logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Braun: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 88
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku

W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.

27.03.2024 | przeczytano: 230 razy
Mullenlowe Warsaw wzmocniła zespół obsługi klienta

MullenLowe Warsaw powiększyła zespół w dziale client service o nowe osoby. Do agencji wróciła Agnieszka Krynicka, obejmując stanowisko account director. Zatrudniona Paulina Grys, wspiera koordynację projektów digital. 

18.01.2024 | przeczytano: 524 razy
All Hands partnerem Fundacji Małgosi Braunek Bądź

Agencja marketingowa All Hands Agency została partnerem komunikacyjnym Fundacji Małgosi Braunek Bądź.

09.01.2024 | przeczytano: 379 razy
Zrzutka.pl: Najlepsze życzenia... hejtu

Polacy, jak mało która nacja, potrafią wspaniale nieść pomoc, także tę finansową. Niestety, przy okazji blokady zrzutek na rzecz Grzegorza  Brauna, właśnie zobaczyliśmy brzydkie oblicze polskich donatorów, pełne hejtu, wulgaryzmów, a nawet życzeń śmierci. Jak wynika z najnowszych badań, mowy nienawiści doświadczyło w internecie już 37% dorosłych Polaków i aż 60% nastolatków. 

21.12.2023 | przeczytano: 682 razy
Nowe twarze polskiej piosenki. Ostatnia dekada - konkurs na plakat

Narodowe Centrum Polskiej Piosenki zaprasza artystów i artystki do udziału w konkursie na projekt plakatu „Nowe twarze polskiej piosenki. Ostatnia dekada”. Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszych projektów plakatów, przedstawiających nowe postacie polskiej muzyki rozrywkowej z ostatniej dekady (lata 2012 – 2022). Wybór artysty, artystki jest całkowicie dowolny, ważne, by był to przedstawiciel polskiej sceny muzycznej.

08.04.2023 | przeczytano: 849 razy
Antyukraińska propaganda w mediach społecznościowych

Dezinformacja w social mediach na temat Ukrainy i Ukraińców wciąż wzrasta – wynika z badania realizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Demagogiem. W listopadzie ubiegłego roku w mediach społecznościowych opublikowano ponad 73 tys. polskojęzycznych wpisów i komentarzy, które w negatywny sposób odnosiły się do społeczności ukraińskiej. Wśród najbardziej zasięgowych kont szerzących antyukraińską narrację na Twitterze i Facebooku znalazły się między innymi profile Grzegorza Brauna i Konfederacji.

13.01.2023 | przeczytano: 1105 razy
Koenig & Bauer przyznaje nagrody Green Dot Award 2022

Firma Koenig & Bauer na uroczystej imprezie odbywającej się podczas szczytu Executive Summits w Würzburgu przyznała nagrodę Green Dot Award 2022. Tegorocznym zwycięzcą został Andres Kull, CEO firmy Kroonpress w Tartu (Estonia). Frauke Oeding-Blumenberg, Dyrektor Zarządzająca firmy oeding print z Braunschweig oraz Fabrice Peltier, ekspert w dziedzinie eko-projektowania opakowań z Combloux (Francja) cieszyli się z faktu, że znaleźli się w pierwszej trójce najlepszych. Dr Andreas Pleßke, CEO Koenig & Bauer powiedział: "Z naszej globalnej sieci sprzedaży i serwisu otrzymaliśmy wiele inspiracji typu Best-Practice z innowacyjnymi projektami zrównoważonego rozwoju pochodzącymi od wizjonerskich liderów. Udowadniają one, że nasza branża jest bardzo zaangażowana i zdeterminowana w rozwiązywaniu tego trudnego tematu przyszłości. Nasz globalny zespół kierowniczy stanął przed trudnym zadaniem wyboru "najlepszego z najlepszych" spośród tych znakomitych propozycji."

21.10.2022 | przeczytano: 717 razy
Kampania Fundacji Małgosi Braunek „Bądź”

Wystartowała kampania Fundacji Małgosi Braunek „Bądź”, która zachęca do przekazywania na jej rzecz jednego procenta podatku dochodowego. Kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited.

19.04.2022 | przeczytano: 959 razy
Centrum Designu | PPNT Gdynia świętuje 10 urodziny

Centrum Designu | PPNT Gdynia już od 10 lat stanowi nieodłączny element DNA miasta i regionu. Z okazji urodzin do świętowania zaproszeni są wszyscy. Co znalazło się w programie?

04.11.2021 | przeczytano: 389 razy

Najwyższa Izba Kontroli przeprowadziła w 2020 r. dwie bardzo szczegółowe i długotrwałe kontrole w Telewizji Polskiej. Raporty NIK wykazały nieznaczące uchybienia. Biorąc pod uwagę skontrolowany wieloletni okres, dużą skalę działalności Telewizji Polskiej oraz fakt uzasadnionego zakwestionowania części ustaleń NIK - kontrole potwierdziły, że Spółka jest zarządzana profesjonalnie i odpowiedzialnie oraz że rozwija się dynamicznie, utrzymując pozycję lidera na rynku telewizyjnym.

22.10.2021 | przeczytano: 361 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 88)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764