logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 209
„Europa da się lubić – 15 lat później” – nowy rozrywkowy program TVP2

15 lat obecności Polski w Unii Europejskiej to doskonała okazja do świętowania. Już 27 kwietnia na antenie TVP2 zagości show, nawiązujące do uwielbianego przez widzów, bijącego rekordy popularności, rozrywkowego programu „Europa da się lubić”, który w odświeżonej formie poprowadzi Monika Zamachowska.

19.04.2019 | przeczytano: 87 razy
2,23 mln widzów debiutu „Big Brothera”

W niedzielę, 17 marca, na antenę TVN7, po 18 latach od pierwszej polskiej edycji, powrócił program „Big Brother”. Odcinek na żywo, którego gospodarzami byli Agnieszka Woźniak-Starak i Bartek Jędrzejak zgromadził przed telewizorami 2,23 mln widzów, a stacja odnotowała najwyższą oglądalność w historii kanału.

27.03.2019 | przeczytano: 141 razy

W erze rosnącego zagrożenia cyberatakami firmy stają się coraz bardziej świadome konieczności inwestowania w odpowiednie zabezpieczenia sieci. Wycieki danych przestały być domeną działów informatycznych, a związane z nimi straty zmusiły korporacje do bardzo poważnego traktowania kwestii cyberbezpieczeństwa. Przy projektowaniu systemów zabezpieczeń firmy niestety często bagatelizują zagrożenia związane z bezpieczeństwem druku.

26.03.2019 | przeczytano: 167 razy

Drukarka i skaner są nadal koniecznymi elementami wyposażenia 99 proc. biur. Co więcej, ich eksploatacja rośnie z roku na rok, a blisko dwie trzecie firm twierdzi, że bez możliwości drukowania nie mieliby możliwości prowadzenia działalności.

21.03.2019 | przeczytano: 136 razy

15 marca na uroczystej gali wręczenia nagród iF Design Awards produkty firmy Brother zostały wyróżnione aż sześciokrotnie. W uznaniu za wyjątkowe wartości użytkowe i estetyczne nagrodzone zostały m.in. laserowe drukarki z serii L3000 oraz drukarka etykiet P-touch. To już 12. rok z rzędu, kiedy Brother zdobył statuetki w tym prestiżowym konkursie, powiększając całkowitą pulę nagród do siedemdziesięciu dwóch.

18.03.2019 | przeczytano: 561 razy

Urządzenia Brother, w tym drukarka, dwa urządzenia wielofunkcyjne oraz skaner mobilny, otrzymały cztery wyróżnienia Winter Pick Awards 2019, przyznawane przez Niezależne laboratorium testowe Buyers Lab.

04.03.2019 | przeczytano: 178 razy
Brother uzupełnia serię drukarek etykiet i paragonów o nowe urządzenie mobilne

Brother uzupełnia serię RJ o nową mobilną drukarkę paragonów i etykiet - RJ-4250WB. Urządzenie, charakteryzujące się szybką pracą i wysoką wytrzymałością, pozwala w szybki i wygodny sposób drukować paragony, faktury i etykiety w terenie.

07.02.2019 | przeczytano: 148 razy
Brother RJ-4230B – nowa wytrzymała drukarka etykiet i paragonów

Brother wprowadza do oferty przenośną, 4-calową drukarkę paragonów i etykiet RJ-4230B, przeznaczoną do eksploatacji w wymagających warunkach. Kompaktowe urządzenie znajdzie zastosowanie w branżach wykorzystujących mobilne drukarki termiczne.

24.01.2019 | przeczytano: 236 razy
Brother – trzy biurowe urządzenia atramentowe formatu A3

Brother wprowadza do oferty trzy nowe atramentowe urządzenia wielofunkcyjne, które oferują funkcje i wydajność znane z modeli biznesowych. Urządzenia wykorzystują wkłady atramentowe o wysokiej wydajności, wynoszącej nawet 6000 stron, i pozwalają na drukowanie na nośnikach formatu A3.

09.01.2019 | przeczytano: 179 razy
Dekada obecności Codemedia na rynku

Codemedia, jeden z większych niesieciowych domów mediowych na polskim rynku, obchodzi okrągłe urodziny. Od 10 lat wykorzystując różne typy mediów łączy reklamodawców z konsumentami. W tym czasie Codemedia zaufało ponad 150 polskich i zagranicznych marek. Jubileusz domu mediowego poprzedziła zmiana struktury i identyfikacji wizualnej.

05.12.2018 | przeczytano: 186 razy
1 2 3
Strona 1/21 (artykułów: 209)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764