logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brandy Design: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 12
Bona z Łomży - rebranding opakowań

BONA z Łomży to firma rodzinna. Od ponad 30 lat zajmuje się przetwórstwem i produkcją sosów, majonezów i dań gotowych. Pomimo silnej obecności w regionie, nie miała dotąd okazji inwestowania w design a tym bardziej kreowania swojego wizerunku. Jak wiele innych, małych i średnich firm na rynku spożywczym, BONA skupiona była na rozwoju infrastruktury oraz wykorzystaniu parku maszynowego i know-how by dostarczać także produkty dla private labels.

21.08.2023 | przeczytano: 1490 razy
Alfabet Wyceniania: komentarz dr Macieja Konopki

Doceniając wysiłek STGU w celu ujednolicenia a przynajmniej porównania stawek nie mogę się oprzeć refleksji, że jest to nie pierwsza i nie ostatnia próba uporządkowania rynku. 

04.06.2020 | przeczytano: 1534 razy (komentarzy: 3)
Alfabet Wyceniania wg STGU

Temat stawek i rozliczeń w branży projektantów grafiki użytkowej jest tematem gorącym od wielu lat. Od co najmniej dwóch rozmawiamy z Wami o tym na spotkaniach – konferencjach, KSPG, spotkaniach projektowych i prywatnych. Temat budzi wiele emocji i obaw – z jednej strony, wielu z nas doskonale radzi sobie na rynku, ma uporządkowane cenniki, zna stawki i potrafi sobie doskonale radzić w świecie wycen przetargowych. Z drugiej strony, są także projektanci, którzy swoje wyceny opierają na realnych kosztach prowadzenia swojego studia i stąd wyprowadzają stawki za swoje usługi. Wszystko to prowadzi w prostej linii do tego, że na pytanie, ile kosztuje dana usługa, jedyną odpowiedzią stało się: „to zależy”.

22.04.2020 | przeczytano: 1878 razy (komentarzy: 12)
Label Innovations po raz 6. Eko-opakowanie – konieczność i szansa!

Podczas tegorocznej edycji targów opakowaniowych Packaging Innovations odbędzie się kolejna, VI już edycja konferencji Label Innovations „Co mówi twoje opakowanie?”. Termin targów i konferencji przesunięty został na 24 czerwca 2020 r. w związku z zagrożeniem epidemią koronawirusa.

12.03.2020 | przeczytano: 974 razy
Cydr Lubelski nie filtruje: Nowa kampania promocyjna

Cydr Lubelski nie filtruje nie tylko cydru, ale też swojej kampanii promocyjnej. W telewizyjnym spocie sponsoringowym zachęca do odkrywania siebie i nieskrępowanej zabawy na imprezie #NIEFILTRUJEMY.

03.07.2017 | przeczytano: 5539 razy
Cydr Lubelski promuje się na scenie

Cydr Lubelski z impetem wszedł też na scenę muzyczną, wybierając koncerty młodych polskich artystów jako narzędzie promocji. Muzyka stała się głównym obszarem strategii sponsoringowej marki.

07.01.2016 | przeczytano: 625 razy
Jak powstał design Cydru Lubelskiego

- Jeśli w Cydrze Lubelskim są same jabłka, to i projekt jego opakowania musiał to podkreślić. Stąd na etykiecie pojawiają się trzy symboliczne jabłka, które potwierdzają, co jest esencją napoju. Białe tło, wycisza i uspokaja całość. Działa jak passe partout, pozwalając skupić uwagę konsumenta - o projekcie opakowania Cydru Lubelskiego, najpopularniejszego cydru w Polsce, opowiadają przedstawiciele pracowni Brandy Design.

17.02.2015 | przeczytano: 4197 razy
Zdrowe marki i ekoatmosfera w projektach Brandy Design

W ostatnich latach temat ekologii i zdrowej żywności w Polsce stał się wdzięcznym zagadnieniem dla projektantów, a w finale również dla konsumentów. Rosnące zainteresowanie zdrowym trybem życia, w szczególności samym żywieniem spowodowało, że mieliśmy pełne ręce roboty. Coraz więcej firm zwracało się do nas właśnie z potrzebą przygotowania marek i opakowań dla produktów, które miały być pozycjonowane jako zdrowe, ekologiczne i nowoczesne.

22.12.2014 | przeczytano: 4392 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Opakowanie to wyzwanie

Autorstwo i przymusowa anonimowość, czyli czy projektanci czują się potrzebni? Zanim przystąpimy do subiektywnego przeglądu opakowań, potrzebna jest jeszcze jedna uwaga. Mianowicie, ustalenie autorstwa projektu opakowania popularnego, niedrogiego, ogólnodostępnego produktu graniczy niemal z cudem. Zapewne również dlatego, że firmy istniejące długo na rynku nie są wierne jednej agencji czy studiu projektowemu.

01.08.2014 | przeczytano: 6919 razy
Cennik projektów graficznych (cz. 2.): Logo, tanio i drogo

Na  wstępie, żeby uniknąć nieporozumień, przypomnę, że niniejszy tekst nie jest cennikiem. To jedynie subiektywnie zinterpretowane wyniki ankiety, które mogą stać się dodatkowym punktem orientacyjnym dla początkujących w zawodzie freelancerów i niewielkich firm. I z tej grupy rekrutowali się nasi respondenci.

26.09.2013 | przeczytano: 11167 razy (komentarzy: 2)
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 12)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764