logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brasil: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 77
Platige Image i Agencja 2012 wspólnie dla Pracuj.pl

Platige Image oraz Agencja 2012 ogłosiły współpracę przy najnowszych odsłonach kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Kampania stanowi rozwinięcie wcześniejszych działań marki Pracuj.pl – zapraszając widzów do świata zwierząt, które symbolizują różne charaktery i doświadczenia kandydatów szukających pracy.

24.07.2024 | Z rynku | przeczytano: 274 razy
Reklama Link4 stworzona przez AI

LINK4 jest pierwszym w Polsce ubezpieczycielem, który reklamuje się wykorzystując spot w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję. W kampanii marketingowej, która ruszyła w połowie marca, ubezpieczyciel promuje polisy Smart Casco. Spot LINK4 stworzony przez AI będzie emitowany w serwisie YouTube i na profilach marki w mediach społecznościowych.

19.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 479 razy
Zdrowie jako najważniejsza subskrypcja – kampania Nationale-Nederlanden

1 na 20 dorosłych Polaków1 usłyszało diagnozę nowotworu. Chorych systematycznie przybywa, a według szacunków Narodowej Strategii Onkologicznej2, między 2020 a 2025 rokiem zachorowania mogą wzrosnąć nawet o 15 proc. Dlatego Nationale-Nederlanden konsekwentnie kontynuuje działania, które mają skłonić Polaków do refleksji nad zabezpieczeniem finansowym na wypadek nowotworu. Z tego względu do 12 listopada w telewizji będą emitowane spoty reklamowe ubezpieczyciela, zaś działania contentowe oraz aktywność w mediach społecznościowych potrwają do 30 listopada. Całość poprzedza sonda „Co subskrybujesz co miesiąc?” zrealizowana wspólnie z redakcją Onet.

19.10.2023 | Z rynku | przeczytano: 547 razy
Phil Nelson obejmuje nowe stanowisko w CNN International Commercial

CNN Worldwide powołało Phila Nelsona do kierowania międzynarodowymi operacjami biznesowymi, a także współpracą z partnerami komercyjnymi sieci poza Stanami Zjednoczonymi.

19.05.2023 | Świat mediów | przeczytano: 714 razy
Nationale-Nederlanden z kampanią promującą ubezpieczenie na wypadek nowotworu

Skala występowania nowotworów w Polsce to problem nie tylko zdrowotny, ale także społeczny. Szacuje się, że obecnie ponad 1,17 mln Polaków mierzy się z tą chorobą. Mając na uwadze te zatrważające statystyki, Nationale-Nederlanden wystartowało z nową kampanią, która ma skłonić Polaków do podjęcia działań z zakresu profilaktyki finansowej. Ubezpieczyciel będzie prowadził działania promocyjne od 8 maja w telewizji, Internecie i social mediach. Kampania w telewizji, obejmująca spoty, potrwa do 28 maja, natomiast aktywności w digitalu będą kontynuowane do 18 czerwca.

09.05.2023 | Z rynku | przeczytano: 764 razy
Pracuj.pl: nowi bohaterowie i nowe możliwości

Najnowsza odsłona platformy „W środowisku Pracuj.pl” ruszyła 16 stycznia. W rolach głównych w animowanych spotach wystąpili zarówno znani, jak i nowi zwierzęcy aktorzy, których zawodowe przygody i wyzwania poznajemy. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracowników biurowych, którzy postanawiają zmienić swoją ścieżkę kariery. Kampania realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący m.in. telewizję, digital, serwisy VOD i kanały social media.

27.01.2023 | Z rynku | przeczytano: 1002 razy
Nationale-Nederlanden rusza z kampanią „O to, co ważne, pytamy wprost”

Nowotwory złośliwe są drugą, najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce. Te alarmujące dane stały się jednym z pretekstów do stworzenia przez Nationale-Nederlanden nowej kampanii, która ma zachęcić Polaków do refleksji nad ich bezpieczeństwem finansowym na wypadek choroby. W serii filmów marka zadaje przewrotne pytania, która skłaniają do myślenia i motywują do działania. Ubezpieczyciel będzie prowadził działania promocyjne przez 6 tygodni, od 17 października. Kampania obejmie spoty w telewizji i Internecie, a także działania contentowe oraz aktywność w mediach społecznościowych.

17.10.2022 | Z rynku | przeczytano: 379 razy

Ruszyła nowa kampania kultowej już serii przebojowych reklam LINK4. Znów możemy usłyszeć światowe hity w nowej, linkowej odsłonie. Covery piosenek Cher i Vengaboys prezentuje doborowy duet wokalistek Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska. Spoty promują nową ofertę ubezpieczyciela Ochrona Zniżki, a także przypominają o nagrodzonym i docenianym przez kierowców pakiecie OC w LINK4.

14.10.2022 | Z rynku | przeczytano: 272 razy
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl

Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w której Pracuj.pl wraz z partnerami zachęcają do różnych form odpoczynku po pracy. Serwis promować się będzie także m.in. w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce.

23.09.2022 | Z rynku | przeczytano: 1529 razy
Mark Andy i wydarzenia branżowe online skierowane do klientów z Ameryki Południowej

Firma Mark Andy, jako jeden z wiodących producentów maszyn wąskowstęgowych (fleksograficznych i cyfrowych/hybrydowych) angażuje się w liczne wydarzenia branżowe, organizowane w różnych częściach świata. W ostatnim czasie wzięła aktywny udział w dwóch konferencjach online, dedykowanych przedstawicielom branży poligraficznej z Ameryki Łacińskiej: Międzykontynentalnej Konferencji Fleksograficznej 2021 oraz 5. Międzynarodowym Kongresie Poligraficznym. W obu przypadkach firmę reprezentował John Vigna – Sales Manager Mark Andy w regionie Ameryki Łacińskiej, który przedstawił jej rozwiązania, umożliwiające integrację technologii konwencjonalnej (fleksograficznej) i cyfrowej w ramach coraz popularniejszych rozwiązań hybrydowych.

08.12.2021 | Świat poligrafii | przeczytano: 679 razy
1 2 3
Strona 1/8 (artykułów: 77)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764