logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Booksy: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16
Justtag Group wchodzi na skandynawskie rynki

Justtag Group, spółka technologiczna należąca do Grupy Dirlango, to platforma zwiększająca efektywność działań reklamowych w oparciu o wiedzę o użytkownikach w świecie offline i online. Oferuje produkty, wspierane przez algorytmy AI, podnoszące efektywność działań we wszystkich kluczowych kanałach marketingowych, m.in. w kampaniach programatycznych, social mediach czy DOOH. Jest już największym dostawcą danych do kampanii programatycznych realizowanych w Polsce, posiadając w swoich bazach informacje od ponad 85 proc. polskich internautów. Justtag Group sukcesywnie rozwija swoją działalność w regionie, m.in. w Serbii i na Węgrzech. Teraz polska spółka zaczyna ekspansję w Skandynawii, przejmując fińskiego gracza – firmę Relevant Audience. Działanie to jest w dużej mierze podyktowane ambicją Justtag, aby po wyłączeniu 3rd party cookies to właśnie stworzony przez nią autorski system JustID stał się standardem identyfikacji użytkowników w otwartym internecie w krajach nordyckich.

26.10.2023 | przeczytano: 430 razy
Zmiany w MZN Property SA oraz Grupie Morizon-Gratka

Z początkiem 2024 r. Łukasz Szymak obejmie funkcję CEO MZN Property SA oraz CEO Grupy Morizon-Gratka, a dotychczas pełniący te obowiązki Jarosław Święcicki przejdzie do rady nadzorczej MZN Property SA. W okresie przejściowym od 1 września br. Łukasz Szymak będzie pełnił funkcję COO obu spółek.

04.09.2023 | przeczytano: 813 razy
Bartłomiej Lissowski awansuje w Mediahub

Bartłomiej Lissowski awansował na stanowisko media communication directora w domu mediowym Mediahub (MullenLowe Group). Został doceniony za dotychczasową pracę dla klientów i powierzono mu dodatkową odpowiedzialność wspierania dalszego wzrostu agencji.

23.02.2023 | przeczytano: 952 razy

Czy wiesz, jak duży wpływ na podejmowane przez siebie decyzje mają klienci? Czy znają mechanizmy, które wpływają na ich wybory? Sprawdź, w jaki sposób sprzedawcy oraz marketerzy wykorzystują zasady wpływu Roberta B. Cialdiniego.

24.10.2022 | przeczytano: 871 razy
Huawei wzmacnia dział marketingu

Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.

01.07.2022 | przeczytano: 1005 razy
Błażej Balcerzyk pokieruje agencją Abanana należącą do Grupy Eura7

Do Grupy Eura7 dołączył Błażej Balcerzyk, który objął stanowisko Team Leader. Jest to powrót Balcerzyka do Grupy Eura7 po siedmiu latach, kiedy to piastował stanowisko Creative Managera.

09.05.2022 | przeczytano: 444 razy
Artur Manista dołączył do Flying Bisons

Flying Bisons, firma z branży digital consultingu, nie zwalnia tempa i powiększa zespół. Do firmy właśnie dołączył Artur Manista, który objął stanowisko Head of Growth.  Lider rynku Digital Consulting wzmacnia swoje struktury biznesowe i planuje dalszą ekspansję.

21.04.2021 | przeczytano: 1085 razy

Firma odczuła skutki COVID-19, jednak powołanie nowej spółki Full Stack Experts oraz rozwój w obszarze technologii doprowadziły ostatecznie do rekordowych przychodów na poziomie 49 mln PLN dla grupy kapitałowej Bluerank - FSE.

09.02.2021 | przeczytano: 267 razy
Bank BNP Paribas podsumowuje pierwszy rok z komunikacją audio

Pandemia i konieczność społecznego dystansowania wymusiły na wielu firmach zmianę w podejściu do komunikacji z klientami. W kwietniu Bank BNP Paribas, jako pierwszy bank w Polsce, zaczął regularnie publikować własne podcasty. Do dziś przygotował 60 takich nagrań na kanale Spotify o łącznej długości ponad 2380 minut, których można też słuchać na specjalnej stronie  BNP Paribas Talks. W nagraniach eksperci banku regularnie dzielą się wiedzą o tematyce finansowej, przygotowywanych przez media biznesowe.

18.12.2020 | przeczytano: 990 razy

Booksy, właściciel aplikacji, umożliwiającej rezerwację usług online intensyfikuje działania reklamowe na brytyjskim rynku. W zwiększeniu widoczności organicznej serwisu Booksy będzie wspierać Bluerank. To już drugi wspólny projekt startupu i agencji.

10.11.2020 | przeczytano: 424 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764