logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand24: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 72
Stolica Podkarpacia stolicą polskiego Digitalu - Internetbeta po raz 11

11 do 13 września – to czas, który już teraz powinni zarezerwować sobie wszyscy profesjonaliści w branży nowych technologii i rozwoju internetu. I już planować wyjazd na Podkarpacie! Podrzeszowska Kielnarowa już po raz 11. gościć będzie jedyną w swoim rodzaju konferencję InternetBeta.

30.08.2019 | przeczytano: 684 razy
Raport o kondycji polskiej ortografii w Internecie

Nadwyraz.com, marka promująca poprawną polszczyznę i literaturę, prezentuje Raport 100 najczęstszych błędów językowych w Internecie w 2018 r. Raport powstał z okazji zbliżającego się 21 lutego Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego. Został on ustanowiony przez UNESCO w 1999 roku i ma na celu podkreślić bogactwo różnorodności językowej świata.

18.02.2019 | przeczytano: 315 razy
II edycja Marketing Inspire: Dzielmy się doświadczeniami

„Musimy zacząć uczyć się na podstawie naszych wspólnych doświadczeń – tych dobrych i tych złych” - tak w jednym zdaniu można podsumować II edycję Marketing Inspire. To wydarzenie skierowane do branży kreatywnej, którego ostatnia edycja odbyła się 19 września we Wrocławiu.

21.09.2018 | przeczytano: 440 razy
Jakie lody wybierali polscy internauci?

Koniec lata to idealny czas na podsumowanie wyborów internautów dotyczących lodów. Jakie smaki królowały podczas upalnego lata? Ile wzmianek o tym przysmaku pojawiło się w czasie wakacji w sieci? Odpowiedzi na te pytania odnaleźć można w infografice przygotowanej przez agencję interaktywną Mint Media oraz Brand24.

13.09.2018 | przeczytano: 669 razy
Edyta Kowal nową CMO w Prowly

Awans w zespole marketingowym warszawskiego startupu dla PR-owców.

07.08.2018 | przeczytano: 451 razy
Aula Polska Kraków: „Zaskakujący Customer Experience”

Już w środę, 4 lipca 2018 roku odbędzie się szósta edycja Auli Polskiej Kraków, której tematem będzie „Zaskakujący Customer Experience”. Prelegenci spotkania podzielą się swoim doświadczeniem na temat budowania pozytywnego Customer Experience. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska oraz akredytacją DIMAQ.

26.06.2018 | przeczytano: 369 razy
Łódź Jungle Web 2018 – marketingowa dżungla po raz VII zawita do miasta

Łódź Jungle Web 2018 zbliża się wielkimi krokami! VII edycja jedynej w Polsce konferencji marketingowej odbywającej się w dżungli, będzie miała miejsce w dniach 19-20 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Każdego roku wydarzenie odwiedzają tłumy studentów oraz osób pracujących w branży, aby doświadczyć niepowtarzalnej atmosfery połączonej z praktyczną wiedzą przekazywaną w atrakcyjny sposób.

11.04.2018 | przeczytano: 761 razy

Jak kontrolować działania content marketingowe? Jeśli chcemy, aby nasze działania content marketingowe przyniosły sukces, musimy w odpowiedni sposób je kontrolować, i w razie potrzeby, optymalizować. Tym samym potrzebujemy narzędzi, dzięki którym będziemy wiedzieć czy nasze akcje są prowadzone efektywnie. Jest to szczególnie ważne, gdyż tworzenie kampanii content marketingowej to proces długotrwały, którego widoczne skutki mogą pojawić się bardzo późno. Warto już od samego początku monitorować sytuację i interweniować, gdy pojawią się niepokojące symptomy. Oto sposoby, dzięki którym można mierzyć skuteczność content marketingu.

26.03.2018 | przeczytano: 557 razy
Influncer marketing trampoliną dla biznesu – bezpłatne warsztaty w Idea Hub

Influencer marketing jest obecnie najszybciej rozwijającym się obszarem marketingu – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Marketing Hub. Ten rodzaj marketingu generuje największy zwrot z inwestycji ze wszystkich wskazanych przez marketerów działań. Jego tajniki już w czwartek, 22 marca o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub, zdradzać będzie Magdalena Urbaniak, specjalistka ds. public relations, odpowiedzialna za budowanie marki globalnej Brand24.

15.03.2018 | przeczytano: 531 razy (komentarzy: 19)
Tłusty Czwartek w Internecie

Tłusty Czwartek to dzień, w którym zdjęcia, infografiki i memy podbijają Internet każdego roku. Gdzie pojawiły się najpopularniejsze wzmianki na temat święta pączków w 2018? Odpowiada na to poniższa grafika, przygotowana przez agencję interaktywną Mint Media, we współpracy z Brand24, profesjonalnym narzędziem do monitoringu Internetu. Od lutego, obie firmy nawiązały długofalową współpracę w zakresie analizy Internetu, której celem jest wsparcie w prowadzeniu komunikacji w Internecie.

08.03.2018 | przeczytano: 542 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 72)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764