logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Braughman Group Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 15
Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2024

OOHlife Izba Gospodarcza1 przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).

17.06.2024 | Z rynku | przeczytano: 235 razy
Braughman Group Media powiększa zasięg nośników Digital OOH

Firma reklamy zewnętrznej - Braughman Group Media, poszerzyła sieć prestiżowych ekranów digital out of home (DOOH) o kolejne lokalizacje przy Galeriach Handlowych: CH POSNANIA oraz CH AVENIDA / Dworzec Główny Poznań. Wprowadzone kurtyny LED w Poznaniu generują miesięcznie ponad 3 milionowy traffic. Dodatkowo Braughman rozszerza zasięg kampanii Digital OOH o 46 nośników DIGITAL BUSINESS NETWORK w 6 największych aglomeracjach w Polsce przy głównych recepcjach w centrach biznesowych.

16.02.2023 | Z rynku | przeczytano: 1457 razy
Mural marki Rituals w centrum Warszawy

Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej.

28.11.2022 | Z rynku | przeczytano: 1117 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską

Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.

19.01.2022 | Z rynku | przeczytano: 1038 razy
Spektakularny mural Yves Saint Laurent dla L’Oreal w ścisłym centrum Warszawy

W grudniu 2021 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural luksusowej marki Yves Saint Laurent L’Oreal, na prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy.

12.01.2022 | Z rynku | przeczytano: 935 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Moliera2.com: kreatywna kampania w niestandardowym wykonaniu

Pod koniec października 2021 roku, marka Moliera2.com zaprezentowała nową kampanię niestandardową we współpracy z Braughman Group Media.

05.11.2021 | Z rynku | przeczytano: 736 razy
Moliera2.com: artystyczny mural zrealizowany w Poznaniu

W październiku 2021 roku, marka Moliera2.com zaprezentowała nowy artystyczny mural przy współpracy z Braughman Group Media.

21.10.2021 | Z rynku | przeczytano: 846 razy
„Za co kochasz Moliera 2.com?” - najnowsza kampania outdoorowa

Ponad 350 luksusowych marek w portfolio, 7 salonów stacjonarnych w całej Polsce, aktualne trendy - Moliera2.com to miejsce pełne niebywale bogatej palety kolorów, stylów, a przede wszystkim światowej klasy projektantów.

04.10.2021 | Z rynku | przeczytano: 535 razy
Ekologiczny mural Lilou w ścisłym centrum Warszawy

W sierpniu 2021 roku w ścisłym centrum Warszawy, przy prestiżowej ulicy Mokotowskiej, zaprezentowany został ekologiczny mural Lilou – marki personalizowanej biżuterii.

25.08.2021 | Z rynku | przeczytano: 632 razy
Moliera 2: artystyczny mural zrealizowany w centrum Krakowa

Historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy - w lipcu br. w ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera 2  z użyciem architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Co najważniejsze, doskonale wpisuje się on w zabytkową tkankę miasta, wzbudzając zainteresowanie mieszkańców i turystów.

29.07.2021 | Z rynku | przeczytano: 979 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 15)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764