logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brandcomm: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 8
Startuje jubileuszowa edycja Orbit „Dziel się Uśmiechem”

Z początkiem września ruszyła kolejna, 10. już odsłona programu edukacyjnego ,,Dziel się Uśmiechem”, który uczy dzieci podstaw prawidłowej higieny jamy ustnej. Inicjatywa organizowana jest przez firmę Mars Polska we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem. 1% ze sprzedaży gum Orbit® w sklepach stacjonarnych w okresie od 1 września do 31 października 2022 r., zostanie przekazany na realizację programu, w tym materiały edukacyjne i lekcje dla 100 tysięcy dzieci. Ambasadorką inicjatywy kolejny raz została aktorka i działaczka społeczna - Magdalena Różczka.

12.09.2022 | przeczytano: 467 razy
„Wrzuć na luz. Zjedz baton lodowy Snickers Ice Cream” – nowa kampania marki

Lato i wakacyjny urlop to czas na prawdziwy relaks. Najnowsza, szeroko zasięgowa kampania reklamowa lodowego batona Snickers w humorystyczny sposób pokazuje, jak znaleźć wytchnienie w każdej sytuacji – nawet jeżeli inni nie bardzo chcą nam na to pozwolić.

30.06.2022 | przeczytano: 666 razy
Nowe oblicze kultowej kampanii Snickers

Właśnie ruszyła kolejna odsłona dobrze znanej od wielu lat kampanii "Głodny nie jesteś sobą". Trzy humorystyczne spoty przedstawiają niezręczne sytuacje. W każdej z tych okoliczności z ratunkiem przychodzi Snickers, który pomoże nadążyć, ogarnąć i być cierpliwym.

17.05.2022 | przeczytano: 410 razy
Nowa kampania Snickers

Wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa marki, która po raz kolejny, w zaskakujący sposób pokazuje, że głodni nie jesteśmy sobą.

17.01.2022 | przeczytano: 462 razy
Zaspokój głód przyjemności z batonem Snickers Creamy Peanut Butter

Kiedy jesteś głodny, robi się nieprzyjemnie? O niezręcznej sytuacji podczas przyjacielskiego spotkania i o tym, jak z niej wybrnąć, opowiada najnowszy spot promocyjny batona Snickers Creamy Peanut Butter. Bo jak już dobrze wiemy, głodni nie jesteśmy sobą.

09.09.2021 | przeczytano: 604 razy
Studio Snickers i Jürgen Klopp wspierają wydarzenia na boisku

W najbliższych dniach Europą zawładną wielkie piłkarskie emocje. Kibicować sportowym zmaganiom drużyn będą setki tysięcy Polaków –  a razem z nimi marka Snickers.

07.06.2021 | przeczytano: 322 razy

Ogólnopolska kampania reklamowa firmy Drosed, promująca markę Podlaski i budująca jej świadomość wśród młodzieży, wystartuje 1 maja.

02.05.2013 | przeczytano: 822 razy

Agencja reklamowa Cumulus z Lublina zajęła drugie miejsce w najnowszym, ogólnopolskim rankingu rynku reklamy magazynu ekonomicznego Home&Market.

25.06.2010 | przeczytano: 2496 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 8)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764