logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CNN: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 98
Nowe trendy konsumenckie a media w dobie COVID-19

Komentarz Tini Sevak, Vice President, Audiences & Data, CNN International Commercial.

15.06.2020 | przeczytano: 258 razy
Kim Brunhuber nowym prezenterem CNN International w Atlancie

Kim Brunhuber dołącza do zespołu CNN International (CNNI) jako nowy prezenter, który będzie pracował w siedzibie stacji w Atlancie. Poprowadzi poranne wydania CNN Newsroom dotyczące Europy w soboty oraz niedziele, a także programy informacyjne w dni powszednie. Zatrudnienie Kima ogłosił wczoraj Mike McCarthy, Executive Vice President i General Manager w CNNI.

04.06.2020 | przeczytano: 299 razy
40 lat CNN – pierwszej całodobowej telewizji informacyjnej na świecie

40 lat temu, 1 czerwca 1980 roku ruszył pierwszy na świecie całodobowy kanał informacyjny – Cable News Network (CNN) założony przez Teda Turnera. Tego dnia, o godz. 17.00 prezenterzy David Walker i Lois Hart przedstawili widzom pierwsze wiadomości, rozpoczynając tym samym nową erę w historii telewizji informacyjnej.

01.06.2020 | przeczytano: 193 razy
Światowa Organizacja Turystyki i CNN z kampanią Travel Tomorrow

CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.

27.05.2020 | przeczytano: 263 razy

Serwis WP Pilot oferuje użytkownikom dwa kanały informacyjne: TVN24 oraz TVN24 Biznes i Świat. Są one dostępne w oddzielnym pakiecie cyklicznym w cenie 9,90 zł za miesiąc, płatność jednorazowa wynosi 11,90 zł. Znajdą się również w Pakiecie Rozszerzonym MAXI.

19.05.2020 | przeczytano: 238 razy
Rani Raad pokieruje działalnością komercyjną CNN Worldwide

Rani Raad awansował na globalne stanowisko prezesa CNN Commercial i będzie odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych oraz poprawienie jakości współpracy komercyjnej z partnerami na całym świecie.

12.05.2020 | przeczytano: 266 razy

Akcja Onetu #zostajewdomu została zakwalifikowana do finału prestiżowego konkursu Global Media Awards organizowanego przez International News Media Association. Onet jako jedyny finalista z Polski został nominowany w kategorii COVID-19, w której wyróżniono ważne społecznie projekty medialne związane z pandemią koronawirusa.

11.05.2020 | przeczytano: 230 razy
W Czechach zadebiutowała nowa stacja informacyjna CNN Prima News

Na rynku czeskim 3 maja br. został uruchomiony lokalny kanał CNN – CNN Prima NEWS. Nowa stacja informacyjna przez 7 dni w tygodniu będzie dostarczała widzom przegląd najważniejszych wydarzeń z Czech i ze świata.   

06.05.2020 | przeczytano: 278 razy
IAB Polska i IAB Europe: koronawirus uderza w wysokiej jakości dziennikarstwo

Gdy cały świat zwiera szyki, aby walczyć z pandemią COVID-19, zapotrzebowanie na wysokiej jakości dziennikarstwo informacyjne i media cyfrowe nigdy nie było większe. Redakcje od kilku tygodni pracują na pełnych obrotach, aby przekazywać społeczeństwu rzetelne informacje, jednocześnie walcząc z fake newsami, które eskalują obawy społeczne. Tymczasem możliwość dalszego finansowania zaufanego dziennikarstwa i mediów cyfrowych na całym świecie jest poważnie zagrożona.

24.04.2020 | przeczytano: 195 razy
Biznesowe znaczenie namingu

Nazwę zdefiniować można jako wymawialną część marki. Obejmuje ona litery, słowa, cyfry oraz ich kombinacje. Pozwala ona zindywidualizować poszczególne produkty wśród wielu istniejących już w danym segmencie rynku. Nazwy własne firm oraz nazwy produktów należą do tzw. znaków deiktycznych, które są pozbawione pierwotnego, znanego szerzej znaczenia. Ich rola polega na identyfikowaniu oraz wyróżnianiu osób, przedmiotów czy obiektów w rzeczywistości pozajęzykowej. Jednak odnosząc się do marketingu warto wspomnieć o funkcji semantycznej tychże nazw własnych. Określenia firm czy produktów zachowują bowiem zdolność przywoływania konkretnych sensów oraz znaczeń odczytywanych przez odbiorców w zależności od doświadczenia oraz wiedzy, którą dysponują. Wybór nazwy dla produktu, usługi czy firmy ograniczony jest nie tylko poprzez normy prawne, zasady współżycia społecznego czy ochronę patentową. Istnieją też dobre praktyki, którymi należy się kierować podczas projektowania nazwy: nie powinna ona budzić negatywnych, nieprzyzwoitych, rasistowskich czy niemiłych skojarzeń.

24.04.2020 | przeczytano: 1038 razy
1 2 3
Strona 1/10 (artykułów: 98)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764