logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CSO: najnowsze artykuły

Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
liczba artykułów: 33
Marzena Zabielska Sales Directorem w RAS Polska

6 listopada br. Marzena Zabielska obejmuje nowo utworzone stanowisko Sales Director w Ringier Axel Springer Polska i jest odpowiedzialna za kompleksową realizację strategii sprzedażowej Biura Reklamy RAS.

07.11.2023 | przeczytano: 253 razy
Hyundai z nową promocją

W połowie października Hyundai Motor Poland wystartował z kampanią wspierającą ofertę, w której klienci indywidualni mogą skorzystać z promocyjnego upustu aż do 21 690 zł albo promocyjnej oferty dla firm z leasingiem 102%. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

20.10.2023 | przeczytano: 510 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Addepto: rozwiązania AI polskiej firmy wspierają największy na świecie system ekranów LED

Polska spółka Addepto opracowała innowacyjne rozwiązanie będące częścią gigantycznej infrastruktury, która wypełnia nową, spektakularną halę widowiskową amerykańskiego holdingu rozrywkowego Madison Square Garden w Las Vegas. Otwarcie obiektu MSG Sphere planowane jest we wrześniu br.

18.05.2023 | przeczytano: 827 razy
Łukasz Skawiński Dyrektorem Departamentu Advertising Product & Platforms w RASP

Z początkiem maja br. Łukasz Skawiński obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Advertising Product & Platforms, odpowiedzialnego za całe portfolio produktów reklamowych Ringier Axel Springer Polska. Łukasz Skawiński pozostaje również odpowiedzialny za obszar sprzedaży programatycznej w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska, którym zarządza od 2019 roku. Martin Svarc, dotychczas prowadzący zespół Advertising Product & Platforms, rozstaje się z firmą.

24.04.2023 | przeczytano: 310 razy
Hyundai z promocyjnym upustem dla klientów indywidualnych

Z początkiem kwietnia Hyundai Motor Poland wystartował z kampanią wspierającą ofertę, w której klienci indywidualni mogą skorzystać z promocyjnego upustu aż do 10 000 zł. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.

05.04.2023 | przeczytano: 1081 razy

W sobotę, 2 kwietnia br., ruszy akcja Ringier Axel Springer Polska – „10% przychodu w 10 dni dla dzieci z Ukrainy”. W ramach inicjatywy, 10 proc. przychodu netto ze sprzedaży powierzchni reklamowej premium RAS Polska, przez 10 dni będzie przekazywane na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce Polska. Do akcji włączą się również partnerzy, których kreacje reklamowe na Onet.pl zostaną specjalnie wyróżnione w barwach Ukrainy.

01.04.2022 | przeczytano: 699 razy

Ostatnie lata nie należą do najłatwiejszych. Najpierw społeczeństwo zaatakował Covid-19, który zamknął nas na długie miesiące w domach i poniekąd zmusił do przeniesienia swojego życia do wirtualnej rzeczywistości. Kiedy zdążyliśmy przyzwyczaić się do panującej sytuacji i nauczyć się żyć w czasach zarazy, doszło do kolejnego tragicznego w skutkach zdarzenia. Rosja postanowiła zaatakować Ukrainę. Tysiące ofiar w ludziach, zniszczone miasta, konieczność ucieczki ze zrujnowanego kraju oraz stale rosnące ceny usług i żywności. Jak to wszystko przekłada się na nastroje konsumentów i ruch w branży pożyczkowej?

29.03.2022 | przeczytano: 335 razy

Ringier Axel Springer Polska wprowadza „Onet Play”, nową ofertę reklamową umożliwiającą emisję spotów wideo tylko na najlepszych powierzchniach reklamowych marek z portfolio Ringier Axel Springer Polska. Nowe rozwiązanie zapewnia wysoki zasięg, częsty kontakt użytkowników z prezentowanym przekazem reklamowym oraz możliwość zakupu w modelu tylko za widoczne odsłony. Oferta „Onet Play” jest oparta na trzech głównych wariantach: Contacts, Reach oraz Reach Platinium.

04.02.2022 | przeczytano: 300 razy
Wrześniowa promocja Hyundai Tucson

Hyundai we wrześniu stawia na promocję hybrydowych modeli TUCSON: TUCSON Hybrid oraz TUCSON Plug-in Hybrid. Za kreację oraz zakup mediów odpowiada agencja Havas Media.

09.09.2021 | przeczytano: 829 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
Lipcowa promocja Esuvów Hyundai

Marka Hyundai w lipcu postawiła na kampanię promocyjnej oferty swoich eSUVów – Easy Eco. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

07.07.2021 | przeczytano: 683 razy
Artykuły z cyklu Portfolio
1 2 3
Strona 1/4 (artykułów: 33)
Pokazuj 5 10 20 50 na stronie
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764