logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brainbox: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 20
„Na grilla! Racz waść wpaść” - Kasztelan rusza z nową kampanią

Ruszyła ogólnopolska kampania marki przypominająca, że Kasztelan jest świetnym, naturalnym towarzyszem grilla. Jednym z jej elementów jest seria nowych spotów telewizyjnych, których emisja trwa od 24 kwietnia br. Kampanii towarzyszą również działania w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.

26.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 359 razy
Kampania reklamowa Haribo z nowym spotem

HARIBO rozpoczyna nową odsłonę kampanii TV. Po raz pierwszy w historii marki spot reklamowy został kompleksowo przygotowany w Polsce: począwszy od stworzenia koncepcji aż do realizacji.

04.04.2023 | Z rynku | przeczytano: 2035 razy
Wręczono nagrody w 23. edycji Effie Awards Poland

Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostały przyznane przez Jury Effie Poland 2022 pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, Prezesa mBanku, 8 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie.

17.11.2022 | Konkursy | przeczytano: 1182 razy
„Chmelowe Mistrzostwa” powracają - marka Žatecký z nowymi spotami reklamowymi

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký. Tym razem w dwóch spotach zawodnicy Žateckej drużyny biorą udział w kategorii „Lekkość ciemnego piwa” oraz „Balans smaku”. W spocie nie zabrakło humoru i zdrowej rywalizacji, która charakteryzuje spoty marki.

14.04.2022 | Z rynku | przeczytano: 770 razy
Szlachetny smak piwa w nowej reklamie marki Kasztelan

W swoim najnowszym spocie marka Kasztelan w jeszcze bardziej metaforycznej formie i nowoczesnych ujęciach uruchamia wyobraźnię widzów, pokazując bogactwo i pełnię smaku piwa Kasztelan Jasne Pełne.

11.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 1869 razy
Žatecký 0,0%% - reklama „Chmielowych Mistrzostw Świata”

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký. Tym razem w kategorii Orzeźwienie udział bierze bezkonkurencyjny Žatecký 0,0%. W spocie nie zabrakło humoru i zdrowej rywalizacji.

02.06.2021 | Z rynku | przeczytano: 859 razy
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard w lutym, marcu i kwietniu 2021

Liderem lutowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard okazała się reklama napoju Kubuś w rapowym stylu. W marcu najlepszy wynik osiągnęło wideo sklepów Castorama, w którym wystąpili popularni YouTuberzy. Kwiecień należał bezsprzecznie do Playa, zaś reklama marki Lay’s pojawiła się we wszystkich zestawieniach. Zapraszamy na przegląd najpopularniejszych reklam na YouTube w lutym, marcu i kwietniu 2021.

01.06.2021 | Świat mediów | przeczytano: 581 razy
Kasztelan znów się dzieli – nowym spotem i loterią podkapslową

Majówka i start sezonu grillowego coraz bliżej! Ruszyła właśnie ogólnopolska loteria marki Kasztelan. Loterię wspierać będzie kolejna odsłona pełnej humoru reklamy telewizyjnej, w której Kasztelan przeniesie widzów na jedyną w swoim rodzaju grillową biesiadę.

21.04.2021 | Z rynku | przeczytano: 1298 razy
Žatecký zaprasza na „Chmielowe Mistrzostwa Świata”

8 lutego startuje nowa kampania reklamowa marki Žatecký Světlý Ležák pod hasłem „Chmielowe Mistrzostwa Świata”. W dwóch pełnych humoru spotach nagranych w miasteczku Žatec w Czechach oglądamy niezwykłe konkurencje. Ich zwycięzcy świętują radosnym „Ža, Ža, Žatecky!” – tradycyjną formą czeskiego toastu, 2-krotnie uderzając w stół.

08.02.2021 | Z rynku | przeczytano: 621 razy
Kasztelan z nagrodami KTR 2020

Marka Kasztelan zdobyła 3 nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy 2020. Brązowe statuetki przyznano kampanii pod hasłem „Racz Waść Wpaść” w trzech podkategoriach – Copywriting, Production Exellence oraz Production Design.

07.12.2020 | Konkursy | przeczytano: 2674 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 20)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764