logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 213

Po sukcesie pierwszej edycji programu „Big Brother” zarząd TVN Discovery  podjął decyzję o kontynuacji reality show w stacji TVN7. Druga edycja zostanie wyemitowana na antenie Siódemki oraz na platformie player.pl jesienią 2019 roku.

14.06.2019 | przeczytano: 77 razy
3 argumenty za wymianą drukarki biurowej

Wiele osób traktuje wymianę drukarki jako konieczność dyktowaną popsuciem się starego sprzętu. Skoro działa, to po co kupować nową? To duży błąd. Wykorzystywanie przestarzałego urządzenia w firmie może spowodować duże straty, wielokrotnie przekraczające cenę nowej drukarki. Oto kilka powodów dlaczego warto zastanowić się nad wymianą wysłużonego kombajnu.

12.06.2019 | przeczytano: 141 razy
Isobar Polska wyodrębnia dział Business Developmentu

Zespół odpowiadać będzie za rozwój biznesu Isobar Polska zarówno na rynku krajowym, jak i rynkach międzynarodowych. W jego skład wejdą Tomasz Targiński, Pola Ziejewska i Kamila Hećman.

20.05.2019 | przeczytano: 217 razy

Od czasu wynalezienia ruchomych czcionek przez Gutenberga historia druku to historia ciągłych innowacji. Z czasem technologia stawała się bardziej precyzyjna, tańsza i coraz powszechniejsza. Prawdziwą rewolucję przyniosły lata 90, kiedy to drukarki i skanery masowo trafiły na nasze biurka. Od tamtego czasu innowacyjność jednak nie słabnie, a sektor co roku zaskakuje użytkowników nowymi rozwiązaniami. Czego możemy oczekiwać w przyszłości od dobrze nam znanych skanerów i drukarek?

23.04.2019 | przeczytano: 324 razy
„Europa da się lubić – 15 lat później” – nowy rozrywkowy program TVP2

15 lat obecności Polski w Unii Europejskiej to doskonała okazja do świętowania. Już 27 kwietnia na antenie TVP2 zagości show, nawiązujące do uwielbianego przez widzów, bijącego rekordy popularności, rozrywkowego programu „Europa da się lubić”, który w odświeżonej formie poprowadzi Monika Zamachowska.

19.04.2019 | przeczytano: 312 razy
2,23 mln widzów debiutu „Big Brothera”

W niedzielę, 17 marca, na antenę TVN7, po 18 latach od pierwszej polskiej edycji, powrócił program „Big Brother”. Odcinek na żywo, którego gospodarzami byli Agnieszka Woźniak-Starak i Bartek Jędrzejak zgromadził przed telewizorami 2,23 mln widzów, a stacja odnotowała najwyższą oglądalność w historii kanału.

27.03.2019 | przeczytano: 154 razy

W erze rosnącego zagrożenia cyberatakami firmy stają się coraz bardziej świadome konieczności inwestowania w odpowiednie zabezpieczenia sieci. Wycieki danych przestały być domeną działów informatycznych, a związane z nimi straty zmusiły korporacje do bardzo poważnego traktowania kwestii cyberbezpieczeństwa. Przy projektowaniu systemów zabezpieczeń firmy niestety często bagatelizują zagrożenia związane z bezpieczeństwem druku.

26.03.2019 | przeczytano: 175 razy

Drukarka i skaner są nadal koniecznymi elementami wyposażenia 99 proc. biur. Co więcej, ich eksploatacja rośnie z roku na rok, a blisko dwie trzecie firm twierdzi, że bez możliwości drukowania nie mieliby możliwości prowadzenia działalności.

21.03.2019 | przeczytano: 142 razy

15 marca na uroczystej gali wręczenia nagród iF Design Awards produkty firmy Brother zostały wyróżnione aż sześciokrotnie. W uznaniu za wyjątkowe wartości użytkowe i estetyczne nagrodzone zostały m.in. laserowe drukarki z serii L3000 oraz drukarka etykiet P-touch. To już 12. rok z rzędu, kiedy Brother zdobył statuetki w tym prestiżowym konkursie, powiększając całkowitą pulę nagród do siedemdziesięciu dwóch.

18.03.2019 | przeczytano: 577 razy

Urządzenia Brother, w tym drukarka, dwa urządzenia wielofunkcyjne oraz skaner mobilny, otrzymały cztery wyróżnienia Winter Pick Awards 2019, przyznawane przez Niezależne laboratorium testowe Buyers Lab.

04.03.2019 | przeczytano: 190 razy
1 2 3
Strona 1/22 (artykułów: 213)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764