logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CDP: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 63
Canon doceniony przez  CDP za przeciwdziałanie zmianom klimatu

Canon Inc. ogłosił, że został doceniony przez CDP - brytyjską organizację non-profit - za przejrzyste praktyki i przywódczą rolę w zakresie inicjatyw dotyczących zmian klimatycznych, otrzymując najwyższą ocenę A.

04.04.2024 | przeczytano: 518 razy
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP

Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o jedną pozycję do góry. Polska grupa marketingowo-technologiczna dołączyła tym samym do poziomu światowej ligi globalnych holdingów komunikacji marketingowej znajdujących się w raporcie.

23.02.2024 | przeczytano: 465 razy
Stora Enso z wynikiem „A” w rankingu CDP

Stora Enso znalazła się w rankingu „Forest A List”, stworzonym przez organizację non profit CDP, uwzględniającym firmy realizujące transparentną i proekologiczną politykę korporacyjną, związaną z gospodarką leśną. Jak podkreśla w specjalnym komunikacie, na liście – stworzonej w oparciu o kwestionariusz przygotowany przez CDP – tylko nieliczne przedsiębiorstwa spośród 21 tys. biorących udział w badaniach mogą pochwalić się wskaźnikiem „A”.

15.02.2024 | przeczytano: 762 razy
Marketing w 2024 roku wg ekspertów SAS

Odpowiedzialny marketing, efektywność sztucznej inteligencji, zgodność z obowiązującymi przepisami i agregacja technologii – to główne wyzwania, z jakimi mierzyć się będą marketingowcy w 2024 roku.

17.01.2024 | przeczytano: 1463 razy
Canon uzyskuje certyfikat SBTi za cel redukcji emisji CO2

Plany firmy Canon dotyczące redukcji emisji CO2 zostały uznane przez inicjatywę Science Based Targets SBTi za zgodne z porozumieniem paryskim, które zakłada dążenie do ograniczenia wzrostu globalnej temperatury o 1,5°C.

29.11.2023 | przeczytano: 392 razy

Volkswagen Group Polska powierzył agencji K2 Precise (Grupa Fabrity, dawniej Grupa K2) obsługę marki Volkswagen Samochody Osobowe w zakresie digital customer journey.

30.08.2023 | przeczytano: 433 razy

Volkswagen Group Polska rozpoczął współpracę z agencją K2 Precise (Grupa K2) w zakresie optymalizacji digital customer journey dla marek Seat & Cupra. Fundament współpracy stanowią rozwiązania Adobe Experience Cloud.

18.07.2023 | przeczytano: 695 razy
Tetra Pak informuje o postępach w zakresie zrównoważonej transformacji

Firma Tetra Pak opublikowała Raport Zrównoważonego Rozwoju dotyczący roku 2022[1], w którym omawia swoje postępy w działaniach w kluczowych dla spółki i połączonych ze sobą obszarach. Są to między innymi: systemy żywnościowe, obieg zamknięty, klimat, środowisko i dbanie o lokalne społeczności. W 24. edycji raportu firma podkreśla, że zrównoważony rozwój niezmiennie stanowi podstawę jej strategii i priorytet przy podejmowaniu każdej decyzji biznesowej – tak będzie również w przyszłości.

07.07.2023 | przeczytano: 603 razy
Czego nie robić w marketingu w dobie kryzysu

84% europejskich konsumentów martwi się rosnącymi kosztami życia. Ten powszechny niepokój wymaga od marek wrażliwości w komunikacji z klientami. 63% z nich chce, aby firmy, od których kupują, były bardziej świadome emocjonalnego i finansowego wpływu, jaki ma na nich kryzys związany z kosztami utrzymania. Tymczasem ponad połowa konsumentów otrzymuje od marek treści nieistotne, a dwie piąte wręcz nieodpowiedzialne, biorąc pod uwagę ich obecną sytuację życiową – wynika z badań Tealium. Jak (nie) komunikować się w dobie kryzysu?

07.06.2023 | przeczytano: 756 razy (komentarzy: 1)
SAS usprawnia aktywację danych klientów przez zespoły marketingu

Działy sprzedaży stoją przed wyzwaniem związanym z szybką analizą danych, która jest potrzebna do sprawnego funkcjonowania tradycyjnych platform do zarządzania danymi klientów (CDP) i chmurowych narzędzi marketingowych. Rozwiązania te muszą być jednak należycie zoptymalizowane, tak by wymiana danych pomiędzy systemami była szybka, prosta i bezpieczna. Nowe funkcje platformy SAS Customer Intelligence 360 zapewniają zespołom pełny dostęp do danych w chmurze, unikając niepotrzebnego, kosztownego i ryzykownego procesu ich przenoszenia.

30.05.2023 | przeczytano: 802 razy
1 2 3
Strona 1/7 (artykułów: 63)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764