logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CD PROJEKT: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 18
Znamy Jury konkursu Złote Spinacze 2023

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

21.08.2023 | przeczytano: 810 razy
Kampania #Powiedzcześćróżnorodności

9 maja 2023 r. wystartowała ogólnopolska kampania społeczna #PowiedzCześćRóżnorodności. Jej inicjatorzy - Fundacja DEI Alliance oraz firma Better - połączyli siły z ponad 20 partnerami, by wspólnie pokazać wartość, jaką z różnorodności czerpią firmy, organizacje i całe społeczeństwo. Jako ludzie tworzymy niepoliczalny zbiór różnorodnych doświadczeń i perspektyw oglądania świata, wzajemnie się uzupełniamy i wzbogacamy. Warto z tego skorzystać.

18.05.2023 | przeczytano: 1044 razy
Trzecia edycja Gaming Marketing Days już 1-2 czerwca

Thiago Stelle z Kraft Heinz, Javier De Castro Serrano i Tom Elton z Pernod Ricard (Ballantine’s), Stan Georgiev z Ready Player Me czy Miłosz Szyński z G2 Esports - to tylko część prelegentów, którzy za darmo podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem podczas Gaming Marketing Days. Trzecia edycja międzynarodowej konferencji organizowanej przez agencję gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) odbędzie się już w dniach 1-2 czerwca. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.

31.05.2022 | przeczytano: 1044 razy
Trzy nowe klipy w kampanii reklamowej Oshee Wiedźmin

Współpraca OSHEE  i CD PROJEKT RED rozeszła się szerokim echem wśród fanów uniwersum Wiedźmina. Produkty sygnowane marką Wiedźmin, w tym „wyostrzające zmysły” eliksiry, cieszą się niesłabnącą popularnością, a kampania promocyjna wchodzi w nowy, cyfrowy etap. W tym celu powstały trzy nowe klipy reklamowe.

06.12.2021 | przeczytano: 759 razy
Agencja Ancymony z kreacją kampanii OOH dla Oshee i CD Projekt Red

W efekcie współpracy nawiązanej pomiędzy OSHEE i CD PROJEKT RED, od września br. na rynku dostępne są napoje funkcjonalne sygnowane marką OSHEE Wiedźmin. Za przygotowanie kreacji kampanii OOH, która właśnie startuje, odpowiada agencja Ancymony.

20.10.2021 | przeczytano: 918 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Rusza współpraca Oshee i CD Projekt Red

OSHEE łączy siły z CD PROJEKT RED, wprowadzając na rynek limitowaną serię napojów funkcjonalnych sygnowanych marką Wiedźmin. Każdy z produktów będzie nawiązywać w swojej charakterystyce do postaci, artefaktów czy magii znanej z uniwersum, które zyskało miliony fanów na całym świecie. Napoje trafią na półki sklepowe już we wrześniu. Dodatkowo, wprowadzeniu unikatowych produktów OSHEE będzie towarzyszyć zaplanowana od października kampania outdoorowa i digitalowa, oraz loteria, w której do wygrania będzie ponad 2000 nagród.

02.09.2021 | przeczytano: 1467 razy

GOG.COM, należąca do Grupy CD PROJEKT cyfrowa platforma dystrybucji gier, rozpoczęła internetową kampanię reklamową gry Cyberpunk 2077. W ramach stałej współpracy z GOG realizuje ją agencja Bluerank.

07.12.2020 | przeczytano: 389 razy
Sprite prezentuje unikalną edycję puszek i butelek inspirowaną grą Cyberpunk 2077

Sprite ugasi pragnienie graczy, którzy oczekują jednej z najgłośniejszych tegorocznych produkcji gamingowych - gry Cyberpunk 2077.  We współpracy z CD PROJEKT RED marka zaprojektowała unikalną edycję puszek i butelek z postaciami z gry. Limitowana edycja napoju jest dostępna na rynku od listopada. Ponadto z okazji nadchodzącej premiery marka Sprite przygotowuje szereg aktywności dla fanów gry i nie tylko.

16.11.2020 | przeczytano: 926 razy
Play rozpoczyna współpracę z CD Projekt Red

Play i CD PROJEKT RED łączą siły. Nadchodzącej premierze gry Cyberpunk 2077 będą towarzyszyć liczne atrakcje przygotowane przez Play z myślą o fanach gry i nie tylko. Pierwszą z nich jest konkurs, a w nim do wygrania… własny mural na jednej z warszawskich kamienic.

09.11.2020 | przeczytano: 678 razy

Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przeglądzie ofert na obsługę mediową kampanii offline promującej najnowszą grę studia CD PROJEKT RED – Cyberpunk 2077.

14.10.2020 | przeczytano: 412 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 18)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764