logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Braun: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 90
Pieniądze lubią… sport. Sponsorzy chcą się ogrzać w blasku gwiazd

Sport to nie tylko wielkie emocje i rywalizacja. To też ogromne pieniądze. Największe światowe organizacje i kluby obracają wielomilionowymi budżetami, a majątki topowych zawodników liczone są już nie w milionach, a miliardach dolarów.

10.06.2024 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 150 razy
Paryż 2024: P&G ujawnia plany promocji swoich marek

Procter & Gamble, partner olimpijczyków i paraolimpijczyków z całego świata, ogłosił dzisiaj plany dotyczące promocji marek najlepiej sprzedających się produktów gospodarstwa domowego i kosmetyków podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w Paryżu w 2024 r., w tym kampanie marketingowe i handlowe inspirowane olimpiadą, partnerstwa ze sportowcami sponsorowane przez marki oraz dodatkowe produkty i usługi dostępne dla zawodników w tegorocznej wiosce olimpijskiej w Paryżu.

19.05.2024 | Z rynku | przeczytano: 297 razy
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku

W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.

27.03.2024 | Z rynku | przeczytano: 324 razy
Mullenlowe Warsaw wzmocniła zespół obsługi klienta

MullenLowe Warsaw powiększyła zespół w dziale client service o nowe osoby. Do agencji wróciła Agnieszka Krynicka, obejmując stanowisko account director. Zatrudniona Paulina Grys, wspiera koordynację projektów digital. 

18.01.2024 | Personalia | przeczytano: 608 razy
All Hands partnerem Fundacji Małgosi Braunek Bądź

Agencja marketingowa All Hands Agency została partnerem komunikacyjnym Fundacji Małgosi Braunek Bądź.

09.01.2024 | Z rynku | przeczytano: 406 razy
Zrzutka.pl: Najlepsze życzenia... hejtu

Polacy, jak mało która nacja, potrafią wspaniale nieść pomoc, także tę finansową. Niestety, przy okazji blokady zrzutek na rzecz Grzegorza  Brauna, właśnie zobaczyliśmy brzydkie oblicze polskich donatorów, pełne hejtu, wulgaryzmów, a nawet życzeń śmierci. Jak wynika z najnowszych badań, mowy nienawiści doświadczyło w internecie już 37% dorosłych Polaków i aż 60% nastolatków. 

21.12.2023 | Techniki, porady, przykłady | przeczytano: 833 razy
Nowe twarze polskiej piosenki. Ostatnia dekada - konkurs na plakat

Narodowe Centrum Polskiej Piosenki zaprasza artystów i artystki do udziału w konkursie na projekt plakatu „Nowe twarze polskiej piosenki. Ostatnia dekada”. Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszych projektów plakatów, przedstawiających nowe postacie polskiej muzyki rozrywkowej z ostatniej dekady (lata 2012 – 2022). Wybór artysty, artystki jest całkowicie dowolny, ważne, by był to przedstawiciel polskiej sceny muzycznej.

08.04.2023 | Konkursy | przeczytano: 869 razy
Antyukraińska propaganda w mediach społecznościowych

Dezinformacja w social mediach na temat Ukrainy i Ukraińców wciąż wzrasta – wynika z badania realizowanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM) we współpracy z Demagogiem. W listopadzie ubiegłego roku w mediach społecznościowych opublikowano ponad 73 tys. polskojęzycznych wpisów i komentarzy, które w negatywny sposób odnosiły się do społeczności ukraińskiej. Wśród najbardziej zasięgowych kont szerzących antyukraińską narrację na Twitterze i Facebooku znalazły się między innymi profile Grzegorza Brauna i Konfederacji.

13.01.2023 | Świat mediów | przeczytano: 1193 razy
Koenig & Bauer przyznaje nagrody Green Dot Award 2022

Firma Koenig & Bauer na uroczystej imprezie odbywającej się podczas szczytu Executive Summits w Würzburgu przyznała nagrodę Green Dot Award 2022. Tegorocznym zwycięzcą został Andres Kull, CEO firmy Kroonpress w Tartu (Estonia). Frauke Oeding-Blumenberg, Dyrektor Zarządzająca firmy oeding print z Braunschweig oraz Fabrice Peltier, ekspert w dziedzinie eko-projektowania opakowań z Combloux (Francja) cieszyli się z faktu, że znaleźli się w pierwszej trójce najlepszych. Dr Andreas Pleßke, CEO Koenig & Bauer powiedział: "Z naszej globalnej sieci sprzedaży i serwisu otrzymaliśmy wiele inspiracji typu Best-Practice z innowacyjnymi projektami zrównoważonego rozwoju pochodzącymi od wizjonerskich liderów. Udowadniają one, że nasza branża jest bardzo zaangażowana i zdeterminowana w rozwiązywaniu tego trudnego tematu przyszłości. Nasz globalny zespół kierowniczy stanął przed trudnym zadaniem wyboru "najlepszego z najlepszych" spośród tych znakomitych propozycji."

21.10.2022 | Świat poligrafii | przeczytano: 779 razy
Kampania Fundacji Małgosi Braunek „Bądź”

Wystartowała kampania Fundacji Małgosi Braunek „Bądź”, która zachęca do przekazywania na jej rzecz jednego procenta podatku dochodowego. Kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited.

19.04.2022 | Z rynku | przeczytano: 1016 razy
1 2 3
Strona 1/9 (artykułów: 90)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764