logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Burda Media: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 28

Podmioty istniejące od lat na rynku cyfrowej reklamy, łączą siły pod jedną marką. Aby zapewnić jednolite nazewnictwo usług i podkreślić zintegrowany charakter oferty MOVIads, AUDIOads, VIDEOads, PERFOads, EMAILads oraz DISPLAYads tworzą od teraz Audience Media Group. Nowy model biznesowy Grupy pozwoli jeszcze efektywniej świadczyć klientom usługi w pięciu obszarach digitalu.

13.07.2022 | przeczytano: 234 razy

Z przyjemnością informujemy, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał pozytywną decyzję w sprawie przejęcia Edipresse Polska przez Burda Media Polska (BMP).

24.02.2022 | przeczytano: 355 razy

Alexander Sorg, obecny prezes Burda Media Polska, odejdzie z firmy z końcem lutego 2022 roku.

09.02.2022 | przeczytano: 270 razy

W ramach reorganizacji swojego portfolio Burda Media Polska podjęła decyzję o zamknięciu grupy tytułów (wersje drukowane i online) związanych z marką „Focus” („Focus”, „Focus Historia”, „Focus Coaching”) oraz magazynów „Elle Man” (wersja drukowana i online) i „Samo Zdrowie” (wersja drukowana). Ostatnie numery magazynów z rodziny „Focus” oraz magazynu „Samo Zdrowie” pojawią się na rynku w lutym br. Ostatni numer „Elle Man” planowany jest na marzec 2022 r.  

27.01.2022 | przeczytano: 168 razy
K2 Precise wzmacnia zespół New Business

K2 Precise (Grupa K2) rozbudowuje dział New Business. Marta Kubik, dotychczasowa Growth Managerka, awansowała na stanowisko Head of New Business. Do agencji dołączyła także Aleksandra Krzyżanowska, która objęła stanowisko Business Development Manager.

18.08.2021 | przeczytano: 434 razy
Burda przedłużyła umowę na wydawanie Glamour w Polsce

BurdaInternational podpisała umowę z Condé Nast Publications na wydawanie na polskim rynku „Glamour”, multimedialnego brandu lifestyle’owego skierowanego do kobiet. Umowa została zawarta na trzy lata i obowiązuje do końca 2024 r. Jest to kolejna umowa licencyjna pomiędzy Burdą a Condé Nast Publications dotycząca tego pisma.

09.08.2021 | przeczytano: 282 razy
Nowa szefowa serwisu Kobieta.pl

Sandra Hajduk, która na początku 2020 roku objęła prowadzenie serwisu Gala.pl, od sierpnia zmieni swoją dotychczasową funkcję i zostanie redaktor prowadzącą serwisu Kobieta.pl - marki należącej do wydawnictwa Burda Media Polska. Tytuł nie jest objęty licencją. Na polskim rynku istnieje ponad dekadę.

02.08.2021 | przeczytano: 353 razy

Burda Media Polska (BMP) porozumiała się z Gruner und Jahr  (G+J) w sprawie nabycia na rynku polskim grupy popularno-naukowych marek wydawniczych „Focus”, wraz z portalem Focus.pl. „Focus” jest silną marką medialną i publikacją popularnonaukową o ugruntowanej pozycji w Polsce. Przejęcie ”Focusa” umożliwi BMP dalszy rozwój marki na polskim rynku i kontynuację prac nad dopasowaniem treści do oczekiwań polskich odbiorców. Do tej pory „Focus” był wydawany przez BMP na podstawie licencji udzielonej przez G+J.

29.07.2021 | przeczytano: 366 razy
Joanna Lorynowicz nową naczelną „Elle”

Od 19 sierpnia 2021 r. Joanna Lorynowicz będzie redaktorką naczelną miesięcznika „Elle”, wydawanego przez Burda Media Polska (BMP). Nowa naczelna ma bogate doświadczenie w kreowaniu luksusowych pism kobiecych i nowe pomysły na polskie wydanie Elle.

09.07.2021 | przeczytano: 480 razy

Burda Media Polska i szwajcarska firma Edipresse Group podpisały umowę o sprzedaży Edipresse Polska. W ramach tej umowy Burda Media Polska przejmie multimedialne i digitalowe portfolio Edipresse Polska, do którego należą popularne serwisy internetowe dla kobiet m.in. Wizaz.pl, Polki.pl, Party.pl, Viva.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Niania.pl oraz dwutygodniki Viva i Party, a także magazyny z segmentu true stories (razem 13 tytułów). Transakcja wymaga zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.  

06.05.2021 | przeczytano: 245 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 28)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764