logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bricomarché: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 16

7 września br. na antenie Telewizji Polsat rusza 21. edycja programu „Nasz Nowy Dom”, prowadzonego przez Elżbietę Romanowską, znaną aktorkę filmową i serialową. Głównym sponsorem programu jest marka Bricomarché, sieć sklepów dom i ogród zlokalizowanych w niemal 200 polskich miastach.

31.08.2023 | przeczytano: 255 razy
Bricomarché stawia na nowy koncept sklepów

Bricomarché wprowadza zupełnie nowy koncept swoich supermarketów z kategorii „dom i ogród”. Sieć zarządzana przez Grupę Muszkieterów na nowo zaprojektowała układ sklepu, tworząc wyraźną ścieżkę klienta i ułatwiając mu zapoznanie się z pełną ofertą produktową w jak najwygodniejszy sposób. Nowy koncept to nie tylko inny layout, ale również odświeżony wygląd, a jego głównym wyróżnikiem jest ścieżka odpowiadająca cyklowi życia projektu remontowego. W nowej odsłonie będą otwierane wszystkie placówki spod szyldu Bricomarché w Polsce.

04.08.2022 | przeczytano: 767 razy

W poniedziałek, 14 marca 2022 r. na antenie aż 168 stacji radiowych w Polsce - ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych pojawiły się dwa specjalne Bloki Charytatywne. Dzięki nim radiowcom z porozumienia I Love Radio udało się zebrać aż 300 tys. zł, które trafią do Polskiej Misji Medycznej. Do inicjatywy włączyły się rozgłośnie Grupy Radiowej Agory - Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio.

17.03.2022 | przeczytano: 559 razy
„Z pasją do domu i ogrodu” - Kamikaze rozpoczyna współpracę z Bricomarche po wygranym przetargu

Bricomarche zostało nowym klientem Kamikaze. Agencja rozpoczyna współpracę z tą marką po wygranym przetargu. Zakres wspólnych działań obejmuje całość komunikacji social mediowej, której głównym elementem jest współpraca z influencerami - ekspertami marki. Zostali nimi Joanna Marciniak-Wróblewska oraz Marek Suchocki. Działania social mediowe Bricomarche zaplanowane na 2022 r. mają na celu wzmocnienie świadomości marki na rynku oraz pozyskanie nowych klientów.

28.02.2022 | przeczytano: 1032 razy
Zmiana: Agencja Ancymony z najnowszym trendbookiem

Czy marki boją się zmian? Które procesy przyspieszyła pandemia – od wizerunku i wizji działania po kwestie operacyjne, a nawet techniczne? W najnowszym raporcie specjalnym Zmiana, zainicjowanym przez agencję Ancymony, swoimi doświadczeniami dzielą się liderzy zmian – przedstawiciele marek, które trzymają rękę na pulsie „płynnej rzeczywistości”.

27.09.2021 | przeczytano: 1061 razy
„Muszkieterowie dla Polek” - blisko 1700 przebadanych kobiet w I kw. 2021

W pierwszym kwartale 2021 roku w mammobusach kampanii „Muszkieterowie dla Polek” przebadało się 1 676 kobiet – u 118 Pań wykryto zmianę łagodną, natomiast 29 Pacjentek otrzymało skierowanie na dodatkowe badania. Dzięki tej akcji Grupa Muszkieterów już od 14 lat zwiększa świadomość kobiet w zakresie profilaktyki nowotworów piersi i zapewnia dostęp do regularnych badań mammograficznych przed wybranymi sklepami sieci Intermarché i Bricomarché.

08.06.2021 | przeczytano: 469 razy
Bricomarché z nową misją, claimem i platformą komunikacji marki

„Dom to nasza wspólna pasja” – tak brzmi nowa misja sieci Bricomarché, która chce wspierać klientów w rozwijaniu ich zainteresowań związanych z domem. Celem sieci jest także utwierdzanie klientów w przekonaniu, że zajmowanie się domem i jego otoczeniem może być przyjemnością i źródłem satysfakcji, a nie tylko codziennym obowiązkiem. Wraz z nową misją marki zmienił się także claim – „Z pasją do domu i ogrodu”. Poszerzyło się również grono ambasadorów marki – do Dominika Strzelca i Wieśka Skiby dołączyła Kasia Ogórek, autorka najpopularniejszego bloga DIY w Polsce. Szeroko zasięgowe działania komunikacyjne marki rozpoczęły się 17 marca br.

17.03.2021 | przeczytano: 902 razy
Skuteczna komunikacja wewnętrzna w modelu franczyzowym

Sieć Bricomarché realizuje szereg działań skierowanych do swoich pracowników w ramach prowadzenia komunikacji wewnętrznej. We wrześniu ukaże się jubileuszowe, 30. wydanie „Świata Bricomarché”, czyli kwartalnika skierowanego do właścicieli i pracowników sklepów sieci. Oprócz gazetki zatrudnieni mają do dyspozycji intranet, aplikację „Moje Brico” oraz Bricolinię.

07.09.2020 | przeczytano: 436 razy

Kampania „Muszkieterowie dla Polek” po raz kolejny została wyróżniona w raporcie  przygotowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Akcja Grupy Muszkieterów, która w naszym kraju odbywa się od 12 lat, nieprzerwanie niesie pomoc kobietom, zwiększa świadomość i promuje profilaktykę raka piersi. Tylko w pierwszym kwartale 2020 roku z badań mammograficznych, przeprowadzonych w ramach kampanii, skorzystało blisko 1 100 pacjentek.

12.05.2020 | przeczytano: 422 razy
Bricomarché wchodzi na rynek e-commerce

Od lutego klienci Bricomarché mogą korzystać z nowej strony internetowej sieci. Wraz z nią pojawiło się wiele nowych udogodnień, w tym możliwość robienia zakupów przez Internet. Obecnie z e-zakupów korzystać mogą mieszkańcy pięciu miejscowości: Konina, Skierniewic, Wałcza, Wągrowca i Zduńskiej Woli. Sieć Bricomarché zapowiada, że jeszcze w tym roku usługa będzie wprowadzana w kolejnych miastach.

28.03.2019 | przeczytano: 514 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 16)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764