logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brief: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 219

Instytut Monitorowania Mediów rozbudowuje swoje narzędzie o nowe, innowacyjne funkcje. Na Platformie IMM rozpoczyna działanie Asystent AI, który w intuicyjny i inteligentny sposób wesprze użytkowników w ich codziennej pracy z informacjami z mediów. Jednocześnie narzędzie monitorujące reklamy zostaje rozbudowane o moduł Analizy, dzięki któremu klienci Grupy IMM dokładniej zbadają skuteczność płatnych działań marketingowych.

29.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 550 razy
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu

Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.

20.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 417 razy
Marcin Goralewski na liście TOP30 portalu Wirtualne Media

Wirtualnemedia.pl - największy polski portal informacyjny poświęcony mediom, reklamie, nowym technologiom i PR, po raz pierwszy opublikował zestawienie TOP 30. Wskazano w nim osoby ze świata mediów, które szczególnie liczyły się w 2024 roku i z rozpędem wchodzą w 2025 rok. W kategorii “Twórcy” (ludzie mediów, którzy swoimi działaniami wyróżniali się na tle innych) znalazł się Marcin Goralewski, redaktor naczelny "Pulsu Biznesu".

10.01.2025 | Świat mediów | przeczytano: 408 razy

W czwartek 21.11 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM”.

10.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 229 razy
Startuje Mundus News Poland: źródło informacji dla menedżerów

Mundus International, źródło informacji, analiz politycznych i opinii, uruchamia nowy briefing informacyjny – Mundus News Poland. To szwedzkie centrum analityczne z siedzibą w Sztokholmie, po krajach nordyckich, wkracza na rynek polski. Briefingi informacyjne w języku angielskim będą oferować odbiorcom wysokiej jakości, starannie wyselekcjonowane informacje w przystępnej cenie, odpowiadając na potrzeby zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych firm poszukujących rzetelnych wiadomości o dynamicznej sytuacji w Polsce i krajowej polityce. Wyniki wyborów w USA zwiastują nową erę w relacjach transatlantyckich, a teraz, bardziej niż kiedykolwiek, firmy muszą śledzić informacje dotyczące handlu i bezpieczeństwa.

08.11.2024 | Świat mediów | przeczytano: 287 razy
Brief, please! Agencja Ancymony (*ancy) chce dotrzeć do marketerów

Zeszłoroczna kampania SAR „Przetargowe bingo”, której celem było budowanie świadomości na temat uczciwych praktyk w przetargach i opracowanie jak najlepszych standardów współpracy kliencko-agencyjnej, odbiła się szerokim echem w środowisku reklamowym. Agencja Ancymony (*ancy) idzie o krok dalej: w swojej najnowszej kampanii ogłasza erę kliencko-agencyjnych dream-teamów i narodziny czerwono-żółtego tandemu, na miarę tegorocznego, marvelowskiego hitu kinowego.

05.11.2024 | Z rynku | przeczytano: 455 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
PB Brief - nowy podcast Pulsu Biznesu

W czwartek, 17 października, zostanie wyemitowany premierowy odcinek podcastu PB BRIEF, przygotowany przez zespół „Pulsu Biznesu”. Audycję poprowadzi Marcin Dobrowolski, gospodarz programu. Podcast będzie dostępny dla słuchaczy od poniedziałku do piątku od godz. 7 rano.

16.10.2024 | Świat mediów | przeczytano: 447 razy
Metody na stres w kampanii Persen

Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.

12.09.2024 | Z rynku | przeczytano: 564 razy
Jak przeprowadzić onboarding freelancerów?

Skuteczne wdrożenie freelancerów to klucz do sukcesu każdej firmy. Niezależni specjaliści wnoszą unikalne umiejętności i wiedzę, ale aby w pełni wykorzystać ich potencjał, potrzebny jest skuteczny onboarding. Dzięki temu szybko odnajdą się w zespole i zaczną działać na pełnych obrotach.

19.08.2024 | Porady ekspertów | przeczytano: 1284 razy
AB Foto z nową agencją od social mediów

AB Foto – polska firma – posiadająca bogatą ofertę smartfonów, sprzętu fotograficznego (aparatów, obiektywów), akcesoriów FOTO i GSM powierzyła tworzenie contentu oraz prowadzenie mediów społecznościowych agencji Brief me.

09.08.2024 | Z rynku | przeczytano: 480 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 219)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764