logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

C108: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Potrójna oszczędność hasłem kampanii eko-zmywarek Amica

Amica rusza z nową kampanią EKO-zmywarek, która będzie koncentrowała się na oszczędności i ekologii. Celem działań jest uświadomienie odbiorcom, że odpowiednie rozwiązania technologiczne i funkcje urządzeń mogą nie tylko poprawić los planety, lecz także pozytywnie wpłynąć na domowy budżet.

06.11.2023 | przeczytano: 424 razy
Kampania nowych płyt indukcyjnych 3.0 od Amica

Grupa Amica wprowadziła na rynek przełomową linię płyt indukcyjnych z technologią HobControl Pro. Inteligentny algorytm, stanowiący podstawę działania precyzyjnych programów temperaturowych, sprawia, że potrawy nie kipią, nie przypalają się i nie trzeba ich mieszać! Kampania „Genialny Karol” ma jasny przekaz: gotując z nową płytą indukcyjną Amica nic nie jest kwestią przypadku. Zawsze możesz być pewien doskonałych efektów.

12.09.2023 | przeczytano: 529 razy
Julia Zakrzewska wzmacnia zespół agencji Luckyyou

Do zespołu agencji LUCKYYOU dołączyła Julia Zakrzewska, obejmując stanowisko Project Managerki. Wcześniej, przez ponad 7 lat, zdobywała doświadczenie w zespołach Client Service agencji takich jak: V&P, C108 czy CleverAgency.

23.11.2022 | przeczytano: 782 razy
Amica z nową kampanią piekarników parowych skierowaną do młodych

We wrześniu wystartowała nowa kampania piekarników parowych marki Amica. Producent ze swoim nowoczesnym produktem chce dotrzeć przede wszystkim do młodych ludzi, którzy mnóstwo czasu spędzają w mediach społecznościowych. Tam też, z pomocą znanego dziennikarza i podcastera Karola Paciorka, który został zaproszony do projektu, Amica edukuje, co daje para w piekarniku i przekonuje, jak w prosty sposób można wyczarowywać w nim doskonałe, aromatyczne dania – nawet, jeśli nie jest się mistrzem kuchni.

22.09.2022 | przeczytano: 852 razy

Skuteczne, a zarazem ciche i sterylne zmywanie – takie efekty gwarantują nowe zmywarki Amica. 1 września 2021 r. rusza kampania promocyjna tych urządzeń. Komunikacja będzie skoncentrowana w przestrzeni online, w tym także na kanałach marki w mediach społecznościowych.

01.09.2021 | przeczytano: 425 razy
Amica promuje sprzęty parowe w kampanii „Mężczyzna idealny szuka pary”

16 sierpnia br. Amica rozpoczyna kontynuację kampanii nowoczesnych urządzeń parowych pod hasłem „Mężczyzna idealny szuka pary”. Premiera komunikacji miała miejsce w połowie maja bieżącego roku. Przy okazji tej kampanii Amica zwraca uwagę na wciąż aktualny temat „ideału” męskości oraz partnerstwa. Działaniom promocyjnym będzie towarzyszyła kampania internetowa oraz promocja na sprzęty parowe.

16.08.2021 | przeczytano: 593 razy
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe

17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.

17.05.2021 | przeczytano: 931 razy
„Pora na parę!” – rusza nowa kampania produktowa

„Pora na parę!” to nowa kampania wielozadaniowych piekarników parowych marki Amica, której celem jest pokazanie jak szybko i łatwo można przygotować pyszne i zdrowe posiłki niezależnie od pory dnia i roku. Kampania prowadzona będzie w mediach tradycyjnych i w digitalu.

31.03.2021 | przeczytano: 642 razy
Płyty indukcyjne 2.0 od Amica – rusza nowa kampania produktowa

Amica rusza z ogólnopolską kampanią produktową płyt indukcyjnych 2.0. Wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność to podstawowe wyróżniki nowych płyt marki Amica. Na tych cechach skoncentruje się także kampania. Spot reklamowy, który jest w niej wykorzystywany opowiada o codziennych realnych potrzebach użytkowników sprzętu AGD.

18.09.2020 | przeczytano: 1019 razy
C108 i Szut Szut Studio twórcami spotu wizerunkowego Amica

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Amica „Razem każdego dnia”, której głównym narzędziem jest spot 30’’ (do TV) oraz 45’’ (do digital).

29.07.2020 | przeczytano: 1503 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764