logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brain: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 260
Barbara Kraszka objęła stanowisko Regional Finance Supervisor w Httpool

Barbara Kraszka dołączyła do zespołu Httpool Polska, obejmując stanowisko Regional Finance Supervisor. Będzie raportować do Viktorii Boiarchuk, Finance Managerki.

21.11.2022 | przeczytano: 137 razy
Wręczono nagrody w 23. edycji Effie Awards Poland

Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostały przyznane przez Jury Effie Poland 2022 pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, Prezesa mBanku, 8 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie.

17.11.2022 | przeczytano: 334 razy
Jedyne złoto w kategorii bankowej oraz dwa brązy dla ING na Effie Awards Poland

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał aż trzy statuetki, w tym jedyne dla branży bankowej złoto. Bank otrzymał nagrodę główną w kategorii „Finanse” oraz dwa brązy w kategoriach „Business to business” oraz „Smart budget”.

11.11.2022 | przeczytano: 275 razy

Według raportu Ministerstwa Rozwoju i Technologii w pierwszym półroczu 2022 roku przedsiębiorcy zawiesili ponad 161,1 tys. firm, a zamknęli – 104,3 tys. To niemal o 29% więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. To pokłosie pandemii, skutek wprowadzenia Polskiego Ładu oraz efekt dynamicznego wzrostu inflacji.

27.10.2022 | przeczytano: 198 razy
Doubleverify tworzy nowy zespół – DV Attention Lab

Wyspecjalizowany zespół DoubleVerify, działający właśnie w ramach DV Attention Lab, będzie pomagać marketerom maksymalizować skuteczność ich kampanii.

11.10.2022 | przeczytano: 251 razy
Tysiąc krów Johna Bow, czyli prawdziwa historia o brandingu

Co wspólnego mają cowboy’e z brandingiem? Jak krowy mogą zbudować markę? Dowiesz się tego z filmu przygotowanego przez agencję BRAND SO ON, dawniej BRAVE BRAIN, która właśnie przy okazji swojego rebrandingu przygotowała krótki film o istocie brandu – Opowieść o Johnie Bow.

03.10.2022 | przeczytano: 463 razy
Dentsu Creative wzmacnia dział kreacji – 3 nowe osoby w zespole

Dentsu Creative rozbudowuje zespół kreacji. Struktury agencji zasiliły trzy nowe osoby – Marek Wyżnikiewicz, Tomek Szkiela i Mikołaj Makowski. Pojawienie się nowych osób jest związane z wzmocnieniem działań i potrzebami agencji w obszarze nowobiznesowym.

26.09.2022 | przeczytano: 190 razy

Getin Bank wystartował z nową kampanią promującą Lokatę na Nowe Środki, z atrakcyjnym oprocentowaniem do 8% w skali roku. W kampanii jeszcze raz brand hero – profesjonalny bankowiec, podkreśla, że bank powinien zajmować jak najmniej miejsca w życiu swoich klientów. Jednocześnie zawsze jest w pobliżu, by pomagać klientom w codziennych finansach. Kampania obejmuje działania w telewizji, internecie oraz w radio. Potrwa do 28 września 2022 r.

14.09.2022 | przeczytano: 271 razy
Nowa kampania ING „Ekologiczne wybory to przyszłość”

ING Bank Śląski w nowej kampanii zachęca do ekologicznych wyborów i proponuje Ekopożyczkę bez prowizji oraz bonus 500 zł na solary, wymianę okien i inne produkty  przyjazne środowisku, a na dom energooszczędny Ekokredyt hipoteczny bez prowizji.

29.08.2022 | przeczytano: 501 razy

Dłuższy urlop rodzicielski, dodatkowe dni wolne dla pracowników załatwiających “sprawy rodzinne”, większa elastyczność w ustalaniu dni i godzin pracy dla rodziców? To nie mrzonka! Na liście prac programowych Rady Ministrów pojawiły się elementy nowej dyrektywy unijnej work-life balance. Czas na jej implementację mija w sierpniu 2022 roku. Jakich zmian będą mogli spodziewać się rodzice i opiekunowie dzieci? Czy wprowadzenie WLB do Kodeksu Pracy wpłynie na komfort pracujących rodziców?

18.08.2022 | przeczytano: 888 razy (komentarzy: 4)
1 2 3
Strona 1/26 (artykułów: 260)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764