logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CHROMA: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 22

Drukarnia internetowa Chroma prowadzi kampanię „Szybko. Szybciej. Chroma!”. Promuje ona udogodnienia dla tych firm, dla których szybka dostawa zamówienia jest kluczowa w realizacji celów biznesowych.

11.03.2020 | przeczytano: 610 razy
Katalogi na 2020 rok – jakie trendy uwzględnić w projektowaniu?

W projektowaniu katalogów w 2020 r. warto uwzględnić kilka trendów i inspiracji. Dzięki nim klient dostrzeże w nadawcy partnera, który rozumie swój czas i szanuje jego. Wiele zestawień wskazuje pewne wspólne cechy designu na ten rok. O których z nich warto wiedzieć?

26.02.2020 | przeczytano: 2275 razy
Chroma tworzy „poligraficzne Allegro” – nowy Program Reseller 3.0

Chroma – drukarnia internetowa, proponuje firmom udział we wspólnej platformie e-commerce. Program Reseller 3.0 to przeniesienie do branży poligraficznej modelu z powodzeniem zastosowanego przez takie firmy jak Booking.com, Amazon czy Allegro.

13.02.2020 | przeczytano: 1202 razy
Druk 3.0: nowe preferencje konsumentów, nowa rola druku

Rola druku zmienia się wraz z preferencjami konsumentów. Paradoksalnie – w świecie, w którym odbiorcę otacza coraz więcej ekranów, marki mogą wykorzystać druk już nie tylko jako nośnik informacji. Przede wszystkim może on być narzędziem działającym na różne zmysły adresata komunikatu. Głównie na zmysł dotyku.

04.12.2019 | przeczytano: 636 razy
Zdjęcia na piątkę za piątkę – Black Weekend na Chroma Stock

Serwis Chroma Stock na najbliższy Black Friday i cały weekend przygotował promocje na zakup fotografii. Pojedyncze zdjęcie stockowe będzie można kupić za 5 zł.

29.11.2019 | przeczytano: 1493 razy
Kalendarze na 2020 rok – najwyższy czas, by je zamówić

Firmowy kalendarz to od lat praktyczny upominek biznesowy. Przypomina o marce przez cały rok, pełniąc jednocześnie pożyteczną funkcję. Pozwala planować działania, przypomina o ważnych datach. Dobrze zaprojektowany – cieszy oczy. Drukarnia internetowa Chroma.pl tej jesieni przygotowała specjalną ofertę na kalendarze na 2020 rok.

30.10.2019 | przeczytano: 561 razy
Jak wielkie marki wykorzystują drukowane kalendarze

Jedną z największych zalet biznesowych materiałów drukowanych jest to, że każdy, nawet znany od dawna czy początkowo mało kreatywny pomysł z czasem może okazać się sukcesem. Jak to zrobić? Wystarczy pamiętać o psychologii klienta, pilnować jakości i mieć trochę szczęścia.

24.10.2019 | przeczytano: 672 razy
Wyborcza wysyłka Chroma.pl

Już 13 października Polacy pójdą do urn wyborczych. Przed nami krótka, lecz niewątpliwie zacięta walka o fotele parlamentarne. Drukarnia internetowa Chroma.pl postanowiła przypomnieć przyszłym parlamentarzystom o tym, że polityka to wspólna sprawa.

20.09.2019 | przeczytano: 971 razy (komentarzy: 1)
Wybory 2019: jak wygrać, łącząc materiały drukowane i kreatywność

Materiały drukowane uchodzą za najbardziej prozaiczną część kampanii wyborczej. W rzeczywistości tegorocznej, wyjątkowo krótkiej kampanii wyborczej jest inaczej. Materiały wyborcze muszą być odpowiednio zaprojektowane, potrzebny jest też pomysł ich wykorzystania.

13.09.2019 | przeczytano: 1828 razy
Katalog drukowany – mniej może znaczyć więcej

Drukowany katalog może stanowić przewagę konkurencyjną w punktach styku na ścieżce zakupowej konsumenta. Wystarczy naprawdę niewielki nakład, by pogłębić doświadczenie marki. Trzeba tylko dobrze zaplanować jego obecność.

24.07.2019 | przeczytano: 600 razy
1 2 3
Strona 1/3 (artykułów: 22)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764