logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand New Heaven: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 13
Brand New Heaven autorem kampanii Pstrąg Pyszna Sztuka

Agencja reklamowa Brand New Heaven, w ramach kontynuacji współpracy ze Stowarzyszeniem Producentów Ryb Łososiowatych, realizuje kampanię Pstrąg Pyszna Sztuka. To projekt, który ma na celu zwiększenia świadomości społecznej na temat pstrąga i jego wartości odżywczych oraz akwakultury w Polsce. Współpracę w kolejnej odsłonie kampanii kontynuuje również ambasador – kucharz, prezenter telewizyjny i autor książek kulinarnych – Pascal Brodnicki.

27.10.2023 | przeczytano: 626 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Agencja Brand New Heaven z kampanią „Teraz pstrąg”

Pyszny, zdrowy, łatwo dostępny i… akwakulturalny – taki właśnie jest pstrąg. Do jedzenia tej właśnie ryby zachęca kampania „Teraz pstrąg” – wspólna inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych oraz Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, za której realizację odpowiada agencja Brand New Heaven. Ambasadorem akcji jest Pascal Brodnicki.

20.10.2021 | przeczytano: 720 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Nowi ludzie i usługi w agencji Brand New Heaven

Agencja Brand New Heaven poszerza swoje kompetencje i zaczyna oferować usługi eventowe. Do agencji dołączyli Marta Woźniak i Maciej Sikorski. Będą zarządzać nowym działem BNH EVENTS.

25.05.2021 | przeczytano: 1025 razy
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!Zobacz fotorelację

W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za najlepszą kampanię łączącą cele biznesowe z akcją edukacyjną – „Content zamiast lekcji biologii”, która porusza ważne tematy społeczne, zrealizowaną dla Johnson & Johnson Poland.

01.07.2020 | przeczytano: 3622 razy

Agencja Brand New Heaven stworzyła kampanię wspierającą 6 produktów marki Dr Gerard – trzeciego producenta w Polsce pod względem wielkości sprzedaży ciastek. Agencja odpowiada za strategię i kreację kampanii w Polsce oraz na 4 rynkach Europy wschodniej – Czechy, Rumunia, Węgry i Słowacja. Brand New Heaven odpowiada również za planowanie mediów w tej kampanii, na rynku polskim.

25.10.2019 | przeczytano: 423 razy
Mariusz Ryciak wicedyrektorem marketingu Oshee

Mariusz Ryciak awansował w strukturach wewnętrznych OSHEE i wraz z początkiem listopada objął stanowisko Wicedyrektora Marketingu. Dotychczas pełnił funkcję Szefa marki.

06.11.2018 | przeczytano: 1117 razy
Brand New Heaven dla sieci sklepów Netto

Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie:warto znać się na owocach i warzywach”, promującą zdrowe nawyki żywieniowe i ofertę sieci sklepów NETTO. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na billboardch i w sklepach NETTO.

05.06.2018 | przeczytano: 885 razy
Mbank ponownie o nierobieniu w sieci

Wystartowała druga odsłona pionierskiej kampanii społecznej mBanku pod hasłem „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”. Akcja opowiada o tym, jak chronić się przed cyberprzestępcami.

28.11.2016 | przeczytano: 522 razy

Mindshare, VML Poland, Grey Worldwide Warszawa oraz Brand New Heaven nadal będą obsługiwać MBank.

05.09.2016 | przeczytano: 578 razy
Mbankowa akcja o bezpieczeństwie w sieci z tytułem Kampanii Społecznej Roku

W uzasadnieniu jurorzy podkreślili, że pierwsza w historii mBanku kampania społeczna "Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!", posługując się analogią, w przekonujący sposób uświadamia problem nieostrożnego zachowania w internecie.

24.05.2016 | przeczytano: 831 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 13)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764