logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brandmates: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 3
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku

Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

03.02.2023 | przeczytano: 520 razy
Kampania „Moc Polskich Warzyw”

Kampania „Moc Polskich Warzyw” nie zwalnia tempa. W ramach projektu powstał cykl filmów z polskimi plantatorami, którzy opowiadają o produkcji polskich warzyw. Dzięki temu konsumenci mają okazję poznać tajniki upraw najpopularniejszych gatunków warzyw i dowiedzieć się więcej o pracy krajowych rolników.

04.12.2020 | przeczytano: 684 razy
„Moc Polskich Warzyw” - rusza kampania promująca warzywa produkowane w Polsce

Grupy producentów polskich warzyw łączą siły i rozpoczynają ogólnopolską kampanię promującą spożycie lokalnych warzyw, uprawianych w Polsce. Kluczowym celem kampanii „Moc Polskich Warzyw” jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie. Kampania jest organizowana dzięki wsparciu ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

02.10.2020 | przeczytano: 673 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 3)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764