacji.

01.04.2019 | przeczytano: 730 razy

Warszawska agencja Good One PR zajmie się działaniami wizerunkowymi dla marki Bobby Burger, pierwszej polskiej sieci burgerowni. W ramach współpracy do zadań agencji należy opracowanie i realizacja planu komunikacji, relacje z mediami oraz doradztwo w obszarze marketingu.

09.05.2018 | przeczytano: 422 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764