logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Botanica: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier

Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.

01.06.2023 | przeczytano: 462 razy
Mindshare Polska już po raz kolejny z Unileverem

Mindshare (GroupM/WPP) obronił budżet mediowy Unilevera. Klient, w wyniku globalnego przeglądu ofert, zdecydował się na kontynuację współpracy z agencją, z którą na polskim rynku związany jest nieprzerwanie od 2016 roku. Umowa została zawarta na kolejne 3 lata.

17.09.2021 | przeczytano: 615 razy
Brown-Forman Polska rozpoczyna współpracę z Big Picture

Firma Brown-Forman wybrała agencję Big Picture do obsługi nowego produktu z portfolio Finlandia Vodka – Finlandia Botanical. Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie strategii komunikacji PR dla brandu oraz jej egzekucję. Do zadań agencji należy również pozycjonowanie w mediach nowej kampanii Finlandia Vodka. Big Picture realizuje działania wraz z agencją kreatywną HOLO.

07.06.2021 | przeczytano: 537 razy
Botanica by Air Wick i WWF chronią łąki kwietne

W tym tygodniu wystartowała nowa kampania wizerunkowa Botanica by Air Wick i WWF, w ramach której marka z portfolio Reckitt będzie działać na rzecz ochrony łąk kwietnych. Za stworzenie strategii, przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Havas Warsaw. Kampania obejmuje komunikację w Internecie.

28.05.2021 | przeczytano: 513 razy

Kampania reklamowa autorstwa Communication Unlimited promuje docenione w prestiżowym konkursie European Property Awards gdańskie osiedle Botanica.

02.12.2020 | przeczytano: 422 razy
B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową

W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.

24.06.2019 | przeczytano: 793 razy
Kompania Piwowarska promuje B-life Botanicals

Kompania Piwowarska, największy producent piwa w Polsce, rozszerza swoją ofertę o nową kategorię bezalkoholowych napojów dla dorosłych. Debiutujące na rynku warzone napoje botaniczne B-Life Botanicals powstały z połączenia starannie warzonego piwa 0,0% i lemoniady przygotowanej z dodatkiem naturalnych wyciągów i aromatów ziół, kwiatów oraz owoców. Ich złożony, intrygujący smak docenią konsumenci poszukujący orzeźwiającej alternatywy dla słodkich, gazowanych napojów.

02.04.2019 | przeczytano: 4199 razy
Mullenlowe Warsaw poszerza współpracę z L’Oreal Polska

Agencja MullenLowe Warsaw rozszerza współpracę z L’Oreal Polska o kolejne marki oraz rynki.

26.03.2019 | przeczytano: 482 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764