logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CDA Premium: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11

Spółki CDA S.A. oraz Emitel S.A. zawarły umowę na świadczenie usług dodatkowych w multipleksie ósmym, dzięki czemu aplikacja z filmami i serialami CDA Premium dostępna będzie dla odbiorców MUX-8 telewizji naziemnej od 1 marca 2023 roku. Tym samym CDA jest pierwszą niezależną polską platformą SVOD, która dostępna będzie dla widzów naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce.

02.03.2023 | przeczytano: 365 razy

Na koniec marca br. liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 266 tys., a wpływy Spółki ze sprzedaży w pierwszym kwartale 2020 wyniosły 13 mln zł. Rekordy popularności biła też aplikacja CDA na telewizory i urządzenia mobilne - łączna liczba instalacji przekroczyła 5 mln 300 tys.

17.04.2020 | przeczytano: 476 razy
Home.pl i CDA rozpoczynają współpracę

Największy w Polsce dostawca usług internetowych i czołowy polski serwis rozrywkowy rozpoczynają współpracę. W jej wyniku do oferty home.pl trafią karty prepaid gwarantujące dostęp do filmów na platformie CDA Premium.

26.02.2020 | przeczytano: 760 razy
CDA przejmuje Kapitana Bombę

Spółki CDA S.A. i 4Fun Media S.A. zawarły umowę na mocy której CDA przejęła  autorskie prawa majątkowe do wszystkich wyprodukowanych do tej pory animowanych filmów „Kapitan Bomba”, „Laserowy gniew dzidy” oraz „Kaliber 200 Volt”. Strony nie ujawniają wysokości transakcji.

09.01.2020 | przeczytano: 3489 razy
Liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 200 tysięcy

Po raz pierwszy w historii serwisu liczba subskrypcji płatnego kanału sVOD CDA Premium przekroczyła 200 tys. Według Spółki wpływ na rekordową sprzedaż ma zarówno oferta CDA Premium, jak i coraz lepsza dostępność samej aplikacji oraz powiększająca się liczba partnerskich punktów sprzedaży.

11.09.2019 | przeczytano: 679 razy
Rynek płatnej telewizji i VOD wart 7 mld zł i wciąż rośnie?

Według danych PMR, w 2018 r. wartość polskiego rynku płatnej telewizji oraz płatnych usług VOD osiągnęła poziom blisko 7 mld zł, rosnąc w skali roku o 4%. Pozytywna koniunktura rynkowa to przede wszystkim efekt dynamicznie rosnących przychodów w segmencie VOD, który w ubiegłym roku odpowiadał za 12% całej wartości rynku. W najnowszym raporcie: „Rynek płatnej telewizji i VOD w Polsce 2019. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2019-2024” PMR prognozuje, że w 2024 r. udział ten wzrośnie do blisko jednej piątej części rynku.

13.08.2019 | przeczytano: 1458 razy
Ponad 2 miliony pobrań aplikacji CDA

Liczba pobrań aplikacji CDA na urządzenia mobilne oraz na Smart TV przekroczyła 2 miliony 200 tysięcy. Jak dotąd aplikacje najczęściej pobierali posiadacze tabletów i smartfonów, ale to wśród użytkowników telewizorów widać największy wzrost zainteresowania.

24.07.2019 | przeczytano: 1748 razy

Obie spółki zdecydowały się na zacieśnienie i zintensyfikowanie trwającej od dwóch lat współpracy. CDA rozbuduje treści Premium Free w obszarze Lifestyle/Beuty materiałami pochodzącymi od zrzeszonych w Mediakraft influencerów i youtuberów.

28.03.2019 | przeczytano: 470 razy

Zrzeszająca YouTuberów sieć partnerska TalentMedia oraz spółka CDA S.A. podpisały umowę, na mocy której twórcy zrzeszeni w TalentMedia będą także obecni w serwisie CDA.pl.

28.01.2019 | przeczytano: 423 razy

Znamy najchętniej odwiedzane przez internautów strony serwisów premium z filmami na żądanie. Stawkę otwierają VOD.pl, CDA Premium oraz sekcja wideo portalu WP.

20.09.2018 | przeczytano: 1555 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764