logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brain: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 299

ING Bank Śląski zajął pierwsze miejsce w Rankingu Firm 25-lecia Effie w Polsce. Za efektywność działań marketingowych został na przestrzeni lat nagrodzony w konkursie aż 39 razy! Jednocześnie w tegorocznej edycji konkursu otrzymał trzy statuetki Effie.

09.11.2024 | Konkursy | przeczytano: 158 razy
DDB FTW Warsaw - DDB Warszawa wkracza w świat gamingu

W momencie gdy czytacie te słowa, 24 miliony osób w Polsce gra w gry. Dlatego agencja DDB Warszawa rusza z DDB FTW Warsaw – polskim oddziałem globalnej agencji gamingowej FTW. Będzie to departament specjalizujący się w łączeniu brandów ze światem gier w oryginalny i wierny graczom sposób, w jakościowej kreacji, komunikacji 360° dla klientów z gamedevu oraz w tworzeniu form narracyjnych, takich jak trailery gier, branded content czy digitalowe światy. 

22.10.2024 | Z rynku | przeczytano: 316 razy
Znamy przewodniczącego jury 28. edycji konkursu Kreatura’24

Juliusz Baliszewski, strategy & new business partner w Agencji Brain będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura’24.

07.10.2024 | Konkursy | przeczytano: 231 razy
Kreatura’24: znamy przewodniczącego jury 28. edycji konkursu

Juliusz Baliszewski, strategy & new business partner w Agencji Brain będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura’24.

09.09.2024 | Konkursy | przeczytano: 324 razy
First Lens Unlimited: Snapchat i nowy format reklamowy

Snapchat wprowadza do oferty nowy format reklamowy: First Lens Unlimited. Będzie on od teraz dostępny na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie, w tym również w Polsce, gdzie Snapchat jest reprezentowany przez Aleph jako partnera sprzedażowego. Snapchat na polskim rynku ma ponad 6 mln aktywnych użytkowników miesięcznie (Snapchat, Ads Manager). Format First Lens Unlimited daje reklamodawcy wyłączność na first impression na pierwszej pozycji w karuzeli soczewek, oraz nielimitowane wyświetlenia na 2 i 3 pozycji – ekskluzywnie na 24 godziny.

27.08.2024 | Świat mediów | przeczytano: 247 razy
ING z kampanią bankowości dla dzieci

ING w najnowszej kampanii promuje nową ofertę dla dzieci w wieku 6-12 lat – Konto Mobi z bezpieczną aplikacją Moje ING i dedykowaną kartą przedpłaconą. Bank zachęca rodziców, by wspierali swoje dzieci w nauce ogarniania finansów.

07.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 480 razy
Change Serviceplan dla marki Przysnacki

Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w historii kampania reklamowa realizowana dla marki z portfolio Intersnack Poland. Agencja Change Serviceplan została wybrana do obsługi marki Przysnacki w drodze wieloetapowego przetargu.

12.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 450 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Filtry AR - nowy format reklamowy na Snapchacie

Snap Inc i Aleph – wyłączny partner reklamowy platformy Snapchat w Polsce – wprowadzają na naszym rynku ważną nowość dla reklamodawców: Filtry AR.

08.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 395 razy

Aż 71 proc. przedsiębiorstw w Polsce dobrze ocenia członkostwo w UE. Z tej grupy już 41 proc. ankietowanych skorzystało z dotacji unijnych. Tak wynika z badania zleconego przez EFL, przeprowadzonego na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna. W 2024 roku Unia Europejska kontynuuje swoje zaangażowanie we wsparcie przedsiębiorców. Stawia na różnorodne programy i ułatwienia, które mają na celu stymulowanie innowacyjności, wzrostu gospodarczego oraz konkurencyjności firm. Z jakich programów można  skorzystać w 2024 roku?

12.06.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 407 razy

Po kilku miesiącach pracy nowego parlamentu polscy przedsiębiorcy, oczekujący większej swobody i stabilności w prowadzeniu biznesu, z lekkim zniecierpliwieniem patrzą na ruchy polityków. Liczą przede wszystkim na zmiany w naliczaniu składki zdrowotnej, która obecnie jest uzależniona od wysokości przychodów. Czy obietnice wyborcze na pewno zostaną spełnione? 

15.05.2024 | Prawo i gospodarka | przeczytano: 442 razy (komentarzy: 4)
1 2 3
Strona 1/30 (artykułów: 299)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764