logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CRM: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 377
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW

Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu House of Communication we współpracy z agencjami Change Serviceplan, Plan.net TechNest oraz Salestube.  Za przygotowanie materiałów do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, za działania operacyjne agencja Serviceplan, a za kampanię offline agencja iProspect. 

22.04.2024 | przeczytano: 202 razy (komentarzy: 5)
Patrycja Bednarek przechodzi z Empiku do Performics

Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe i obejmuje stanowisko Head of Marketing Automation. Do jej głównych zadań będzie należało tworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych.

10.04.2024 | przeczytano: 369 razy
Seat i Cupra z Altavia Kamikaze + K2

Agencja Altavia Kamikaze + K2 (dawniej K2 Precise) po roku współpracy kontynuuje obsługę dwóch marek z Grupy Volkswagen Polska: SEAT oraz CUPRA w obszarze optymalizacji DIGITAL CUSTOMER JOURNEY.

09.04.2024 | przeczytano: 203 razy
Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych

W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom oraz metrykom, a także przedstawimy strategie optymalizacji opartej na zebranych danych.

26.03.2024 | przeczytano: 975 razy
Creatio Copilot: połączone siły gen AI i platformy no-code

Creatio, globalny dostawca platformy no-code zapewniającej elastyczność automatyzacji przepływów pracy i środowisk CRM, przedstawił podczas internetowej prezentacji funkcję Creatio Copilot, która stanowi integralną część platformy Creatio i rozbudowuje ją o mechanizmy generatywnej sztucznej inteligencji dla środowiska tworzenia aplikacji no-code. Połączenie tych dwóch zaawansowanych technologii wyznacza nowy punkt odniesienia w cyfrowej transformacji. Creatio, dzięki funkcji Copilot, rozwija swoją wizję umożliwiania użytkownikom korzystania z mechanizmów automatyzacyjnych bez konieczności programowania. Pozwala to im wykorzystywać gotowe scenariusze AI, a także z łatwością tworzyć i dostosowywać nowe, a wszystko to za pośrednictwem intuicyjnych interfejsów no-code.

13.03.2024 | przeczytano: 257 razy
Mullenlowe Warsaw powiększa zespół

Do zespołów client service i content e-commerce w agencji MullenLowe Warsaw dołączyła Natalia Dobosz na stanowisku junior account executive oraz Franciszek Kowalski, jako junior ecommerce manager.

07.03.2024 | przeczytano: 374 razy
Bartłomiej Kamiński w nowej roli w Group One

W związku z międzynarodowym rozwojem Group One oraz jeszcze większą integracją współpracy z niemiecką Grupą Serviceplan, w strukturach polskiej grupy marketingowo-technologicznej powołana została nowa rola Head of Mediaplus International, którą objął Bartłomiej Kamiński.

05.03.2024 | przeczytano: 349 razy

Dla blisko 90% konsumentów atrakcyjne ceny mają duże znaczenie przy wyborze produktów. Dla co trzeciego z nas liczy się dbałość o środowisko naturalne. Czy dlatego firmy postawią w tym roku na AI, hiperpersonalizację marketingową i ofertową, ceny zmieniające się w zależności od klienta, proaktywne mapowanie ścieżek konsumentów w czasie rzeczywistym czy dostawy tego samego dnia? Jakich nowości i zmian możemy spodziewać się w obsłudze klientów w 2024 roku?

20.02.2024 | przeczytano: 661 razy
Garnier: połączenia dobre dla skóry w kampanii Serumixuj

Pielęgnacja przy użyciu serum to dla wielu wciąż niezbadany temat. Jakie składniki ze sobą łączyć, które produkty po sobie aplikować, jak dopasować serum, żeby odpowiadało na nasze problemy skórne? Aby odpowiedzieć na te i inne pytania konsumentów, marki L’Oréal Paris, Garnier i Mixa połączyły siły, przygotowując specjalną akcję SERUMIXUJ.

08.01.2024 | przeczytano: 445 razy
Mediaplus prowadzi komunikację BMW i5

Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego modelu BMW i5. Premierową kampanię w digitalu realizuje w modelu House of Communication we współpracy z agencjami Salestube oraz Plan.net TechNest. Za przygotowanie materiałów do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, za działania operacyjne odpowiedzialna jest agencja Serviceplan, a za kampanię offline agencja iProspect.

08.12.2023 | przeczytano: 533 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/38 (artykułów: 377)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764