logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bogusław Linda: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Rusza druga odsłona kampanii T-mobile

T-Mobile uruchomił ogólnopolską kampanię, która zachęca wszystkich do przetestowania najlepszej sieci operatora. Już od jutra startuje druga odsłona kampanii, skierowana do klientów spoza magentowej sieci.

31.03.2017 | przeczytano: 532 razy
Startuje ogólnopolska kampania T-mobile

T-Mobile za 2016 r. po raz kolejny został odznaczony Certyfikatem Best In Test, przyznawanym za najlepszą sieć. Celebrując ten fakt, Operator przygotował ogólnopolską kampanię, w ramach której zachęcał będzie wszystkich do wypróbowania swoich usług – każdy chętny otrzyma w prezencie bezpłatny pakiet 20 GB danych.

17.03.2017 | przeczytano: 491 razy
Linda dzwoni jeden raz w kampanii T-Mobile dla firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. Znany aktor i współwłaściciel Warszawskiej Szkoły Filmowej, śpiewająco opowiada o wysokiej jakości obsługi firm w T-Mobile. Spot reklamowy utrzymany jest w lubianym przez klientów formacie muzycznym do melodii „Don’t worry, be happy”.

19.02.2017 | przeczytano: 1092 razy

Dawid Podsiadło i Sokół na zaproszenie marki Johnnie Walker udali się do jednej z najstarszych destylarni w Szkocji, by zgłębić tajniki powstawania światowej sławy whisky. To kolejna odsłona kampanii "Rób to, w co wierzysz", wprowadzająca najnowszą linię Johnnie Walker Blenders’ Batch i jej pierwszą odsłonę Red Rye Finish.

25.11.2016 | przeczytano: 533 razy
Kobiece potrzeby w antykoncepcyjnej kampanii Gedeon Richter

Z dużą częstotliwością pojawiają się w wielu badaniach, artykułach czy nawet internetowych memach informacje o tym, że zrozumienie i uszczęśliwienie kobiet jest niewykonalne, bo… z kobietami nigdy nie wiadomo. Panowie często narzekają, że ich kobiety są niezdecydowane, prezenty nie trafiają w gusta wybranek, a „spalonego” trzeba tłumaczyć przy okazji każdego meczu. W rzeczywistości jednak okazuje się, że kobietom wcale tak dużo do szczęścia nie potrzeba.

24.06.2016 | przeczytano: 777 razy
Bogusław Linda Ambasadorem Renault

Samochody Renault w ciągu ostatnich kilku lat przeszły głęboką odnowę stylistyczną. Zaprojektowane z pasją modele zyskały niezwykle atrakcyjny design, a stosowane innowacyjne rozwiązania mają wzbogacać i ułatwiać codzienne życie. Współpraca z Bogusławem Lindą pozwala na szerokie zaprezentowanie naszej nowej oferty i gwarantuje wizerunkową spójność, gdyż pasja życia i pasja tworzenia to wartości charakterystyczne dla znanego aktora i dla marki Renault – mówi Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Terytorium East Renault.

28.05.2015 | przeczytano: 750 razy
Dwa razy Effie dla Grey Group za kampanie z Lindą i Owsiakiem

W konkursie Effie 2013 Grey group zdobyła złoto za kampanię dla Pharmaton Geriavit  z Bogusławem Lindą i srebro za działania Play, związane z Przystankiem Woodstock, w których brał udział Jerzy Owsiak. GREY group zajęła też trzecie miejsce wśród najbardziej efektywnych agencji 2013 roku.

15.10.2013 | przeczytano: 1677 razy
Linda w kampanii Bols: „Pierwsza wódka, którą mogę polecić.”

Aż 49%*Polaków darzy Bogusława Lindę uznaniem – wynika z badania Ipsos przeprowadzonego dla marki Bols Platinum. Ciesząc się tak dużym poparciem społecznym, jeden z najpopularniejszych polskich aktorów może rekomendować Polakom tylko to, co spełnia najwyższe standardy jakości. Tak stało się w przypadku wódki Bols Platinum – pierwszej wódki, którą Bogusław Linda może polecić.

06.06.2013 | przeczytano: 8650 razy
Bogusław Linda twarzą i reżyserem spotu Pharmaton Geriavit

Bogusław Linda został twarzą najnowszej kampanii Pharmaton Geriavit, stworzonej przez Grey Group. Autorem zdjęć do spotu telewizyjnego był Paweł Edelman. Kampania ruszyła 1 października, a jej hasło brzmi „W sile wieku, w pełni sił”.

02.10.2012 | przeczytano: 1547 razy

Agencja Communication Unlimited, która od 2003 roku odpowiedzialna jest za kreację i realizację największej w Polsce kampanii społecznej „Pij Mleko! będziesz Wielki”, pozyskała dla niej nowego bohatera – gwiazdę koszykówki Marcina Gortata.

09.08.2009 | przeczytano: 799 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764