logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CORD: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 11
Nowe kierownictwo w Massivemusic Warsaw

Kreatywna agencja muzyczna MassiveMusic awansowała w warszawskim biurze troje doświadczonych menedżerów, powołując tym samym nowy leadership. Tworzą go Piotr Ćwikliński, Aneta Kabsa i Mateusz Szmigiero. Powierzono im zadanie rozwijania usług sonic brandingu i marketingu muzycznego 360 dla marek - od strategii i kreacji po produkcję muzyczną.

13.11.2023 | przeczytano: 456 razy
Wakacje w rytmie „Shake” KFC

Hitem tegorocznego lata niezaprzeczalnie będzie shake. Wielbiciele tego napoju znajdą go w KFC w najpyszniejszych wariacjach smakowych sezonu w ofercie KFC Deluxe Shakes, a fani letnich bitów na pewno zachwycą się najnowszą piosenką „Shake” w wykonaniu Julii Żugaj. W ramach współpracy influencerki z marką powstał – inspirowany napojem z KFC – murowany przebój lata. Będzie można go usłyszeć podczas najbliższej trasy koncertowej artystki.

27.06.2022 | przeczytano: 1554 razy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki

#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.

18.09.2020 | przeczytano: 1042 razy
Wierzymy w wolność: Polscy twórcy w kampanii Amnesty International

Premierą opowiadania Sylwii Chutnik o młodych osobach LGBTI Amnesty International rozpoczyna obchody 30-lecia swojej działalności w Polsce. W ramach kampanii “Wierzymy w wolność” w kolejnych miesiącach opublikuje teksty Martyny Bundy, Remigiusza Grzeli, Ingi Iwasiów, Wojciecha Kuczoka, Michała Olszewskiego, Wojciecha Tochmana oraz Ludwiki Włodek.

05.06.2020 | przeczytano: 962 razy

Publicis Commerce, wchodząca w skład Publicis Groupe, stworzyła usługę i narzędzie o nazwie CORD, służące do zarządzania i moderacji pytań oraz recenzji konsumentów, które pojawiają się w kanałach e-commerce. CORD (Customers’ Opinions & Reviews Data) umożliwia wchodzenie w dialog z konsumentami, którzy dokonali już zakupu lub go rozważają, co pozwala zwiększyć widoczność kart produktowych, a tym samym stymulować sprzedaż.

22.05.2020 | przeczytano: 503 razy
Finał kampanii #Ico2 dalej

Pod hasłem „The Lost Seasons - inspired by Antonio Vivaldi” 14 grudnia br. w Katowicach odbędzie się koncert, wieńczący kampanię prowadzoną na rzecz walki z anomaliami klimatycznymi. Wydarzenie dla Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi przygotowuje agencja oS3.

14.12.2018 | przeczytano: 801 razy
Kampania nowych czekolad premium od E. Wedel

Poprzez animację promującą linię czekolad premium, E. Wedel wprowadza mocno czekoladowe doznania smakowe na nowy poziom. Spot jest ucztą nie tylko dla oka, ale i dla ucha, ponieważ wszystkie użyte w nim dźwięki pochodzą z procesu powstawania czekolady gorzkiej.

22.10.2018 | przeczytano: 462 razy

Dwie prężnie działające na polskim rynku muzycznym firmy, CORD Worldwide oraz Muzyczna Pracownia, dokonały fuzji - funkcjonować będą pod marką CORD Poland.

20.06.2016 | przeczytano: 1418 razy

Prime Line s.c., Ritter Pen Sp. z o.o., Europapier-Impap Sp.z o.o., Grupa Studio Acord, Foha oraz Mount Blanc Sp z o.o. to nowe firmy członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

18.02.2013 | przeczytano: 771 razy
Projekt Roku 2012 w Galerii Signs.plZobacz fotorelację

W piątek, 14 grudnia w galerii Starter w Warszawie ogłoszono wyniki drugiej edycji konkursu „Projekt Roku” organizowanego przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Informowaliśmy już o wynikach konkursu, teraz przyszedł czas na zaprezentowanie najciekawszych prac w naszej Galerii wraz z garścią dodatkowych informacji o konkursie.

30.01.2013 | przeczytano: 2293 razy
1 2
Strona 1/2 (artykułów: 11)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764