logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bricomarche: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 7
Streetcom dla Nac

Producent kosiarek NAC (New American Concept) zdecydował się postawić w tym sezonie na influencer marketing. Agencja Streetcom realizuje kampanię „7 lat gwarancji z NAC” z udziałem nano, micro i makro influencerów. Głównym jej celem jest pokazanie bogatego wachlarza kosiarek spalinowych NAC oraz uzyskanie zasięgu online.

26.07.2023 | przeczytano: 429 razy
Awansy w dziale obsługi klienta agencji Altavia.kamikaze

W dziale obsługi klienta agencji altavia.kamikaze awansowały właśnie 4 osoby: Anna Osińska-Plocek i Karolina Rybus na stanowiska Account Director, Karolina Pawłowska na stanowisko Senior Account Manager, a Marta Witońska na stanowisko Senior Project Manager.

19.04.2023 | przeczytano: 992 razy
Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche

Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.

26.01.2023 | przeczytano: 1075 razy
„Z pasją do domu i ogrodu” - Kamikaze rozpoczyna współpracę z Bricomarche po wygranym przetargu

Bricomarche zostało nowym klientem Kamikaze. Agencja rozpoczyna współpracę z tą marką po wygranym przetargu. Zakres wspólnych działań obejmuje całość komunikacji social mediowej, której głównym elementem jest współpraca z influencerami - ekspertami marki. Zostali nimi Joanna Marciniak-Wróblewska oraz Marek Suchocki. Działania social mediowe Bricomarche zaplanowane na 2022 r. mają na celu wzmocnienie świadomości marki na rynku oraz pozyskanie nowych klientów.

28.02.2022 | przeczytano: 1032 razy
Skuteczna komunikacja wewnętrzna w modelu franczyzowym

Sieć Bricomarché realizuje szereg działań skierowanych do swoich pracowników w ramach prowadzenia komunikacji wewnętrznej. We wrześniu ukaże się jubileuszowe, 30. wydanie „Świata Bricomarché”, czyli kwartalnika skierowanego do właścicieli i pracowników sklepów sieci. Oprócz gazetki zatrudnieni mają do dyspozycji intranet, aplikację „Moje Brico” oraz Bricolinię.

07.09.2020 | przeczytano: 436 razy
Bricomarché wchodzi na rynek e-commerce

Od lutego klienci Bricomarché mogą korzystać z nowej strony internetowej sieci. Wraz z nią pojawiło się wiele nowych udogodnień, w tym możliwość robienia zakupów przez Internet. Obecnie z e-zakupów korzystać mogą mieszkańcy pięciu miejscowości: Konina, Skierniewic, Wałcza, Wągrowca i Zduńskiej Woli. Sieć Bricomarché zapowiada, że jeszcze w tym roku usługa będzie wprowadzana w kolejnych miastach.

28.03.2019 | przeczytano: 514 razy
Bricomarché w social mediach

Tego lata Bricomarché – sieć sklepów „dom i ogród” – we współpracy z Mają Popielarską i Wieśkiem Skibą udziela porad majsterkowiczom i miłośnikom ogrodów z całej Polski. Zainteresowani mogą znaleźć fachowe porady ekspertów na fanpage’u „Bricomarché po sąsiedzku” na Facebook’u, a także inspirujące zdjęcia na Instagramie.

21.06.2017 | przeczytano: 535 razy
1
Strona 1/1 (artykułów: 7)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764