logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 242

Pandemia koronawirusa wymusiła na przedsiębiorcach wdrożenie dodatkowych obostrzeń, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa zarówno swoim pracownikom, jak i klientom. Każda przestrzeń, czy to hala magazynu, biuro czy też sala restauracyjna musi zostać dostosowana do panujących regulacji – w zależności od specyfiki miejsca przedsiębiorcy spotykają się z innymi wyzwaniami. Jednak zachowanie odpowiedniej odległości, zakrywanie ust i nosa oraz konieczność dezynfekcji dłoni obowiązuje w większość organizacji i firm. Należy zauważyć, że w ferworze codziennej pracy mogą one umknąć uwadze pracowników czy też gości, dlatego szczególnie ważne jest przypominanie o „regułach gry” podczas pandemii i przygotowanie odpowiedniego oznaczenia, które będzie czytelne, widoczne i przede wszystkim sanitarne. Warto zadbać, aby ta komunikacja nie była nachalna, lecz skuteczna – dlatego należy zastanowić się nad formą graficzną.

23.07.2020 | przeczytano: 223 razy
Prof. Jerzy Hausner: co dalej z polską gospodarką?

Były wicepremier, minister gospodarki i pracy oraz członek Rady Polityki Pieniężnej był gościem kolejnego webinarium z cyklu organizowanego przez ERGO Hestię. Podczas wirtualnego spotkania prognozował, co w najbliższym czasie czeka polską gospodarkę i które segmenty najbardziej odczują pandemię. Na szczęście nie brakowało również dobrych wiadomości.

29.05.2020 | przeczytano: 374 razy
Brother przekazał 97 tys. zł na walkę z koronawirusem

Brother przeprowadził akcję „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas”. Dealerzy, którzy nabyli produkty biznesowe objęte promocją przyczynili się do przekazania 97 780 zł na rzecz wsparcia walki z pandemią koronawirusa w Polsce.

21.05.2020 | przeczytano: 236 razy
Brother: „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas”

Brother uruchamia akcję „Razem przeciwko Covid-19 | Dołącz do nas”. Dealerzy, którzy od 14 kwietnia do 15 maja 2020 r. kupią dedykowane biznesowi modele Brother z dystrybucji, przyczynią się do wsparcia walki z epidemią koronawirusa.

29.04.2020 | przeczytano: 242 razy

Brother Polska jak co roku, chce wesprzeć lokalne społeczeństwo. W związku z pandemią firma zdecydowała się wesprzeć lekarzy i personel medyczny w walce z wirusem COVID-19 i przekazać niezbędny sprzęt ochronny do instytucji opieki zdrowotnej.

22.04.2020 | przeczytano: 146 razy
Jak dobrać kolor do logo marki?

Kolor może mieć znaczący wpływ na decyzje zakupowe. Za pomocą wzroku dociera do nas aż 80% ogółu informacji – co za tym idzie, konsument ocenia produkt w dużej mierze na podstawie tego, co zobaczy. Według badań przeprowadzonych przez M. Castelhano i J. Hendersona, nasz mózg o wiele lepiej rozumie i zapamiętuje obraz w oryginalnych kolorach. Co więcej, zbyt duża ilość barw spowoduje, że nasz przekaz będzie chaotyczny i nieczytelny. W końcu to kolor jest zauważany przez otoczenie jako pierwszy. Badania University of Loyola, wskazują, że barwy mogą zwiększyć rozpoznawalność marki aż o 80% - dlatego też warto wykorzystać ich potencjał.

19.03.2020 | przeczytano: 556 razy
14. edycja Profi Post Photo w marcu w Krakowie

Na swoim koncie mają szereg prestiżowych zleceń, m. in. sesję brytyjskiej rodziny królewskiej, cztery okładki z gwiazdami Marvela dla Vanity Fair oraz sesję obsady „Gwiezdnych Wojen”, a w portfolio zdjęcia największych gwiazd popkultury.

09.03.2020 | przeczytano: 743 razy

Prezes UOKiK nałożył na firmę Brother 1,4 mln zł kary za narzucanie sklepom internetowym minimalnej ceny drukarek - poinformował w komunikacie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Firma dobrowolnie poddała się karze.

10.02.2020 | przeczytano: 244 razy
Rok 2019 – czasem Playera

Player ma za sobą świetny rok! Był to dla serwisu czas bezprecedensowej liczby premier kontentowych – ponad 70 – wprowadzenia nowych usług i kolekcji tematycznych, a także znacznego poszerzenia bazy płatnych użytkowników. To wszystko przekłada się na to, że Player jest dziś jednym z najlepszych i najpopularniejszych na rynku. W 2019 roku po raz kolejny potwierdził pozycję lidera wśród serwisów VOD pod względem czasu spędzanego na platformie.  

10.02.2020 | przeczytano: 394 razy
Jak drukują i kupują małe i średnie firmy

Firma Brother Polska opublikowała wyniki badania poświęconego drukowi w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach. Analiza pokazuje, że firmy powszechnie wykorzystują urządzenia drukujące, przy czym największą wagę przywiązują do kosztów związanych z ich zakupem i eksploatacją.

07.02.2020 | przeczytano: 270 razy
1 2 3
Strona 1/25 (artykułów: 242)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764