logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Booste: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 21
Marcin Kruczyk dyrektorem obszaru AI&Data w RAS Polska

Z początkiem lutego 2024 r. do Ringier Axel Springer Polska dołączył Marcin Kruczyk, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora obszaru AI&DATA. Marcin Kruczyk wraz z podległymi mu zespołami będzie odpowiedzialny m.in. za opracowywanie i wdrażanie strategii wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) i analizy danych.

09.02.2024 | przeczytano: 596 razy
Semcore Let’s Grow: co na nas czeka w nowym roku?

W sercu polskiej przedsiębiorczości – w Poznaniu – spotkają się przedsiębiorcy, którzy wierzą, że wzrost biznesu i sukces marketingu są nierozerwalnie związane z rozwojem ludzi stojących za wyjątkowymi markami. W pierwszej edycji Semcore Let’s Grow gościem specjalnym będzie Wojciech Ławniczak. 

15.01.2024 | przeczytano: 467 razy
Gam3rs_x prezentuje ramówkę H1 '22

W wyniku dynamicznego rozwoju oraz w odpowiedzi na potrzeby klientów, ze struktur Fantasyexpo wyodrębniony zostaje zespół gamingowo-esportowy, w efekcie tworząc nowy brand “GAM3RS_X”. Team będzie kontynuował działania w sferze esportu i gamingu w Polsce oraz Europie, a już dziś G_X prezentuje swoją “ramówkę” na pierwsze półrocze 2022.

17.03.2022 | przeczytano: 577 razy
Nowa świąteczna kampania marki Lego

Grupa LEGO rozpoczęła nową kampanię, która celebruje magię i kreatywny potencjał dziecięcej wyobraźni w okresie świątecznym. Tegoroczna kampania świąteczna pokazuje, jak zabawa klockami LEGO pomaga uwolnić kreatywność dzieci, które budują, burzą i przebudowują świat wokół siebie na lepsze.

09.11.2021 | przeczytano: 896 razy
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?

Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego wzrostu oprocentowania rat swoich zobowiązań. Z kolei te, które właśnie szukały zastrzyku zewnętrznego finansowania, mogą zacząć się wahać, czy gra warta jest świeczki. Jak bardzo zmiany zabolą budżety w polskim e-commerce?

26.10.2021 | przeczytano: 347 razy
Looksoft Advertising partnerem Mentorist w globalnej kampanii marketingowej

Mentorist, aplikacja mobilna ze streszczeniami książek zwiększa tempo wzrostu. W zakresie mobile marketingu rozpoczęła współpracę z Looksoft Advertising. Agencja skupia się na pozyskaniu nowych, płacących użytkowników, głównie w USA i na rynkach anglojęzycznych. Looksoft Advertising jest odpowiedzialny między innymi za poprawę obecności w marketach aplikacji (ASO), realizację kampanii płatnych, zdalne preinstalacje i wdrażanie zaawansowanej analityki.

11.10.2021 | przeczytano: 323 razy

To już druga edycja konferencji “U nas działa! Jak zwiększać sprzedaż w nowoczesnym e-commersie?” organizowanej przez ExpertSender. Jej celem jest przekazanie praktycznych wskazówek, aktualnej wiedzy i skutecznych sposobów na rozwój nowoczesnego biznesu internetowego. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska.

10.09.2021 | przeczytano: 531 razy
Wirtualna Polska podwaja zysk EBITDA

Skorygowana EBITDA Wirtualnej Polski Holding S.A. w drugim kwartale 2021 roku przekroczyła 77 mln złotych. To oznacza wzrost o 99% w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. W pierwszym półroczu 2021 roku skorygowana EBITDA wyniosła prawie 138 mln zł, a przychody zbliżyły się do 400 mln zł, po wzrośnie o 52%. Wirtualna Polska rozwija kolejne produkty reklamowe, które pozwalają na samodzielne planowanie kampanii i rozliczenia od faktycznej sprzedaży.

27.08.2021 | przeczytano: 298 razy
Trudny rok 2020: jak zmienił się świat

Jeśli pandemia może przynieść jakieś pozytywne skutki, prawdopodobnie będą one dotyczyły poprawy stanu środowiska naturalnego.

26.02.2021 | przeczytano: 624 razy
Nagroda dla Biura Reklamy WP

Biuro Reklamy Wirtualnej Polski Media zdobyło nagrodę w kategorii internet w prestiżowym raporcie magazynu „Media&Marketing Polska”. W niezależnym badaniu doceniono m.in. elastyczne podejście do klientów, doradztwo i proponowane rozwiązania reklamowe. Wirtualna Polska wyprzedziła 18 konkurentów, również tych działających globalnie.

23.12.2020 | przeczytano: 934 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 21)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764