logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Budimex: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 35
Budimex: 313-metrowy mural na stacji ‎Warszawa Zachodnia

Na terenie Dworca Zachodniego w Warszawie powstał jeden z najdłuższych w Polsce murali. Grafika jest efektem współpracy Grupy Budimex oraz PKP PLK i przedstawia łączące ich wartości: bezpieczeństwo, edukację, infrastrukturę, modernizację, jakość życia, środowisko oraz mobilność.

07.11.2023 | przeczytano: 462 razy
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

21.08.2023 | przeczytano: 848 razy
Still Like wygrywa obsługę Strefy Rodzica Budimex Dzieciom

Agencja kreatywna Still Like złożyła najlepszą ofertę na obsługę akcji CSR „Strefa Rodzica. Budimex Dzieciom”. To ogólnopolski program społeczny, którego celem jest tworzenie przyjaznych stref dla dzieci i ich opiekunów w szpitalach w całym kraju.

06.10.2022 | przeczytano: 459 razy
Polskie dzieci bezpieczniejsze na drogach. Tygrys uczy odpowiednich zachowań

Kolejny rok działalności programu Hello ICE upływa pod znakiem bezpieczeństwa. Organizator akcji, firma Budimex, zamyka tegoroczny cykl spotkań w szkołach, inwestycji w infrastrukturę w okolicach placówek edukacyjnych oraz zbierania informacji o niebezpiecznych punktach na mapie. Program łączy edukację najmłodszych z działaniami poprawiającymi poziom bezpieczeństwa na drogach w całym kraju. Ambasadorem akcji jest Sebastian Mila, były reprezentant Polski w piłce nożnej.

04.01.2022 | przeczytano: 945 razy

We wtorek, 9 listopada, agencja wspierała organizacyjnie konferencję prezentującą wyniki finansowe Grupy Budimex po 3 kwartałach 2021.  Spotkanie skierowane do inwestorów i dziennikarzy, odbyło się w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Wydarzenie miało charakter hybrydowy.

24.11.2021 | przeczytano: 437 razy
Najbardziej kreatywne kampanie rekrutacyjne – kolejna edycja „Liderów Rekrutacji”

Poszukiwanie i pozyskiwanie talentów na rynku pracy w wielu branżach nie należy do najłatwiejszych. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, część firm stawia na nieszablonowe i kreatywne kampanie rekrutacyjne, często wykorzystując do tego szerokie możliwości, jakie dają media społecznościowe oraz marketing internetowy. Wyróżniające się, nieszablonowe rekrutacje mogą zostać nagrodzone, bo właśnie wystartowała kolejna edycja „Liderów Rekrutacji” OLX.

22.09.2021 | przeczytano: 1275 razy

Promowanie zaangażowania agencji we wsparcie ważnych projektów społecznych jest jednym z flagowych wątków prac Związku Firm PR – to element szerokiej strategii wspierania najwyższych standardów etycznych w branży. Już po raz drugi ZFPR publikuje specjalny raport podsumowujący najciekawsze inicjatywy, jakie agencje zrealizowały non profit. Najnowszy raport Związku obejmuje okres ponad roku, od początku 2020 r. do wiosny 2021 r. i prezentuje ponad 20 przykładów zaangażowania PR-owców we wsparcie organizacji i inicjatyw pozarządowych.

10.08.2021 | przeczytano: 404 razy
Raporty społeczne firm i organizacji walczą o nagrodę internautów

Rozpoczęło się głosowanie internetowe w Konkursie Raporty Społeczne, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Internauci będą mogli wybierać spośród  56 nadesłanych raportów, oddając swój głos poprzez formularz na stronie raportyspoleczne.pl. Głosowanie potrwa do 14 września, a ogłoszenie wyników nastąpi 15 października podczas gali online.

31.08.2020 | przeczytano: 872 razy
Content Marketing w czasach zarazy

Według danych AdReport w kwietniu zrealizowano 763 kampanie reklamowe oparte na działaniach contentowych. Było to o 10,8 proc. mniej niż w marcu, kiedy miało miejsce 855 tego typu promocji. Oznacza to, że spadek liczby działań contentowych, wynikający z pandemii koronawirusa, był mniejszy niż w segmencie kampanii display.

26.05.2020 | przeczytano: 1258 razy

Do służb medycznych płynie różnoraka pomoc ze strony biznesu – część firm przekazuje środki finansowe, inne organizują pomoc rzeczową, jeszcze inne ukierunkowują swoją działalność na potrzeby walki z koronawirusem, szyjąc maseczki, produkując odzież ochronną albo dostarczając posiłki medykom. Zaangażowanie w działania pomocowe jest społecznie oczekiwane, ale może też przełożyć się na wzrost zaufania do marki. Pod warunkiem że firma realizuje je w zgodzie ze swoją strategią i pracownikami. – W wielu firmach, szczególnie na początku, to pracownicy zaczęli organizować tego typu pomoc – mówi Tomasz Smorgowicz z Wyższej Szkoły Bankowej w Gdyni.

30.04.2020 | przeczytano: 730 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 35)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764