logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Burda Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 31
IAB HowTo: AI Transformation. Jak sztuczna inteligencja zmienia Twój biznes

Sztuczna inteligencja wkracza w coraz większy obszar naszego życia, od medycyny po branżę reklamową. Jak skorzystać z jej potencjału w biznesie? Na te i inne pytania odpowiemy podczas konferencji "IAB HowTo: AI Transformation", która odbędzie się 16 listopada 2023 roku o w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

24.10.2023 | przeczytano: 444 razy
Monika Maszkiewicz dołącza do Iberion

Wraz z początkiem marca do grupy mediowo-społecznościowej Iberion dołącza Monika Maszkiewicz. Dziennikarka wzmocni dział video show-biznesowego serwisu Świat Gwiazd. Maszkiewicz wcześniej związana była z portalem Party.pl.

01.03.2023 | przeczytano: 1045 razy
Awanse w serwisach Wirtualnej Polski

Wiktoria Jakubowska-Karbowniczek awansowała na stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego Wirtualnej Polski. Jej dotychczasowe stanowisko szefowej WP Kobiety objęła Patrycja Ceglińska-Włodarczyk. Julia Alama została szefową Pyszności.pl.

08.02.2023 | przeczytano: 919 razy

Podmioty istniejące od lat na rynku cyfrowej reklamy, łączą siły pod jedną marką. Aby zapewnić jednolite nazewnictwo usług i podkreślić zintegrowany charakter oferty MOVIads, AUDIOads, VIDEOads, PERFOads, EMAILads oraz DISPLAYads tworzą od teraz Audience Media Group. Nowy model biznesowy Grupy pozwoli jeszcze efektywniej świadczyć klientom usługi w pięciu obszarach digitalu.

13.07.2022 | przeczytano: 501 razy

Z przyjemnością informujemy, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał pozytywną decyzję w sprawie przejęcia Edipresse Polska przez Burda Media Polska (BMP).

24.02.2022 | przeczytano: 460 razy

Alexander Sorg, obecny prezes Burda Media Polska, odejdzie z firmy z końcem lutego 2022 roku.

09.02.2022 | przeczytano: 449 razy

W ramach reorganizacji swojego portfolio Burda Media Polska podjęła decyzję o zamknięciu grupy tytułów (wersje drukowane i online) związanych z marką „Focus” („Focus”, „Focus Historia”, „Focus Coaching”) oraz magazynów „Elle Man” (wersja drukowana i online) i „Samo Zdrowie” (wersja drukowana). Ostatnie numery magazynów z rodziny „Focus” oraz magazynu „Samo Zdrowie” pojawią się na rynku w lutym br. Ostatni numer „Elle Man” planowany jest na marzec 2022 r.  

27.01.2022 | przeczytano: 319 razy
K2 Precise wzmacnia zespół New Business

K2 Precise (Grupa K2) rozbudowuje dział New Business. Marta Kubik, dotychczasowa Growth Managerka, awansowała na stanowisko Head of New Business. Do agencji dołączyła także Aleksandra Krzyżanowska, która objęła stanowisko Business Development Manager.

18.08.2021 | przeczytano: 560 razy
Burda przedłużyła umowę na wydawanie Glamour w Polsce

BurdaInternational podpisała umowę z Condé Nast Publications na wydawanie na polskim rynku „Glamour”, multimedialnego brandu lifestyle’owego skierowanego do kobiet. Umowa została zawarta na trzy lata i obowiązuje do końca 2024 r. Jest to kolejna umowa licencyjna pomiędzy Burdą a Condé Nast Publications dotycząca tego pisma.

09.08.2021 | przeczytano: 453 razy
Nowa szefowa serwisu Kobieta.pl

Sandra Hajduk, która na początku 2020 roku objęła prowadzenie serwisu Gala.pl, od sierpnia zmieni swoją dotychczasową funkcję i zostanie redaktor prowadzącą serwisu Kobieta.pl - marki należącej do wydawnictwa Burda Media Polska. Tytuł nie jest objęty licencją. Na polskim rynku istnieje ponad dekadę.

02.08.2021 | przeczytano: 611 razy
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 31)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764