logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand Safety: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 38

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione jeszcze w tym miesiącu. W obliczu rosnącej popularności TikToka, rozszerzenie to pozwoli reklamodawcom na precyzyjne poruszanie się po złożonym „krajobrazie cyfrowym”, zapewniając, że promocja ich marki będzie się odbywać w otoczeniu odpowiednich treści na tej platformie.

24.04.2024 | przeczytano: 49 razy

W czasie rosnącego zainteresowania telewizją CTV i inwestycjami w ten obszar w Wielkiej Brytanii i Europie, nowy raport „The Power and Potential of CTV in Europe”, pokazuje, że reklama CTV w dalszym ciągu charakteryzuje się brakiem przejrzystości i koniecznością weryfikacji jakości. Tylko 30% reklamodawców i wydawców ma pełną przejrzystość co do tego, gdzie pojawiają się ich reklamy, a 27% nigdy lub rzadko ma wgląd w brand suitability programów, przy których pojawiają się ich reklamy. Wnioski te są częścią badań przeprowadzonych przez DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV), czołową światową platformę software’ową zajmującą się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, we współpracy z IAB Europe, czołową organizacją na poziomie europejskim zajmującą się ekosystemem reklamy i marketingu cyfrowego.

28.02.2024 | przeczytano: 352 razy
Doubleverify wzmacnia uwierzytelnianie mediów w Meta

DoubleVerify ogłosiła rozszerzenie swoich działań z zakresu Brand Safety i Suitability na platformie Meta o pomiary na Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels. Dzięki temu poszerzeniu współpracy globalni reklamodawcy będą mogli niezależnie weryfikować jakość kampanii i chronić wartość swojej marki w tych angażujących, tworzonych przez użytkowników środowiskach medialnych.

20.02.2024 | przeczytano: 431 razy
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok

Jakie trendy będą kształtować rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Agencja Spicy Mobile przedstawia raport „Trendy w reklamie cyfrowej 2024”, a w nim sześć najważniejszych wydarzeń, które zrewolucjonizują marketing w tym roku.

08.02.2024 | przeczytano: 1114 razy
Doubleverify poszerza współpracę z YouTube

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła rozszerzenie dotychczasowej współpracy z YouTube o możliwości pomiaru Brand Safety i Suitability również na YouTube Shorts, co pozwoli marketerom o zadbanie o jeszcze lepszą ochronę ich marek w tym niezwykle angażującym środowisku.

11.01.2024 | przeczytano: 525 razy
Value Media ze świąteczną kampanią gier Trefl

Bohater planszówki Spy Guy zachęcający do wspólnej gry w oczekiwaniu na tramwaj lub autobus, czy złudzenie większego pudełka gry w środku nośników typu citylight – trwa świąteczna kampania OOH marki Trefl, producenta puzzli, gier i zabawek.  Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media (Group One), działania w digitalu realizowane są we współpracy ze spółką MarTech i e-commerce connected Salestube, a działania z influencerami koordynuje agencja Labcon.

07.12.2023 | przeczytano: 961 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Raport “Jakość reklamy cyfrowej” IAB Polska: kluczowe kwestie jakości

IAB Polska publikuje pierwszy raport QUALID na temat jakości w reklamie cyfrowej, skupiając się na kluczowych obszarach takich jak bezpieczeństwo marki, transparentność zakupu reklam w systemie programmatic, walkę z oszustwami reklamowymi oraz widoczność reklam.

10.10.2023 | przeczytano: 468 razy
Doubleverify zwiększa zakres uwierzytelniania jakości mediów

DoubleVerify ogłosiła rozszerzenie dotychczasowej współpracy z Google i jej Ads Data Hub for Measurement Partners, poprzez udostępnienie pomiarów mediów i pomocy w maksymalizacji efektywności działań reklamodawców na formatach takich jak YouTube Shorts, Masthead i In-Feed Video. Technologie i narzędzia oferowane przez DV pomogą reklamodawcom korzystającym z YouTube Shorts zapewnić, że ich reklamy wideo są widoczne, oglądane przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed oszustwami/nieprawidłowym ruchem (invalid traffic, IVT).

28.07.2023 | przeczytano: 860 razy
Value Media i Labcon z kampanią wielkanocną dla marki Trefl

Trwa kampania wielkanocna marki Trefl, wiodącego producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 roku. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One. Agencja Labcon (Group One) jest odpowiedzialna za pomysł i realizację projektu we współpracy z influencerami oraz wsparcie w zakresie przygotowania kreacji. Za kampanie programmatic, paid social oraz działania afiliacyjne odpowiada agencja MarTech & e-commerce connected SalesTube (Group One).

23.03.2023 | przeczytano: 613 razy
DV Campaign Automator dla Google Campaign Manager 360

DV Campaign Automator to pierwsze tego typu rozwiązanie na rynku, które usprawnia cały proces trafikowania kampanii – od tworzenia kampanii i korekty ustawień, po zarządzanie tagami, rozliczanie i raportowanie – usuwając konieczność manualnego wykonywania wielu czynności, które mogą utrudniać realizację kampanii i wpływać negatywnie na jej efektywność.

15.03.2023 | przeczytano: 568 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 38)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764