logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Braughman Media Group: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 2
Sklep internetowy Moliera2.com z kampanią outdoor

Sklep internetowy Moliera2.com, wraz z końcem marca wyszedł z pionierską inicjatywą wsparcia przedsiębiorców z branży fashion, którzy znaleźli się w trudnej sytuacji z powodu ograniczeń handlowych. To już kolejny raz, kiedy Moliera2.com angażuje się społecznie. W ubiegłym roku sklep zorganizował akcję #DzienSzpilek, dzięki której przekazał ponad 30 000 zł na walkę z rakiem.

21.04.2020 | przeczytano: 2031 razy
Start kampanii reklamowej Mam – platformy do płacenia rachunków

1 listopada br. rozpoczęła się kampania promująca platformę do płacenia rachunków, która zapewnia zewnętrzne źródło do ich opłacania – MAM. Konsumenci mogą dowiedzieć się więcej o benefitach płynących z używania platformy z billboardów, spotów radiowych, różnych form reklamy online oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo w internecie można zobaczyć film „MAM to po mamie, MAM to po tacie”, który oprócz nawiązania do nazwy platformy, poprzez tytuł, jest również nośnikiem filozofii, jaka przyczyniła się do powstania MAM.

13.11.2017 | przeczytano: 818 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 2)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764